Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

vibratii directie la rotirea volanului pe loc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vibratii directie la rotirea volanului pe loc

    salutari din nou tuturor! se pare ca acum incep sa descopar masina asta si ..odata cu ea noi ciudatenii. sper sa nu ajung obsedat!. pe linga problemele avute cu scirtiieli la punte fata, pornire, greierasi, am constatat ca la rotirea pe loc a volanului simt in el un tremurat la o anumita pozitie (stinga sau dreapta aproape de maxim..dar nu e regula). e ca si cum ai calca ambreiajul fara sa accelerezi si masina tremura. asa imi tremura mie directia. e normal? asa face servo? patiti si voi? multumesc. numai bine!

  • #2
    Eu cred ca ii normal.
    Se stie ca la virare maxima Servo-Directia este mai solicitata decat de obicei si deci tremuratul poate sa provina de acolo.
    Unii instructori auto nu recomanda bracarea rotilor pana la maxim iar producatorul recomanda stationarea masinii cu rotile pe directia inainte pt a se evita supra solicitarea servo-directiei.

    Comment


    • #3
      Pe ce fel de teren face treaba asta ..? Nu cumva sunt sub roti/roata ceva pietre care creeaza senzatia asta ? Apropo ... nu are nici o avertizare referitoare la servod. pe CP sandero ?

      Comment


      • #4
        am patit pe asfalt la o parcare mai strinsa. de obicei nu rotesc volanul daca masina nu e in miscare. (una din regulile de baza de la scoala de soferi..cind nu aveam servo pe daciile vechi). probabil ca se forteaza, se acumuleaza tensiune si apoi cind se elibereaza da senzatia de tremurat sau vibrat. cam asa se manifesta.

        Comment


        • #5
          Interesant topicul asta,chiar si eu m-am gandit sa deschid unul,referitor la servodirectie.
          Din start: eu nu am observat cele descrise de Ciomp,dar am avut cu o masina mai veche o intamplare ciudata: la rotirea maxima a volanului,mi s-a spart furtunul de servo.Dupa ce l-am inlocuit si am pornit,s-a spart din nou,tot la rotirea maxima...deci vroiam si eu sa intreb daca este posibil sa se intample asa ceva la sandel.Deocamdata evit sa rotesc la maxim,dar se intampla,evident.

          Comment


          • #6
            nici eu nu am observat pina nu am manevrat mai mult in parcare. am si trosniturile/scirtiiturile alea pe dreapta fata si ele se manifesta si la viraj maxim, cind iau curba sa parchez (cred ca la tensionarea arcului). ieri testam, ca am fost in service si tot nu au disparut.asa a aparut asta cu servo. in regim normal de folosire a servo nu se simte nimic. doar pe loc, la o cursa mai lunga stinga dreapta se simte o vibratie si parca tremura rotile si directia. cam asta e. numai bine!

            Comment


            • #7
              Poate sa fie de la cauciucuri.
              Stand pe loc si bracând rotile de la maxim stanga la maxim dreapta exista o frecare intre cauciuri si asfalt, cauciurile trepidand.
              Incearca cu o presiune un pic mai mare in cauciucurile fata.
              Referitor la arcuri, nu vad de ce s-ar modifica pozitia lor in functie de pozitia rotilor.

              Comment


              • #8
                Goan, pentru arcuri, ieri am fost in service, cum spuneam si mi-au ridicat masina pe elevator. cind "iei volan"
                stinga-dreapta, telescopul +arcul basculeaza usor .. adica daca esti la roata din dreapta si virezi spre dreapta vezi cum arcul+ telescop isi modifica usor pozitia "spre inainte" .sus la taler e un sistem cica cu rulment care invirte concomitent cu miscarea asta. mi se pare ciudat sistemul. am stat si m-am uitat. in plus, cum mai scriam si in alt thread (imi cer scuze nu ma stiu cu forumurile, e primul forum pe care il folosesc si nu vreau sa ma injurati ca deviez, am postat asta pe threat anterior, cel cu "zgomot ciudat" si va rog daca are cineva solutii si a mai patit sa imi spuna) ..in plus se aud zgomote ciudate la rotire intre arc si talerele de sus cind masina e ridicata si arcurile nu is comprimate.(arcul are joc pe taler si nu are garnitura)

                revenind la servo se poate sa fie si de la cauciucuri sau intra-adevar, sa se forteze pompa. asta cred si eu. chestia ca mie imi trozneste si scirtiie si la virare (roata dreapta) si asta ma cam supara.asta ar fi fenomanul paralel la faza cu servo. ceva acolo se comprima si scirtiie si trozneste usor. se intimpla si la denivelari.. bafta!

                Comment


                • #9
                  salutare baieti!

                  Si eu am chestia asta,vibratie la viraj pe loc dar nu e asa pronuntat sa fie de speriat. Am observat prima data, treaba cu rotirea telescoapelor pe rulment cand am lasat masina parcata virat si am ridicat capota, se vede pozitia ridicata intr-o parte a varfului de la telescop.

                  Vibratiile le-am simtit prima oara iarna cand am am virat pe loc, cu niste cauciucuri de iarna cu profile adanci(Dunlop M3 Sport) eram blocat in niste nameti si tot viram pe loc. Acum dupa 16000 de km am si uitat ca vibreaza. Evit sa iau viraj maxim.

                  Alte zgomote sau troznituri nu aud.

                  Comment


                  • #10
                    probabil numai noi cei care nu avem bara simtim trosniturile alea sau ce or fi si la viraje si la unele hopuri. cu vibratia de servo is linistit. cauciucuri am kormoran ca e masina mai noua si is de alea cu striuri patrate mai mari, cred ca de toate anotimpurile. numai bine tuturor!

                    Comment


                    • #11
                      Eu cred ca e din cauza aderentei rotilor la asfalt. Se intampla mai ales la viraje mai stranse luate putin mai rapid. Daca sunt gume bune, "agata" si de aceea se transmit in directie ca un tremurat. Dar toata astea se datoreaza inclinarii rotii la bracare, asa cum au descris-o cativa colegi mai sus.
                      Andrei N.Popa
                      www.andriipopa.rosigpic

                      Comment


                      • #12
                        salut. in general vibratiile la cap de cursa apar in urma deschiderii supapelor de descarcare din caseta de directie (se deschid, volanul sare putin inapoi, se inchid s.a.m.d.). Apare si un zgomot ca un fel de bazait, mai slab sau mai puternic, in functie de masina). Acum depinde si cat de rau face, sau mai exact ce fel de vibratii sunt (usoare, insotite sau nu de troznituri, etc)

                        Comment


                        • #13
                          da aia ii normal. e asa cum zici ca un fisiit sau biziit. asa face si la dacie. numai ca la mine mai sarea ceva in sus..usor parca rotile. (stiti e ca un efect de elastic) oricum sunt comvins ca e ok.

                          Comment


                          • #14
                            Interesant,cu bazaitul asta de care vorbiti.Eu nu am observat nimic de genul asta la masina mea,in schimb cand am condus un reno symbol - tot din 2008 - facea urat servodirectia.Cand am intrebat proprietarul (un incepator in ale sofatului),mi-a spus ca reno ar avea servo electric si alea asa fac.Era un diesel. Stiu ca alea au alt sistem,dar nu stiu detalii...
                            Anyway,pana nu face si a mea la fel,sunt multumit.

                            Comment


                            • #15
                              mai eu ce mai am condus cu servo aveau un fel de fisiit..(se auzea mai ales de afara sau daca aveai geamul deschis) cum zicea colegul AC71. Ultima masina care am condus-o foarte mult cu servo, un ford, nu zicea nimic. puteai roti cit voiai mergea ca unsa..si avea si pompa sparta ca trebuia merau sa complectez lichid. la sanderutza mea aparu ciudatenia de care zisei.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google