Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Zgomot Eliberare Ambreiaj Treapta 1 si 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Eliberare Ambreiaj Treapta 1 si 2

    [B]Va salut! Sunt posesor de Sandero 1.6 Laureate. Am luat-o SH de la Adras, la 28000 km. Acum are aproape 31000 km. O am de 6 luni, merg maxim 500 km/luna. Este, desigur, in garantie.

    Printre problemele enuntate de dumneavoastra in alte topic-uri nu am reusit sa gasesc absolut nici una legata de ambreiaj.

    Pe scurt, problema mea: in primele doua trepte de viteze (cel mai des la a doua), la o eliberare nu foarte rapida, se aude un clampanit dincolo de pedala cand aceasta este eliberata complet. De fapt, in fractiunea de secunda in care am luat piciorul de pe pedala. Masina nu se smuceste, iar zgomotul nu se mai aude daca eliberez foarte incet (mai lent decat normal, parerea mea).

    Nu cunosc elementele ambreiajului, si nici nu sunt foarte brutal cu el. Doar ca schimb destul de des vitezele in oras (unde merg 95%). As dori sa stiu daca mai experimenteaza si altii aceasta problema, si dincolo de vizita la service, daca poate crea probleme mai grave o amanare a rezolvarii problemei.

    Va multumesc!
    Last edited by valeriuciprian; 28 May 2010, 21:39.

  • #2
    Sincer uneori un mic zgomot si eu aud la ambreaj cand schimb tr1 & tr2.
    In cazul meu este din cauza piciorului lenes pe care il am cateodata.
    Mai exact spus ma misc un pic prea incet incat schimbarea nu-i perfect sincronizata.
    Cel putin eu la concluzia asta am ajuns.
    Daca schimb asa mai "Taxi" atunci merge LIN si fara nici un zgomot.
    In cazul meu eu nu cred ca este vorba despre un defect, cred ca este o cutie mai pretentioasa (vezi problema cu sunetul la Reverse) si deci trebuie mai multa atentie.

    Comment


    • #3
      daca masina asta era mai bine izolata fonic era perfecta. asa cum e acum te scoate din minti cu zgomotele de sub capota.
      ambreiajele valeo "lucreaza" zgomotos. nu ai ce ii face.
      clampanitul ala la eliberarea pedalei am inceput sa il am si eu, acuma dupa 15.000 km si este din rulmentul de presiune (asa mi s-a aspus). e foarte enervant. am vazut ca pedala nu mai lucreaza asa usor cum era la inceput si lucreaza sacadat iar in anumite puncte imi clampane ambreiajul. clampane undeva si la capatul cursei si mai jos.
      mai fac zgomot si arcurile de la discul de ambreiaj. ele scot un tzacanit, "la liber", adica atunci cind masina e scoasa din viteza si motorul merge la relanti si ambreiajul e decuplat. daca mai ai si AC si il pornesti se amplifica mult nivelul de zgomot.
      sunt de mult incadrate aceste zgomote la capitolul zgomote tehnologice, iar daca vei merge la service vei merge degeaba. se observa ca la generatiile mai noi de masini au aparut tot mai multe astfel de zgomote, asa zise tehnologice.
      singura solutie este izolarea cit mai buna a habitaclului masinii.
      toate bune!

      Comment


      • #4
        cat ai dat pe second hand?

        Comment


        • #5
          [B]@Winnie: 6600 E. Pret de catalog 9605 E. E frumoasa, dar daca mai aveam rabdare mai puneam ceva si luam un Golf sau altceva. E frumoasa, dar are bug-uri de innebunesc. Iar vopseaua e execrabila. Macar e intr-adevar fiabila. Pana acum...

          @ciomp: raspunsul tau pare foarte veridic. De ventilatie nu mai zic. In treapta a 3-a deja nu mai aud radioul, nu mai zic de pasageri. Incep sa regret Matizul, nu era el silentios, dar l-am spalat de atatea ori cu buretele si a ramas vopseaua intacta. In fine, cu ceva precizie de ninja se mai elimina din problema ambreiajului La ce solutii de izolare fonica te-ai gandit? Cheers!
          Last edited by valeriuciprian; 28 May 2010, 21:40.

          Comment


          • #6
            trebuia sa mai negociezi cu ei. cam multisor. un 6000 era ok. cat despre golf sau alte variante la sh nu se mai merita. daca zici ca masina iti lua ochiul s-a meritat sa o iei. la sandero gasesti piese tot timpul, preturile acceptabile, se repara peste tot. cand o sa ai bani sa intreti o masina adevarata, iti poti cumpara una, altfel nu se merita sa-ti iei de la gura pentru a avea un fier mai smecher in fata blocului.

            sper ca ai intrat in posesia cartii de service a masinii. daca nu solicita una, platesti dar faci revizia la timp si beneficiezi de garantie.

            spala masina si ceruieste-o bine de vreo 2 ori. da apoi cu un polimer glossy peste. o sa fie bine. si ai grija cu buretii. zgarie. recomand o manusa din microfibre, are la carrefour galbena sau albastra. se sterge motorul birici cu ea.

            si in afara subiectului. am cumparat filtru de polen original renault (facut de valeo). total diferit de ce am pus pana acum pe masina. Elementrul filtrant este bine facut, flexibilitate buna a marginilor. am dat pe el 58 lei. Am ajuns la concluzia ca dai un ban dar stai in fata. Debitul aerului este neschimbat.

            Comment


            • #7
              azi am condus un Sandero 1,4 benzina si am remarcat ambreajul foarte incomod ,adica pedala de ambreaj ridicata cam sus, cat sa ma enerveze si incomodeze.
              jalnic pentru o masina de9000 euro!

              Comment


              • #8
                Culmea e ca mie chiar imi place cum e gandita cursa ambreiajului, nu mi se pare deloc incomoda (poate, e o idee cam lunga)...cred ca e singurul aspect pozitiv pe care-l spun despre masina.
                ps. ai condus noul Reno Symbol 1.2 75 CP ? O sa ai o surpriza cu ambreiajul si schimbatorul de viteze...sunt de o oribilitate teribila...si la 1310 se apasa mai usor ambreiajul si gasesti mai usor vitezele.
                Last edited by bunicuta; 19 October 2010, 23:00.

                Comment


                • #9
                  da am facut drive test cu noul SYMBOL si nu am avut probleme cu ambreajul sau schimbatorul de viteze.
                  in schimb la gama Dacia Logan, Sander si Duster au pedala de ambreaj incomoda. atentie nu am zis ca nu e moale ci ca e pusa aiurea (pentru mine).
                  bine spunea cineva: faci drive test, apoi daca iti place o cumperi!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google