Sant afon in ceea ce priveste practica dar am citit cate ceva. Pentru inceput, am inteles ca sunt doua softuri unul pentru diagnosticare si celalalt pentru resoftare.
Stiind ce face softul de diagnosticare putem sa ne dam seama de unde vin unele probleme aparute cum ar fi;
viteza autovehicului
turatia motorului
temperatura agentului de racire
tensiunea bateriei
timpul de injectie
avansul
tensiunea sondelor de oxigen (amonte si aval)
puterea absorbita de catre instalatia de aer conditionat
consumul de carburant
etc.
De asemenea, se pot citi si sterge erorile, prezente sau memorate, ale diverselor subansamble ale motorului.
Iar resoftarea se face cu un soft numit ,,Renault Diagnostics,,
Daca va intereseaza intrati pe site-ul http://www.powerobd.ro/
Va rog, sa scriem aici tot ceea ce cunoastem despre softul si calculatorul de pe sandero.
Stiind ce face softul de diagnosticare putem sa ne dam seama de unde vin unele probleme aparute cum ar fi;
viteza autovehicului
turatia motorului
temperatura agentului de racire
tensiunea bateriei
timpul de injectie
avansul
tensiunea sondelor de oxigen (amonte si aval)
puterea absorbita de catre instalatia de aer conditionat
consumul de carburant
etc.
De asemenea, se pot citi si sterge erorile, prezente sau memorate, ale diverselor subansamble ale motorului.
Iar resoftarea se face cu un soft numit ,,Renault Diagnostics,,
Daca va intereseaza intrati pe site-ul http://www.powerobd.ro/
Va rog, sa scriem aici tot ceea ce cunoastem despre softul si calculatorul de pe sandero.
Comment