Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Aparatoare noroi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aparatoare noroi

    Nu stiu daca aceeia dintre voi care si-au pus aparatoare de noroi la roti s-au uitat cum sunt prinse sau nu. Eu nu m-am uitat timp de vreo 18 luni, pana acum. Cu cateva zile in urma insa am observat ca aparatorul de noroi din fata de pe partea soferului sta cam aiurea. M-am uitat mai indeaproape si mi-am dat seama de ce. Aparatoarele sunt prinse cu doua suruburi mari din plastic (cel putin asa am vazut). Si capul surubului dinspre centrul masinii s-a rupt. A ramas corpul surubului in gaura, dar ala nu mai tine aparatorul. Acum il tine doar surubul dinspre exterior, dar ala nu-l mai tine destul de ferm si de accea se cam lasa in jos (vreo 4-5 centimetri) si sta stramb. Daca se rupe si celalalt surub, adio aparator de noroi.

    Intrebarea mea e: voi ce-ati face in situatia asta? O varianta e sa incerc sa-l inlocuiesc eu. Dar habar nu am cum sa scot corpul surubului ramas in gaura si de unde sa cumpar un surub exact la fel. Alta varianta e sa ma duc la Dacia. Aparatoarele au fost cumparate la inceput cu masina, dar nu prea cred sa fie acoperite de garantie. Sau sunt? Pana la urma vreau sa evit sa platesc o ditamai suma pentru o nimica toata.

    Ce parere aveti?
    Last edited by Un4Seen; 12 April 2010, 15:21.
    Andras
    http://bda-train-blog.blogspot.com/

  • #2
    Suruburile alea sunt pacatoase rau si le cam pierzi, mai ales cand coori cate o bordura si aparatoarea atinge.
    Eu le-am pierdut de n+1ori. De vreo 2 ori la service l-am rugat pe nenea sa imi dea si mie unu pe nv si a mers.
    De gasit in comert n-am gasit, dar a gasit fratemiu in targ la Vitan si mi-a luat 5 bucati (2ron/buc).

    Nu tin de garantie iar la service costa tot cam 2-3ron...dar posibil sa te incarce cu o juma de ora de manopera...
    Il poti inlocui singur fara probleme.

    Bucata ramasa acolo o extragi usor daca ai un patent cu ciocuri inguste...daca u dai jos complet aparatoarea si poti folosi un patent normal...dar te cam complici).

    Bafta.
    Bafta!

    Comment


    • #3
      Si eu am avut aceasi problema, si la revizia de un an l-am rugat pe mecanic "x" si mi-a fixat aparatoarea, bineinteles ca i-am bagat ceva in buzunar. La revizie vorbeste cu mecanicul si nu cred ca nu te poate ajuta.

      Comment


      • #4
        In primul rand merci pt raspunsuri!

        Pana la revizie mai am vreo 7 luni, nu stiu daca vreau sa-l las asa pana atunci. Poate ma duc si le cer sa mi-o repare, sper ca scap ieftin. Oricum cu mecanicul nu stiu cum as putea vorbi, astia din Cluj nu te lasa nici sa te uiti ce fac cu masina in timpul reviziei. Data trecuta au bagat masina si mi-au zis sa astept afara sau sa fac o plimbare.

        De preferat ar fi sa-l schimb eu cumva. Dar pentru asta ar trebui sa fac rost de un surub de undeva...
        Andras
        http://bda-train-blog.blogspot.com/

        Comment


        • #5
          Imi pare mai mult decat ciudat sa te trimita la plimbare si sa lasi masina in service.
          In mod normal ai acces la masina sau esti indrumat catre o sala de asteptare care ori are geam catre hala unde se afla masina, ori ai tv pe care se poate vedea ce se intampla cu masina in timp ce tu savurezi o cafea sau citesti un ziar.

          Cauta pe la magazine de piese auto poate ai bafta si gasesti, desi eu n-am reusit. Norocul meu ca Bucurestiul e aproape si in targ la vitan gasesti de toate.

          Bafta!
          Bafta!

          Comment


          • #6
            Intr-adevar sala are geam catre hala unde lucreaza la masina dar hala e mare si nu vezi din cauza celorlalte masini, cu exceptia cazului in care ai norocul sa-ti puna masina chiar langa geam.

            Am sa demontez roata si am sa scot cumva ciotul de surub ramas in gaura si dupa aceea ma uit prin magazine, cine stie...
            Andras
            http://bda-train-blog.blogspot.com/

            Comment


            • #7
              Salut!
              Si eu am avut acceasi problema cu aparatorile montate in service. Poti rezolva tu problema foarte usor. Eu mi-am prins inca 2 sau 3 holdsuruburi direct de aparatoarea aceea de plastic care vine pe deasupra rotii. De atunci nu s-u mai desfacut cu toate ca am dat cu ele de borduri. Succes.
              Daca vrei sa cumperi diblul ala de plastic care e prins in mijlocul aparatorii si pica tot timpul am auzit ca gasesti la service-ul de pe str.Maramuresului

              Comment


              • #8
                dopul de plastic care se monteaza la mijlocul aparatorii sare la prima excaladare a bordurii. va recomand super glue. eu asa am reusit sa scap de problema.
                -fara-

                Comment


                • #9
                  am avut si eu problema asta iarna, cu sloiurile de gheata prinse de aparatoare care agatau bordura. in service mi-au pus aparatoarea si mi-a dat mecanicul si vreo 4 surubele din alea de plastic de rezerva. toata afacerea - 10 ron spaga
                  se pot fixa si fara sa dai roata jos. viraj maxim stg sa dr. depinde. la mine asa l-a montat.
                  nu se gasesc in magazin, asa a zis. doar prin targ. si cele pe care mi le-a dat erau sh.
                  dar mi-a zis sa nu le fixez prea tare (gen superglue ) ca se pot rupe la borduri. sunt prinse special cu "capse" din astea, ca sa sara.
                  si e de inteles cumva. decat sa cumperi un set nou, ca s-a rupt asta...
                  dar fiecare adopta propria solutie, nu ;) . eu prefer sa le las asa. ma mai uit din cand in cand.
                  de pierdut am vz ca nu ai cum, ca mai au un surub sau doua din ce imi aduc aminte
                  Last edited by AG25FLI; 28 April 2010, 23:03.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google