Nu stiu daca pana acum a mai primit cineva asa ceva . Citez din scrisoare primita : Dupa cum stiti , Dacia acorda o deosebita atentie calitatii de fabricatie a produselor sale si , urmarind evolutia acestora , a observat ca , in unele cazuri exista riscul ca martorul de bord " defect sistem de franare "de la vehicolul dumneavoastra sa nu functioneze la parametri corespunzatori .
dupa care urmeaza invitatia de a merge la un servis agreat unde se va verifica tabloul de bord , daca este bun ramane daca nu se va schimba in garantie
mai dau numere de telefon , adrese de la toate servisurile agreate de dacia semneaza director calitate si servicii dacia
eu am sunat la ei cica dureaza cam 60-90 minute verificarea si inlocuirea elementelor din tabloul de bord " defecte ". problema este cum vor lucra baieti din servis cu atentie sau la norma , or mai fi si alte probleme care inca nu sunt descoperite si noi ne laudam ca folosim o masina de 3-4 stele la teste .
dupa ce am sa scap din servis ca am facut programare am sa revin cu detalii
dupa care urmeaza invitatia de a merge la un servis agreat unde se va verifica tabloul de bord , daca este bun ramane daca nu se va schimba in garantie
mai dau numere de telefon , adrese de la toate servisurile agreate de dacia semneaza director calitate si servicii dacia
eu am sunat la ei cica dureaza cam 60-90 minute verificarea si inlocuirea elementelor din tabloul de bord " defecte ". problema este cum vor lucra baieti din servis cu atentie sau la norma , or mai fi si alte probleme care inca nu sunt descoperite si noi ne laudam ca folosim o masina de 3-4 stele la teste .
dupa ce am sa scap din servis ca am facut programare am sa revin cu detalii
Comment