Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Becurile de la faruri nu functioneaza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Becurile de la faruri nu functioneaza

    Salut!

    In timp ce veneam acasa astazi seara cu masina am observat ceva ciudat. Incerc sa descriu problema, sper sa nu scriu prostii.
    Cand am vrut sa pornesc de pe loc am aprins luminile. Am invartit inelul odata, s-au aprins luminile de pozitie si am mai invartit inca o data. Dar de data aceasta in loc sa se aprinda farurile din fata, am ramas cu pozitiile. Pe bord apare martorul luminos verde care indica faruri aprinse, insa farurile nu se aprind. Am venit acasa cu pozitiile si cu farurile de ceata, ca sa fiu mai vizibil.
    Oare ce s-a intamplat? Sansele sa se arda ambele becuri din farurile din fata deodata sunt 0. Asadar o fi altceva. Pe bord nu apare nimic neobisnuit care sa indice ceva problema (apropo, daca se arde vreun bec, pe bord ar trebui sa apara ceva indicator luminos aprins?). La sigurante nu m-am uitat, ca e intuneric, poate sa se fi ars vreo siguranta? Voi ati patit asa ceva?

    Pana la urma daca ma gandesc bine, cred ca am mai avut aceasta problema cu vreo 2 saptamani in urma dar am crezut ca e din cauza ca farurile erau acoperite cu zapada. Dupa aceea si-au revenit, acum 2 zile luminau perfect. Cel putin asa cred...

    Inca ceva: faza lunga lumineaza. Problema e doar cu faza scurta.

    Mersi anticipat pt. raspunsuri.
    Last edited by Un4Seen; 5 January 2010, 00:49.
    Andras
    http://bda-train-blog.blogspot.com/

  • #2
    Greu de spus, daca se aprinde martorul din bord inseamna ca blocul de lumini este bun. Daca becurile si sigurantele sunt bune este posibil sa ai o problema cu releul sau conectorul releului de pe faza scurta (cred ca are asa ceva odata ce pe faza lunga se aude releul cand tragi maneta). Parerea mea este sa nu te complici si sa mergi in service. Poate are cineva o schema electrica cu luminile de pe sandero sau logan ph2.

    Comment


    • #3
      Am studiat un pic sigurantele. Se pare ca fiecare far din fata are siguranta lui proprie. Asadar nu aveau cum sa se arda amandoua deodata. In plus toate sigurantele arata bine, nu mi-se par arse (dar defapt habar n-am cum arata o siguranta arsa :P).

      Concluzia: n-am idee ce s-a putut intampla.
      Andras
      http://bda-train-blog.blogspot.com/

      Comment


      • #4
        Solutia este simpla: SCHIMBA BECURILE ...De ce spui ca sansele sa se arda ambele becuri intr-un timp relativ scurt sau chiar ,,la aceeasi groapa" sunt ,,nule""..Sa fii tu sanatos de cate ori am patit eu asta ...o data la un peugeot 207 nou...pdata la un ford....VW ....culmea la Sandero si ARO inca nu am patit asa ceva ...Si eu am crezut la fel ca tine ca este o problema electrica si am mai si platit constatarea aiurea cand era mai simplu sa verific eu becurile...Din cauza gropilor ,,"se ard" foarte usor (se rupe filamentul la shoc...Sper sa fie si cazul tau..

        Comment


        • #5
          Hmm. M-am gandit ca daca timp de mai mult de un an nu s-a ars pana acum nici un bec, ar fi cam ciudat sa se arda doua deodata. Dar sper sa ai dreptate si sa fie asta problema. Ma intreb cat e de usor sa le schimb. Deocamdata nu am idee care bec trebuie schimbat si cum, dar am sa cercetez putin. Schimb prima data un bec si daca unul incepe sa lumineze il schimb si pe celalalt. Daca asa nu se rezolva... ghinion...
          Andras
          http://bda-train-blog.blogspot.com/

          Comment


          • #6
            la siguranta daca e arsa se vede sarma aia din interior intrerupta...

            Comment


            • #7
              in manual ai descrisa operatiunea de schimbare a becului. nu cred ca e complicata. nu e de mirare ca se ard pentru ca mie mi s-a ars spotul de ceata foarte foarte repede dupa ce am luat masina. bafta

              Comment


              • #8
                la mine dupa un an si 2 luni s-au ars ambele becuri la interval de o zi. deci se cam ard deodata...
                asta e cauza "de dorit" a problemei tale, altfel, ajungem la blocul de distributie de tensiune, sigurante si relee principale, uch, bloc de lumini, complicatura mare. e de preferat sa se fi ars becurile. daca faci rost de o schema de logan, ph1 sau ph2, nu conteaza de care, gasesti pana la urma care-i treaba.
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #9
                  OK. Va multumesc tuturor pt. ajutor. Mi-am luat un bec H4 oarecare (sper sa fie de calitate) si incerc sa schimb un bec. Daca merge, imi mai iau unul si il schimb si pe celalalt. Daca nici asa nu merge, schimb sigurantele. Si daca nici asta nu rezolva problema, duc masina la service, sa se distreze ei cu ea cat vor :P
                  Andras
                  http://bda-train-blog.blogspot.com/

                  Comment


                  • #10
                    Eu zic sa verifici becurile si vizual dupa ce le scoti si la bateria masinii sa vezi daca functioneaza inainte sa te apuci sa cumperi alte becuri si mai intai sa te uti la sigurante.

                    Comment


                    • #11
                      M-am uitat ieri la sigurante. Amandoua par intacte. In plus le-am schimbat cu cele de rezerva si nici asa nu merge. La bec nu m-am mai uitat ca se intuneca pana ajung acasa de la munca si nu prea mai vad nimic. Voi incerca sa le verific si eventual sa schimb cu becul pe care l-am cumparat sambata dimineata. Ma mai uit si la fire, poate s-a desprins ceva. Sper sa se rezolve cu asta.

                      Am rezolvat misterul! Am schimbat unul dintre becuri si acum lumineaza. Am sa-l schimb si pe celalat cat de curand.

                      Asadar invatatura de minte: becurile chiar se pot arde in acelasi timp (sau in interval foarte scurt).

                      Cred ca am sa-mi iau doua de la Philips cu +50% luminozitate si le schimb pe amandoua si il pastrez pe asta functional drept rezerva.

                      Va multumesc inca odata pentru raspunsuri!
                      Last edited by Un4Seen; 7 January 2010, 20:41. Reason: Automerged Doublepost
                      Andras
                      http://bda-train-blog.blogspot.com/

                      Comment


                      • #12
                        Ai grija ce becuri cumperi pt ca unele iti vor ,,matiza"geamul farului (care de fapt este din plastic)...Parca trebuie becuri non UV ...?!!!! ceva in genul asta ..

                        Comment


                        • #13
                          referitor la cele spuse de SERGHEI, exista posibilitatea ca bixenonul sa iti matuiasca geamul farurilor?
                          -fara-

                          Comment


                          • #14
                            nu stiu...cel mai bine e sa pui xenon pe care scrie "non-uv" si dormi linistit.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #15
                              Hmm. Sper ca astea pe care le-am pus sunt non-UV, desi nu-mi amintesc ce scria pe ambalaj. Dar ma intreb, daca cele care nu sunt "non-UV" au acest efect, de ce dracu mai exista pe piata? Sunt masini la care asta nu conteaza?

                              M-am uitat. Ale mele sunt Philips H4 Vision Plus +50% lumina. Stie cineva daca acestea sunt non-UV sau nu? Pe becuri din pacate nu scrie si incep sa ma gandesc ca poate nu sunt facute pt. Sandero...
                              Last edited by Un4Seen; 11 January 2010, 22:27. Reason: Automerged Doublepost
                              Andras
                              http://bda-train-blog.blogspot.com/

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google