Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Nivelul la ulei a scazut repede

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nivelul la ulei a scazut repede

    Salut,

    Ce parere va faceti de faptul ca desi am masina de putin timp, nu are nici 1800Km, am verificat nivelul la ulei si scazuse cam 1/3 din nivelul dintre minim si maxim, 333ml probabil... Mi se pare cam multicel pentru un 1.6 MPi chiar daca e in rodaj si in primii 1500Km nu am depasit 3000RPM, iar dupa astia 1500km cred ca de vreo 2-3 ori am accelerat progresiv in a 5-a pana la maxim 4000RPM cu motorul bine incalzit (mers continuu de vreo 2-3 ore).

  • #2
    Cred ca are scurgeri de ulei. Doar asa se poate explica nivelul scazut la ulei.
    Scuzati absenta indelungata. I'm back

    Comment


    • #3
      cel mai bun sfat,repede la service

      Comment


      • #4
        Re:

        Picaturi de ulei sub ea parca nu am vazut... O sa ma uit mai atent dupa pete, stropi, pe langa curele, pe motor etc. maine si luni dau o fuga pe la ei la service. As fi tare dezamagit daca as afla ca nu e nici o scurgere si de fapt atata consuma motorul...

        Comment


        • #5
          Verificarea trebuie făcută având maşina pe o suprafaţă orizontală, iar motorul trebuie să fie absolut rece.
          Mama proştilor este mereu gravidă!

          Comment


          • #6
            Cand iei nivelul poate nu este masina pe un teren drept sau l-ai luat imediat dupa ce ai oprit masina, uleiul neavand timp sa se scurga in baie. La 1500 de km nu trebuia sa se vada nicio diferenta pe joja, daca motorul mananca ulei este grav, poate cand a fost asamblat s-a intamplat ceva, dar fiind in garantie nu trebuie sa-ti faci probleme. Totusi poate nu ai fost atent cand ai luat prima data nivelul cu toate ca din fabrica vine cu nivelul de ulei la limita maxima. Ar mai fi ceva, daca mananca ulei, nu ar trebuii ca martorul de poluare sa fie aprins? Sunt multe semne de intrebare.
            Scuze intre timp a postat si maniac_user cu ceva asemanator din ce am scris la inceputul mesajului.
            Last edited by marian66v; 8 March 2009, 01:27.

            Comment


            • #7
              @ Al3cks Citeste AICI: http://www.loganclub.ro/forum/nivel_...ede-t6129.html sunt si diesel si MPI si o sa vezi ce zice lumea, cica ar fi normal, mai ales in rodaj (citeste toate paginile)

              Comment


              • #8
                A postat si pe loganclub si acolo parerile sunt impartite. Eu raman la parerea ca la 1500 de km i-a scazut prea mult nivelul. Pana la 20000 de km ce faci, daca la 1500 de km a scazut atat.

                Comment


                • #9
                  Verificari Amanuntite...

                  Azi de dimineata am fost in parcare sa ma uit mai bine la ea.
                  Tin sa mentionez ca inainte sa iau masina de la dealer nivelul era la maxim, pentru ca am scos joja si m-am uitat, din obinuinta, asta pentru ca am avut inainte un Matiz care-mi ardea cam 1l ulei la 800-1000km. Deci am destula experienta la verificat uleiul, conditii in care se verifica etc.
                  Am luat tot motorul la pipait si undeva in drapta scutului de pe galeria de evacuare (nu am idee exact ce ansamblu este, dar din el iese un furtun gros de plastic sau cauciuc care se duce pe langa radiator in jos) am gasit amestecata cu praf o pata care la pipait si mirosit parea sa fie ulei. De consistenta mai greu imi dau seama pentru ca e imbibat cu praf...
                  O sa atasez niste poze detaliate. M-ati ajuta mult daca v-ati da cu parerea.
                  Oricum o sa ma duc la service maine, dar as vrea sa stiu si despre ce e vorba ca sa am argumente in caz ca ma trimit la plimbare astia...

                  Pozele sunt asa: Prima e vederea generala, a doua ceva mai aproape de zona cu probleme, a treia e exact zona cu probleme vazuta de mai de sus, si ultima, vazuta de mai de jos. In ultimile 2 poze ce se vede in stanga e scutul de pe galeria de evacuare.

                  L.E.: Am acelasi post si pe forumul clubului Logan si al clubului Dacia
                  Attached Files
                  Last edited by Al3cks; 8 March 2009, 15:41. Reason: Mentiune

                  Comment


                  • #10
                    Păi dacă este normal să consume atât de mult ulei în cei 1500 Km, noi ceilalţi, de ce nu am avut acest consum? Eu verific periodic nivelul şi nu am pierdut atât ulei cât spune Al3cks nici în 6000 Km.
                    Mama proştilor este mereu gravidă!

                    Comment


                    • #11
                      in pozele 3-4 se observa destul de bine,parerea mea e ulei.
                      ps.nu mai sta pe ganduri repede o programare la dealer-service

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bunicuta View Post
                        @ Al3cks Citeste AICI: http://www.loganclub.ro/forum/nivel_...ede-t6129.html sunt si diesel si MPI si o sa vezi ce zice lumea, cica ar fi normal, mai ales in rodaj (citeste toate paginile)
                        Mersi, am trecut deja prin tot articolul, dar acolo vad ca lumea are in majoritate dieseluri si e vorba ce ceva mai multi Km facuti cu masina...

                        Comment


                        • #13
                          Eu din poza nr.2 vad ca pe acolo curge ulei, o fi ceva garnitura care nu e etansa, si eu zic sa dai o fuga la service cu masina.

                          Comment


                          • #14
                            Pai chiar o sa ma duc...Aveti idee si ce ansamblu e ala pe langa care pierd ulei?

                            Comment


                            • #15
                              din poze e cupla de lichid de racire de pe chiulasa, pe acolo parca e termostatul. dar ala n-are treaba cu uleiul. mi-e ca sufla undeva pe la garnitura de chiulasa. la mine dupa 42000km n-am avut imbinari murdare de ulei, n-a consumat gram masina nici in rodaj nici dupa. du-te la service...
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google