Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Probleme incuietoare portiera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme incuietoare portiera

    Salut tuturor,
    New thread, new problem...
    Noi suntem doi care folosim Sandelul familial, si cum sunt gentleman, i-am lasat prietenei mele cheia cu telecomada, eu urmand sa o utilizez pe cea simpla. Doua remarci referitor la asta: 1. mi s-ar fi parut util ca Dacia sa ofere posibilitatea cumpararii optiunii a 2-a cheie cu telecomanda la achizitionarea masinii si 2. mi se pare absurd ca aceasta cheie simpla nu deschide decat o usa, desi masina are inchidere centralizata.
    Acum sa revenim la problema mea. In piata Constitutiei, deschid masina normal, pornesc si merg apoi in Vitan. Toate bune si frumoase pana cand dupe ce, fericit ca am gasit loc de parcare, dau sa incui masina. Surpriza: cheia nu mai intra in incuietoare portiera sofer. Primul reflex a fost sa cred ca mi-a facut cineva o gluma si mi-a introdus un bat de chibrit sau altceva, dar nu era posibil pentru ca ar fi trebuit sa o faca din mers si cu mine la volan (si am vreo 100kg, nu stiu daca ar indrazni multi totusi ).
    Am mai incercat apoi sa inchid cu cealalta cheie, acelasi rezultat; pana la urma cheia a intrat in portiera, dar nu se mai invartea; tot nu am putut sa incui decat din telecomanda. Pe deasupra am putut sa o scot foarte greu.
    Mentionez ca masina are 6 luni si 4900km aproximativ; Mi se pare ca e cam prematura aparitia unei probleme de genul asta.
    I s-a mai intamplat cuiva?

  • #2
    #1 poti incerca aici. S-ar putea sa o poti cumpara si de la Dacia si sa ti-o programeze ei insa cred ca ii mult mult mai scump.
    #2 sistemul de inchidere centralizata Dacia se pare ca se aplica numai pt varianta radio. Poate a fost gandit sistemul manual ca si un sistem de Back-Up.
    Referitor la problema cu yala blocata nu am expermintat asa ceva si nici nu stiu ce cine sa fi patit.

    Comment


    • #3
      poti sa declari pierduta cheia cu telecomanda si sa iti faci alta identica, si o sa ai 3 chei, dintre care 2 cu telecomanda.
      -fara-

      Comment


      • #4
        Ok, merci pentru sfaturi. Totusi o sa merg la Dacia sa-mi repare incuietoarea in garantie, mi se pare normal.

        Comment


        • #5
          uite aici cheie originala:
          click

          Comment


          • #6
            Pai eu nu am probleme cu cheia!

            Comment


            • #7
              Pai ziceai ca vrei mai multe cu telecomanda, si ti-am dat un hint

              Comment


              • #8
                Merci pentru hint, nu zic ca nu as vrea mai multe chei cu telecomanda, insa ideea era ca totusi nu e normal ca unei masini de mai putin de 6 luni sa i se blocheze incuietoarea.

                Comment


                • #9
                  Am achizitonat Sandero in anul 2008 si numai probleme am avut la o portiera cu incuietaorea. Initial nu mai sarea siguranta cind incercam sa o deschid cu telecomanda. Am fost la garantie, mi-a zis ca am deschis din interior si din exterior in acelasi timp. Lucru care nu s-a intimplat, dar chiar daca se intimpla, nu trebuia sa se strice. Apoi mi-a sarit macaraua, pe aceeasi usa. Am fost la garantie, mi-a zis ca am deschis cu piciorul si am indoit-o. ))) Lucru dovedit imposibil (conf legilor fizicii cunoscute). De citeva zile, imi sare (pe aceeasi usa) siguranta la incuietoare si nu o mai pot deschide din exterior. Mi-am luat inima in dinti si am desfacu-o singurel. AM ramas neplacut surprins sa obsers ca incuietoarea este cam de toata jena. Adica parca e facuta sa sara. Indiferent cum am pus aceas singuranta, o fixes in clema de plastic dar tot exista riscul sa iasa la un momntdat. MA poate sfatui cineva cum sa fac?Poate gresesc undeva? Va rog un sfat practic, exclus sa cumpar sau sa merg in service, pt ca sunt satul sa stau cu orele pe acolo si sa imi spuna ca nu mai stiu ce-am facut.
                  Multumesc anticipat.

                  Comment


                  • #10
                    Eu zic sa mergi la un alt dacia service, sau la OPC sa faci reclamatie ca masina e in garantie si nu ti se rezolva problemele.

                    Comment


                    • #11
                      eu zic sa exploatati masina asa cum scrie la carte. nu cum se exploatau daciile vechi. o sa aveti surprize sa constatati ca lucrurile s-au mai schimbat si ca masina reprezinta ceva ce te duce din A in B. daca o incarci cu cartofi si apoi te pui cu picioarele pe usi surpriza: nu se mai inchid. sau daca sariti damburi ca nebunii(eu) ajungi in service si urlii..imi scartaie arcurile si mecanicii spun: ce draq ai facut cu ea ca au sarit de pe locasurile lor.

                      p.s. nu masinile sunt de vina ci soferii(pentru ca nu merg asa cum trebuie). seba stiu ca ma iei la rost ca tu ai rasturnat una, sau mai bine zis ca ai parcat-o in copac..dar de vina nu e drumul denivelat...ci piciorul care nu s-a ridicat de pe acceleratie.
                      -fara-

                      Comment


                      • #12
                        Domnul Spanu, cred ca ati avut vreun cosmar
                        Fryn, Bunicuta are dreptate, tot intr-un service iti rezolvi problema.

                        Comment


                        • #13
                          mai azi miine o sa constatam ca am luat masina numai sa ne uitam la ea..nu? vai saraca e fragila si trebuie avut mare grija!! eu de cind am avut probleme, si am constatat ca e "slaba" tehnic si calitativ m-am impacat cu gindul.
                          dati-o in colo ca masina trebuie exploatata ca de aia e masina!... ca altfel ne luam atelaje si nu mai vorbim de masini! ca e facuta asa si nu asa...asta este! toti am descoperit cite ceva ca nu ne place, asa e ea facuta si gata!. si la altii sunt destule carente la acest capitol.astea's timpurile: se merge pe cantitate nu pe calitate si durabilitate. sandero are o durata de exploatare de 8 ani.(ei zic medie).scopul e sa iti satisfaca nevoia de transport,si se descurca.
                          Spanule sa stii ca eu am avut o grija exagerata si am menajat-o
                          in primele 3 luni , pina sa inceapa sa "vorbeasca" cu mine - stii la ce ma refer!;ca pe o bijuterie!.rezultatul a fost acelasi: ai sau nu ai grije problemele pot sa apara. numai cine nu circula nu pateste!
                          si cum se circula la noi...asta cred ca stii si dta foarte bine!
                          revenind...si cu scuzele de rigoare
                          vorba colegilor: mergeti prieteni in alt service/ schimbati mecanicu' , mergeti la cineva care are rabdare pina o rezolvati ca nu ai ce face. cit e in "garantie" trebuie mers la ei, lasind la o parte ideile lor timpite, slaba calificare, impertinenta lor, etc! si eu is satul, dar asta suntem si aici traim.multa bafta!

                          Comment


                          • #14
                            Revenind la postul nr.1. Am experimentat ceva asemanator anul trecut,cand mi-a venit intr-o zi sa incerc sa deschid/inchid masina din cheie. Surpriza,initial nu s-a rotit cheia - tot la portiera sofer - apoi s-a rotit,dar greu. Pe partea pasagerului a mers normal. Nu am mai acordat atentie detaliului.Dar cand a venit iarna si mi-am cumparat un set de solutii de dezghetare,printre care si un mic spray special pentru incuietori,problema s-a rezolvat de la sine.Deci la mine a fost nevoie de lubrifiere. Incearca asta.

                            Comment


                            • #15
                              Saptamana aceasta am dat un pic de vaselina lichida (spray) pe la incuietori/balamale si din curiozitate m-am uitat cum functioneaza deschiderea usii. Ce se poate intampla, sistemul acela care tine usa inchisa poate fi impins cu degetul foarte usor si se blocheaza pe inchis pana la actionarea manerului exterior (cu usa deschisa), daca in momentul acela se inchide usa este posibil sa indoi sistemul inchidere/incuiere al usii. Alta posibilitate pentru a intervenii din exterior nu vad. Cu deschiderea din interior si exterior este o prostie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google