Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Tasnitoare Apa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tasnitoare Apa

    Salut Tuturor,
    Sandolina merge ok, nu prea am probleme...in afara de mici batai...ca fiecare, in bord...
    De ceva vrema am probleme la tasnirea apei...pe furtun iese bine, insa cand cuplez furtunasul apar problemele...ba se blocheaza..ba tasneste intrerupt...etc...
    Am incercat sa curat cu acul...merge putin si apoi se opreste iar...Apoi am incercat sa pun furtunul in sens invers, pe afara, sa fortez apa sa intre in sens invers..parca e mai bine...
    As vrea sa dau jos timburusii aia de pe bord...stiti cum?

    Sau aveti vreo solutie?

    Multumesc.

  • #2
    poti incerca sa sufli la o vulcanizare cu aer
    scoti furtunasele si sufli asa cum ai facut in sens invers

    Comment


    • #3
      Pentru a demonta stropitoarele de pe capota trebuie sa deschizi capota si vei vedea ca stropitoarele au niste picioruse din plastic.Cu o surubelnita impingi acele picioruse catre interior (adica catre furtun) si in acelasi timp impingi in sus de ele.Apoi le pui la muiat intr-un pahar cu apa si le lasi un timp acolo,dupa aceea incerci sa le desfunzi sufland din partea cu duzele spre intrarea furtunului,prin bataie,cu acul cu lita cum crezi ca e mai bine.Dupa aceea ii faci proba fara a le monta pe capota.
      Aceeasi problema am avut-o si eu si la desfundare mi-a cam luat ceva timp...am gasit in duza resturi de lemn ...de aceea mi-am montat un filtru de benzina pe traseul duzelor.Acum am montate duze care stropesc tip ploaie iar desfundarea lor chiar este o problema de aceea am si montata acel filtru de care vorbeam mai sus.
      Primele doua poze sunt de la incercari iar urmatoarele doua cu rezultatul final.
      Spor.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        valeriuciprian poate ne ajuti si pe noi cu ce fel de stropitori ai montat tu ...ma refer la cele tip "ploaie" de unde ai achizitionat , pret .. alea alea
        merci mult
        Mother Theresa : Daca judeci oamenii nu vei mai avea timp sa ii iubesti

        Comment


        • #5
          Cu cea mai mare placere....deci...copy-paste de pe topicul meu de pe logan Club Azi am mai facut o sedinta cu noile duze...si ce am observat...la viteza apa ajunge exact unde trebuie adica doar pe parbriz(spun asta deoarece acest tip de duze nu se pot regla).O sa atasez o poza cu zona unde bat duzele cu mentiunea ca pana am oprit masina si am facut poza lichidul de spalat parbrizul s-a mai evaporat.
          De asemenea poze cu duzele modificate...si ca un sfat pentru cei care vor sa isi monteze recomand ca acea clema din lateral sa fie de aceeasi dimensiune cu fanata care se afla in gaura de pe capota.

          duzele sunt de Skoda Octavia2 si le-am luat de la un magazin de piese auto straine...codul lor este 3B0955985 pretul lor a fost de 17 lei /bucata si sunt foarte multumit de ele
          Chiar daca aceste duze au fost montate pe Logan acelasi sistem de spalat parbrizul exista si la Sandero.
          Pentru orice intrebari va stau la dispozitie.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            multumesc mult de informatie ...arata excelent si stropesc suficient ca suprafata si la viteza cred ca direct in zona necesara .........esti un adevarat coleg ..asta asa .....ca sa te periez ca poate mai am nevoie de sfaturi practice de la tine :P
            multa multa bafta
            Last edited by gopoman; 13 May 2010, 20:02.
            Mother Theresa : Daca judeci oamenii nu vei mai avea timp sa ii iubesti

            Comment


            • #7
              Par misto de tot stropitoarele alea...ale mele originale,sunt reglabile,dar se si deregleaza singure. Gaura din capota este exact pe marimea stropitoarei Skoda,se potriveste?

              Comment


              • #8
                Originally posted by gopoman View Post
                .esti un adevarat coleg ..asta asa .....ca sa te periez ca poate mai am nevoie de sfaturi practice de la tine :P
                multa multa bafta
                Nu e nevoie de periere...daca nu vroiam sa ajut din placere nu mai postam...corect nu?


                sanderizer...duza de Skoda o adaptezi dupa gaura din capota...duza e din plastic ...cu un cutter si o pila rezolvi problema...un sfat totusi....nu pili gaura din capota.

                Comment


                • #9
                  Mersi,Valeriu,asa m-am gandit si eu
                  Altceva ma preocupa zilele astea: se poate oare modifica - fara prea multa bataie de cap - stropitoarea de la luneta? ca stropitoarea sa fie mobila,ca la unele modele mai "destepte"? E foarte urat din partea inginerilor cum au conceput sistemul asta...pleaca stergatorul pe uscat,abia dupa aia se poate actiona stropitoarea.O sa ma uit mai de aproape cand am timp...

                  Comment


                  • #10
                    Se poate face un sistem electronic astfel incat sa intarzie plecarea stergatorului de la luneta...cu 2-3 secunde...pana ajunge apa pe geam.La fel cum au incercat baietii la mcv-uri.
                    O solutie ar fi montarea unei supape de unic sens astfel incat apa sa ramana pe furtun...si la actionarea manetei sa ajunga mult mai repede pe geam.
                    Last edited by valeriuciprian; 13 May 2010, 21:18.

                    Comment


                    • #11
                      legat de stropitoare!!!eu cand actionez stropitoarea spate(luneta) tasnesc foarte putin si cele din fata. dar foarte putin.
                      -fara-

                      Comment


                      • #12
                        Salut si multumesc pentru ajutor.
                        Dupa ce am primit mesajul de la tine m-am apucat de treaba, insa fara succes...
                        Am apasat in interior, in exterior...insa fara succes... Ma poti ajuta te rog cu o poza sa vad unde D-zeu apas sa sara tamburusul?

                        Multumesc anticipat.

                        Comment


                        • #13
                          Jorjack...dupa cum am spus eu le-am schimbat cu cele de skoda...daca nu e prea tarziu o sa fac o poza duminica la intalnirea galatenilor si o sa o postez...
                          Spanu...nu stiu raspunsul la problema ta.

                          Comment


                          • #14
                            Spanu , si eu patesc la fel, nu stiu care ar fi problema, poate ceva electric de la maneta ???

                            Comment


                            • #15
                              posibil

                              Originally posted by danm079 View Post
                              Spanu , si eu patesc la fel, nu stiu care ar fi problema, poate ceva electric de la maneta ???
                              din cate stiu eu,pompa are 2 sensuri de rotatie.posibil sa o fi fortat asta iarna si sa se fi stricat supapa care inchide /deschide sensul pe care pleaca apa.
                              -fara-

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google