Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

zgomot ciudat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    este foarte adevarat si se confirma clar (vezi bara stabilizatoare) ca cei care nu o avem
    avem in schimb pe fata totul usor imprastiat. sa va spun fratilor de la ce scirtiia la mine! am stat azi 4 ore in service cu baietii. am tras, de toate am dat jos, am strins suruburi, mi-am pus garnituri pe arc!...nimic. tr0znea iara si scirtiia!
    ei...mare surpziza. un lonjeron imi freca de scutul motor.(sau imvers daca doriti) avea bietul lonjeron, care se pare ca usor o ia din loc o bulinutza, doua de sudura care se pupau cu scutul pe ascuns. nu as fi crezut niciodata! oricum nota 10 peste cei peste care am dat! au avut rabdare au stat cu mine! extraordinar de politicosi si bine intentionati!!
    cu 2 ciocane in scut s-a rezolvat!.

    Comment


    • #17
      mie nu mi-e clar cum ajunge lonjeronul in scut, cand scutul e cu 25cm mai jos decat lonjeronul si e prins de cadrul motor daca retin eu bine...am auzit ca scutul ar atinge in evacuare sau daca un surub e slabit, vibreaza pe cadru si de acolo se aud zgomote. sunt aproape convins ca lonjeronul n-are nici un amestec aici.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #18
        chiar ca vroiam sa postez si io problema asta...mie mi se intampla de dupa revizia de un an, la fel un zgomot-scatait in partea dreapta cand trec peste denivelari dar nu mereu se aude nush de la ce o fi, o mai las un pic daca nu isi revine o duc la service inapoi...
        Probabil o fi iesit vre-un arc cand au ridicat-o/coborat-o la revizie...!

        Comment


        • #19
          Eu am aproape 14 000 km si de pe la 10 000 se aude in portiera dreapta un greieras cu "gura prea mare" de cate xri merg pe drum cu denivelari. De la ce ar putea fi?

          Geamul dreapta fata cand il cobor scartaie, si cand ajunge jos incepe sa se deplaseze putin.

          Iar in portiera stanga fata cand e o melodie cu putin bass vibreaza ceva. Cred ca atinge tabla sistemul de inchidere de la usi. Dar dece numai cel de pe stanga.

          Cam astea sunt problemele mele cu sunetele ciudate din interior.

          Comment


          • #20
            Si la mine se aude un greieras in portiera dreapta insa l-am identificat.
            Se aude la mers pe drum cu denivelari si este provocat de manetuta verticala de la inchiderea centralizata.
            Are un joc fata-spate pe lungimea usii si asa ajunge sa dea in plasticul usii.

            Comment


            • #21
              marius10,daca nu e de la arcuri, sau punti - fata vezi sa nu iti bata scutul in ceva. la mine a fost de la scut, care batea in brat suport motor. era un scirtiit cu troznituri. directia sau bratele ce or fi ele astea care bat la curbe au un fel de troncanit mai puternic. asta se manifesta la viraje mai in forta peste denivelari cind simti ca ti se imprastie rotile pe asfalt. s-a mai discutat despre asta pe forum (vezi bara stabilizatoare). greieras am si eu unul in portiera stinga si apare cind cum, in functie de vreme. (mai ales cind pun AC).

              Comment


              • #22
                Salutari.Sa va spun ce probleme am eu cu Sandelul meu.
                De pe la 1000 km se aude un zgomot ciudat cand accelerez brusc in cv;am mers cu pb asta de 1001 ori in service si nimik, mi sa spus ca "se detoneaza carburantul in cilindrii", de parca as merge cu o racheta, si ca folosesc alta benzina decat cea indicata de producator(cea indicata este fara plumb - nu specifica 95, 99+, de la petromv, de la luckoil, sau alceva , in fine).
                De prin luna august, aveam cam 14000km, la viraje stanga dreapta in mers ( indiferent de viteza - pot sa am si 5 km/h) troncane ca toate alea de parca zboara tot ansamblul directie de pe masina, iar volanul parca se rupe; la viraje stanga dreapta pe loc vibreaza si trepideaza foarte puternik volanul si troncane toata directia, iar ansamblul conducte butoias ulei pentru servo se misca ca la un cutremur de 10 grade pe Richter( cate odata chiar cursa intreaga stanga dreapta si nu este acel vibrat ca la capat de cursa cand forteaza pompa de servo).
                Baietii de la AMG au facut urmatoarele: imbracat arcuri in cauciuc-au pus furtune pe ele, schimbat planetare, schimbat arcuri si amortizoare, inversat ansamblu arc-amortizor de pe stanga pe dreapta, verificat toate suruburile de la motor-capate bara-scut-bieleta..... si tot ce exista cu surub pe sub masina. NIMIKA NIMIKA - la fel face.
                In ultima instanta cica primesc un aparat destept de la Pitesti, il pun pe masina, se sfatuiesc cu cei de la tehnic din Pitesti, si se decid sa inlocuiasca caseta de directie ( cica ea face asa urat). asta se intampla pe 22 10.2009. Plec seara , dupa ce am semnat condica la ei, dar cu zgomote si mai ciudate si mai puternice, tot in sistemul de directie.
                Revin saptamana trecuta 29.10.2009( in service AMG), repun aparatul destept pe masina si ce constata ????????? Caseta de directie este de vina!!!!!!!!! Amintesc ca, pe 22.10.2009 s-a mai inlocuit o data, iar cu cea noua am facut abia 500 km ( mi s-a spus ca "fiind noua e posibil sa forteze in servo, deci sa o rodez repede" - specialistii AMG). Directoarea lor, ca o solutie de ultim moment ( am facut scrisori catre ei si automobole dacia-vocea clientului ) au hotarat intre ei sa imi ia piesele de pe masina mea si sa le inlocuiasca cu cele de pe Sandelu lor de la drive test. In acel moment le-am multumit iar astazi am depus plangere la OPC. Daca si voi, alti posesori de Sandei aveti aceste probleme, haideti sa ii tuirbam cu reclematii si scrisori la OPC. Poate cei de la Dacia le vor remedia aceste defecte si le vor face sa se comporte ca masini de 9400 euro ( eu atat am dat pe Sandel) si nu vor mai lucra cu carpeli ca in anii 90, ca la batranele 1300 ( care si-au facut treaba foarte bine cel putin 3 decenii unele dintre ele). De bara stabilizatoare mi sa spus si mie, dar sa suport toate cesturile, iar daca se rezolva si nu mai troncane bine daca nu asta este , mai incecam si altecva.(De ce au scos fara bara stabilizatoare nu stiu, dar stiu ca dacia 1100 a lui bunicu avea) Astept raspunsuri si comentarii la ceea ce am scris, dar totusi nu ar trebiu sa ii lasam sa isi bata joc de noi si banii nostrii. DE spus ar fi foarte multe, dar nu ne permite timpul si nu e loc de toata istoria masinii mele, mai sunt si altii cu probleme. Sandelul meu a facut pe 23.10.2009, 9 luni, iar acum am 19.800 km , motor 1,4 MPI, ac, varianta Laureate.
                Cu respect si numai bine.

                Comment


                • #23
                  Daniel si eu am astfel de simptome. Am initiat si un sondaj, la "intrebari frecvente" caci nu mai stiu ce naiba sa ii fac si ma enerveaza la culme zgomotele si nu le pot identifica. Nu sunt sigur daca e de la bara, desi e un coleg pe forum care a montat si zice ca nu mai troncane de cind a pus bara. Weekendul asta m-am intilnit si cu colegii de la noi din oras si cei care au versiunile cu bara nu au zgomote.Sa fie o pura coincidenta? Nu mai stiu ce sa zic. Cu masina si eu sunt "in teste" si mai astept raspuns de la Dacia. Am scris si de 2 ori la VC.Arcurile le-am "imbracat" si pe spira de sus si pe spira de jos, am strins si verificat fiecare surubel, verificat telescoape, planetare, pozitionare caseta,am facut fata bucati, fara succes insa.Rezultat zero! Initial crezusem ca e de la arcuri dar nu e de acolo. Troncaniturile au ramas..si m-am ales si cu o directie "strimba"..deh meseria e meserie...si toti baietii din service sunt maestri. In 6 luni de cind am masina am fost cred ca de 6 ori in service.Sa fie oare bratele Preudo Mc Pherson care "nelegate" au joc si bat?...nustiu. Nimeni se pare ca nu stie. Din caseta nu cred sa fie desi bataia se simte si in volan. Cred ca mai degraba se propaga in volan.Si inca din ce in ce mai tare si creste.Oricum ceva acolo jos se misca anapoda. Am mai povestit dar mie imi freca scutul pe un brat de sustinere al motorului si citeodata ma inebunea. Nu intotdeauna insa.Mi se pare ciudat totusi ca un ansamblu de sustinere sa aibe joc...dar se pare ca are pentru ca directia e "moale" ( eu insa nu sunt mecanic ..doar presupun).Asta am rezolvat prin indoirea usoara a scutului. Ma alatur si eu si daca nu imi rezolv problema o sa ma adresez OPC, Renault, etc. Sunt de parere ca e inadmisibil si problema asta este una grava. Am putin peste 10.000 km si precum spuneai la vechea masina Dacia nu am avut astfel de probleme. Am condus Logan din 2007 si la fel, nu batea nimic.Simptomele noastre mi se par mai nasoale ca si la cei care au probleme cu parbrizul, poate cele mai aiurea de pe masina asta. Salutari si numai bine!

                  Ps pe telescoapele mele scrie "oil level" si sunt poloneze. cine zicea ca avem telescoape pe gaz? ma lamuriti? masina fabricata aprilie 2009.
                  Last edited by ciomp; 2 November 2009, 23:07. Reason: corectare

                  Comment


                  • #24
                    Ceva noutati???
                    Eu azi am vorbit cu cei de la VC si au spus ca vor trimite echipa de expterti a lor cat mai repede posibil ( sper ca saptamana asta ) pentru o solutionare a problemelor aparute la Sandelul meu.
                    Pastram legatura. Multa bafta.

                    Comment


                    • #25
                      la mine nimic. doar atit ca ma gindesc ce/de ce naibii se strica acolo! masina e sub urmarire. voi scrie din nou la VC. bafta!

                      Comment


                      • #26
                        O veste buna.
                        Joi ora 9 la Meridian Vest ma vad cu expertii de la Pitesti.
                        Sper sa ii dea de cap.Va comunic ce am rezolvat.
                        Toate bune.
                        P.S. Ma chinui sa atasez pozele pe care le-am promis si inregistrarea cu vibratiile in sistemul de directie-sper sa pot!!!!

                        Comment


                        • #27
                          multa multa bafta Daniel! toate bune!

                          Comment


                          • #28
                            Sall. S-a rezolvat. Au schimbat urmatoarele : coloana, caseta, servo, conducte servo, butoias ulei servo. Acum nu se mai aude nimik. Si merge foarte usor volanul
                            Luni ma duc sa imi schimbe si stergatorul ( am fost sunat de ei si m-au programat la un alt service mai aproape de mine).
                            Mult noroc tuturor, si sa speram ca nu voi mai avea probleme cu ea(macar 6-7 luni).

                            Comment


                            • #29
                              Dupa 3500 de km mi-a aparut si mie acel zgomot ca un scartait la roata din dreapta fata , si mai ales se aude la pornire de pe loc, franare , treceri peste denivelari . Am scris un mail la VC sper sa ma programeze la o verificare .Daca ma suna o sa le zic si eu de stergatoarele care lovesc capota cand le ridici. Volanul si mie mi se pare ca numai merge ca la inceput , parca merge mai greu , o sa le zic si de asta .
                              Last edited by mihaisorin3; 18 November 2009, 13:54.

                              Comment


                              • #30
                                Am venit cu Sadelul de la doctor , scartaitul s-a rezolvat , se pare ca a fost slabit un surub de la scut , asta ar fi varianta mecanicului , oricum bine ca s-a rezolvat , ptr cat timp nu stiu . Cat despre stergatoare stiau ca lovesc si au dat-o pe o eroare de proiectare si ca in cartea tehnica scrie ca schimbarea lamelor se face cu bratele stergataorelor pe verticala , dar ei nu iau in calcul ca oricine poate sa vina sa-ti spele parbrizul si poate oricand sa iti zboare vopseaua de pe muchia capotei. Despre servo ziceau ca e in parametri normali , asa o fi .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google