Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

aer conditionat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aer conditionat

    Am si eu o problema si as dorii sami spuneti daca vreunul a trecut prin ceva asemantor. In momentul in care pornesc aerul conditionat se aude un clicait de undeva din dreapta motor. la viteze peste 50 dispare, daca mergi prin oras la viteze mai mici, intre semafoare, acel clicait se repata cam la 7-8 secunde. E ca si cum era pe vremuri la dacia veche cand nu pornea masina si tot mai dadeai cate o cheie ca sa plece.. si facea click... nu avea forta electromotoru sa plece.. aer rece baga numai ca ramane clicaitu ala si de bine nu cred ca e

    merci

    liv

  • #2
    pai asa trebuie sa faca in momentul cang e pornit a/c
    ps.e normal sa nu mai aceeasi putere la motor

    Comment


    • #3
      clicaitu ala apare numai in momentul in care dau drumu la ac. poate as intelege daca ar fi numai odata ... sa zicem ca asa face cand ii dai drumu... dar daca merg incet se tot repeta. parca lar durea undeva si asta de vreo saptamana

      nu are nici o treaba cu forta motorului... motoru merge linistit... voiam sa zic ca acel clicait seamana cu datu la cheie la daciile vechi cand nu plecau... si mai dadai o cheie... iarasi click...

      liv

      Comment


      • #4
        In momentul in care dai drumul la aer conditionat se aude acel "clicait" dar... dispare imediat{clicaitul}.

        Comment


        • #5
          daca omului i se repeta click-ul cu o perioada de cateva secunde ceva nu e ok acolo. tocmai a spus de vreo 2 ori ca nu dispare click-ul. nu cred sa fie ambreiajul de cuplare al compresorului, ca s-ar observa la led-ul de pe butonul de a/c o palpaire.
          liviu, verifica la ralanti cu capota deschisa daca de la compresor se aude tacanitul sau cumva din cauza vibratiilor sa zdrangane ceva pe la conductele de clima. nu ar trebui sa cupleze cu repetari compresorul, trebuie in mod normal sa faca o singura data zgomotul respectiv, doar dupa ce apesi butonul din bord. sau ai pierdere de presiune sau aer in instalatie si periodic se decupleaza/cupleaza compresorul. ceea ce nu e de bine. mergi la un service si intreaba, ca pot fi mai multe chestii...
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #6
            am fost azi la service... normal ca a clickait decat odata .. ... dupa verificare cu laptopu ... cica presiunea e buna... si so mai tin sub urmarire... imi mai spusera ca sunt momente in care computerul de bord ca sa dea mai multa putere motorului mai poate decupla aerul conditionat... dupa care il cupleaza la loc... da nu prea cred ca aveam nevoie de putere cand incercam sa ies din militari spre pitesti... in fine...o tinem sub urmarire

            Comment


            • #7
              daca turatia motorului scade sub 500 atunci ac-ul se decupleaza. daca mergi cu ea prin oras si o ti in frana de motor pana incepe sa tremure motorul ti-l opreste automat. ideea e ca daca tot ii dai drumul la ac incearca sa o ti in 2000 de ture. sau incearca sa nu mai ai si alti consumatori.
              -fara-

              Comment


              • #8
                sub 750 ,nu sub 500 ... niciodata turometrul nu e la 500 .750 e valoarea normala la care sta relantiul.

                Comment


                • #9
                  pai odata pornit a/c-ul, motorul isi creste turatia de ralanti. nu vad de ce ar scapa sub 750rpm, daca ar fi din alta parte "buba", s-ar fi plans colegul ca ii variaza turatia la ralanti. n-am vazut topic sau post de-al lui decat aici, deci singura problema imi pare a fi totusi legata doar de functionarea a/c-ului. acum ramane sa vedem noi sau cei din service, care gasim primii baiul si cum se poate remedia.
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #10
                    scapa...am patit-o si eu ... de ex cand se urca o panta ... din ce am observat in momentul acela scade si intensitatea luminilor

                    Comment


                    • #11
                      cand il pornesti e normal sa scada sub 752 cat e valoarea normala data de tester.dar creste in 3-4 secunde.
                      ideea e ca daca dupe ce revine la normal din "anumite motive" turometrul scade iar, sub o valoare(eu am zis in cazul cel mai rau 500) ac-ul se opreste si porneste cand se depaseste valoarea critica.

                      ex: daca o lasi in viteaz 2 cu ac-ul pornit fara sa mai calci acceleratia s-ar putea sa mearga "in suturi" si masina si ac-ul.

                      intamplare: sapt trecuta am fost la revizie. pe tester injectia la relanti era de 3.3-3.5. am pornit ac-ul iar injectia a crescut la 5.5-5.7. cand am arins si farurile a trecut de 6. asta reprezinta un test care demonstreaza cati(5)cai putere pierde motorul, si cat de mult influenteaza consumul
                      Last edited by Spanu; 22 April 2009, 19:26.
                      -fara-

                      Comment


                      • #12
                        nu vad cum se demonstreaza aia 5 cai pierduti, cum creste consumul cu cresterea sarcinii motorului cred ca e evident pt toata lumea.
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #13
                          pompa de AC are un cuplaj electromagnetic pe ,,fulie" Ea se invarteste tot timpul (fulia ) dar numai cand pornesti aerul face ,,clak: si este antrenat compresorul.In miomentul in care se ajunge la presiunea /temperatura agentului ..(setata de producator ca tu nu ai cum ) compresorum face iar ,,clak"ca sa nu bage aiurea ...mai face clik si releul ventilatorului care porneste o data cu AVC..La ralanti se aud ..la drum nu .

                          Comment


                          • #14
                            Rezolvat

                            Salut, vad ca nu s-a mai discutat demult pe acest thread. Am deschis altul aici cu solutia la problema

                            Probleme tehnice Dacia Sandero.Probleme motor Sandero,probleme cutie viteze Sandero,probleme ambreiaj Sandero,probleme frana Sandero,probleme bord Sandero


                            sper sa fie de folos si altora

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google