Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Probleme: zgomot in bord, consum ridicat, bricheta scapata in gura de aerisire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme: zgomot in bord, consum ridicat, bricheta scapata in gura de aerisire

    Am o dacia sandero de peste 1 an cu 19000 km la bord, as dori sa stiu potentialele cauze ale unui consum ridicat avand in vedere faptul ca tocmai i-am facut revizia in urma cu 2 luni. Consumul tinde sa urce cu usurinta spre 10 la suta in oras, cunoscand masina mi se pare destul de mult, ce factori contribuie la consum.
    O alta problema, abordata destul de des din cate am vazut este acel zornait din bord cauzat evident de drumuri. As dori sa stiu daca aceasta problema se poate rezolva in cadrul garantiei.
    Si in cele din urma as dori sa stiu cum pot scoate o bricheta scapata pe una dintre gurile de aerisire amplasate central.

  • #2
    3 dintr-o lovitura
    Parerea mea:
    -Consum de 10% poti atinge usor in oras dat fiind aglomeratia si un stil mai sportiv de condus
    -Zornaitul mai greu se va rezolva pe garantie. Si daca se rezolva intr-un loc, zornaie la altul deci va trebui sa te obisnuiesti cu ideea
    -Se poate sa fi cazut in zona unde baietii amplaseaza filtrul

    Comment


    • #3
      eu zic ca daca se apuca baietii sa umble la ea iti va face mai tare, sau te trezesti ca iti face in alte citeva locuri noi, cu zicea si Goan. din experienta spun. si eu am un greiere in portiera si unul in stilp.m-am obisnuit. sfatul meu e sa nu umbli la ea decit daca e musai, sau gasesti pe cineva care e foarte meticulos si are rabdare (foarte rare specimenele astea azi)
      referitor la consum "stupidusu' " (CB) iti indica o valoare orientativa. poti face un consum real sa te edifici; mie acuma imi indica un consum (mediu) de oras de 8,6% si incalzesc de fiecare data, fara exceptii, motorul de cind am masina, fara sa plec cu el rece de pe loc.sincer nu cred ca e doar atita si sigur e mult mai mare, asa ca nu il bag in seama.

      Comment


      • #4
        10% nu e un consum mare, mai ales ca acum e mai rece afara decat era asta vara (logic) deci, aerul fiind mai rece, calculatorul de injectie va introduce pe langa acest aer rece care e mai dens, si mai multa benzina in cilindri. Nu ai impresia ca iarna masina trage mai bine decat pe caldurile alea de lesin de asta vara ?

        @ciomp, dacia nu recomanda sa stai cu masina pe loc si cu motorul pornit ca sa o incalzesti...ai pornit-o...ii dai bice si la drum (ideea e sa nu o turezi tare pana nu se incalzeste motorul)

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru sfaturi si informatii, sunt relevante. Am luat in calcul vremea, presiunea rotilor, calitatea benzinei, traficul. Iarna trecuta aveam un consum similar dar erau grade cu minus, plus incalzire. Problema este ca se lasa greu consumul, ca o fata de liceu , la drum intins vorbind. Eu compar consumul initial pe care l-am avut in aceleasi conditii. E posibil sa fie de la bujii ? un lot prost de benzina (cocktail romanesc), alimentez doar de la OMV de cand am masina.

          Comment


          • #6
            daca vrei sa-ti vezi consumul in mod extraurban, tre sa resetezi computerul inainte, ca de la aia 10% in oras, nu o scada pana la 5% in extraurban.

            Comment


            • #7
              @ bunicuto, stiu ca dacia recomanda pentru economie sa facem cum zici. eu insa o las sa isi faca singura incalzirea, nu imi pasa de consum. apoi pot sa o frig in voie.nici la masinile vechi nu plecam cu motorul rece sau cu socul tras pe traseu.
              daca e sa ma iau dupa economia lor nu trebuie sa deschizi nici geamurile nici sa accelezi cind e nevoie. imi place aia cu "electricitatea inseamna petrol" e tare: si ei au cuplat becul din porbagaj pe inchiderea centralizata. ingenios

              Comment


              • #8
                Te inseli ciomp, motoarele din zilele noastre nu trebuie lasate sa se incalzasca la relanti, ca ar dura 5-6minute, timp in care frecarea se face la rece pana cand uleiul va atinge temperatura optima.E mult mai sanatos sa mergi linistit primii 2-3 km (pana in 3000 RPM), vei vedea ca motoarele de pe Dacia se incalzesc foarte repede. Ce spui tu e de moda veche, nu mai e valabil azi. Salutari

                Comment


                • #9
                  Prin '96-'97 citisem in AutoBild ca in cazul motoarelor moderne nu este necesara asteptarea la relantiu pana ce motorul ajunge la temperatura optima de functionare,ci se poate pleca cu masina cu conditia nedepasirii turatiei de 3000 rpm,motivul fiind reducerea consumului si a gradului de poluare...

                  Pe de alta parte,pe timp de iarna la prima pornire un ulei 10W 40(semisintetic) ajunge in rampa culbutorilor in cca 6 sec,iar un ulei sintetic 0W 40 ajunge in cca 2,5 sec,deci uzura maxima a componentelor unui motor are loc in primele momente,la pornire.(info. tot din AutoBild)

                  Ca si ciomp si eu astept ceva timp,macar pana ce ajunge la 1-2 linii pe bord,in fond pierd cateva minute si ceva benzina,macar dupa aceea la nevoie pot calca acceleratia fara griji.

                  Numai bine!

                  Comment


                  • #10
                    offtopic: clar ca vaca...o incalziti direct la 4 linii (87 de grade) in alea 2-3 minute, de puteti sa-i dati linistiti talpa, nu!?
                    ontopic: incercati sa raspundeti la problemele omului, nu sa deviati spre cat de sanatos sau nu este sa incalziti motorul dimineata
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #11
                      legat de bricheta in gura de aerisire: ori te duci la ei si le explici situatia, poate desfaci bordul ...ori turezi masina pe loc in 6000 de ture dai drumul la incalzire si astepti sa explodeze singura...
                      -fara-

                      Comment


                      • #12
                        Am si eu un zgomot enervant in partea dreapta a bordului de ma omoara si nu stiu de unde vine.Poate fi airbag-ul?Mai are cineva zgomotul asta?

                        Comment


                        • #13
                          eu am 2 zgomote. un troncanit pe mijlocul bordului si un tacanit in partea dreapta. dar le dau naiba. cine poate sa imi recomande un site sa imi iau un spray-spuma ca sa antifonez tot compartimentul motor(inclusiv capota)
                          -fara-

                          Comment


                          • #14
                            si eu am un zgomot in dreapta bord. s-a manifestat preponderent dupa ce am montat bara si s-a "intarit" ansamblul fata. il aud mai ales cind trec peste denivelarile dinaintea unei treceri de pietoni de ex sau cind iau cite o groapa mai brusc. nu stiu de unde vine.

                            pentru adgavril: nu stiu daca ma insel si nu imi pasa de economie sau de poluare, ca oricum masina polueaza si consuma destul oricit m-as chinui sa fac economie. imi place sa o ard din prima nu sa merg ca pensionarii pe drum pina se incalzeste. e chestie de stil. iarna dureaza 5 minute intr-adevar iar vara 2 maxim 3. pina imi aranzez oglinzile si pun radio s-a incalzit si mai e ceva: masina e mai puturoasa daca nu o incalzesc. si inca ceva ..daca mergi cu ea 3 minute la 3000 nu tot ii faci frecare la rece?.normal ca tehnologia moderna e alta si ca o poti face si din mers..asta e diferenta, iar daca se uzeaza ceva la motor, uzura e minima si la fel in ambele cazuri. scuze pt off.
                            Last edited by ciomp; 10 January 2010, 22:01.

                            Comment


                            • #15
                              Am gasit sursa zgomotului din partea dreapta a bordului(cred) pe care o avem mai multi. Problema vine de la airbag.Am scos tot din bord si am inceput sa dau usor in jurul airbag-uli si am ramas uimit sa vad ca de acolo se aude.Se aude cumva din spatele carcasei de la airbag.Are un mic joc daca il misc cu mana.Oare sa fie de la frig?Plasticul contractandu-se in asa fel incat sa se creeze un spatiu in care acesta sa se tot miste?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google