Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Scurgere/Oxidare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scurgere/Oxidare?

    Salut!

    Citesc de mult timp acest forum si din fericire pana acum nu "trebuia" sa scriu, dar am gasit ceva...

    Nu stiu cand a aparut scurgerea sau ce poate fi (ar mai putea fi un fel de oxidare?). Nu sunt sigur daca chiar scurge ceva fiindca n-am gasit urme de lichid...

    Atasez cateva fotografii, probabil ca cineva are vre-o idee. Acum am curatat locul cu problema si daca reapare, ma duc la service.

    Mentionez ca am verificat nivelul lichidelor (servo, de frana, antigel) si sunt in intervalul normal. Am 3200 de km, masina e folosita zilnic (cca. 10 km) mai ales in oras (Cluj Napoca) plus lunar cca 400km (Cluj Napoca - Satu Mare, retur)

    Mersi pentru orice raspuns;)
    Attached Files
    "... because life's just too short, to be serious for that long." RDA

  • #2
    Pare a fi antigel, iar furtunul acela cred ca merge la caloriferul de incalzire. Cred ca nu a fost strans bine colierul sau la montaj capatul acelui furtun a fost deteriorat. Cel mai bine ar fi sa mergeti in service, trebuie scos si curatat sau daca este deteriorat, inlocuit.

    Comment


    • #3
      e sigur furtunul de antigel, asa mi-a "rasuflat" si mie la logan timp de 2 saptamani (dar s-a adunat mult mai putina mizerie), dupa care acea "mustata" s-a pietrificat si nu a mai curs. in cazul meu, no service required
      dar cel mai bine e sa mergi la service, la tine se pare ca e ceva mai mult curs acolo. o sa-l desfaca, o sa curete si-o sa stranga la loc, daca nu e deteriorat furtunul. daca e cu probleme, trebuie sa ti-l inlocuiasca.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #4
        mi se pare ca si asta s-a pietrificat, si probabil de aceea nu gasesc urme de lichid sau pierderi din antigel. Totusi voi face programare la service cat mai repede si vom vedea ce zic "expertii"

        mersi pentru idei
        "... because life's just too short, to be serious for that long." RDA

        Comment


        • #5
          Am fost la service. Mi-au zis ca nu trebuia sa curat locul pentru ca acum nu se stie ce era. Yeah, right. Cum nu se stie? Daca in acel furtun se curge antigel atunci e antigel, daca nu atunci substanta respectiva... Ce prostie...
          In cateva minute a venit inca un mecanic. Primul i-a explicat ca au aparut ceva floricele, dar eu am sters urmele.
          S-a constatat ca nu lipseste din antigel si ca presiunea in sistem e ok deci nu intra aer in sistem si nici nu se pierde antigel. Au strans colierul si atat. Sper sa nu mai am probleme.

          offtopic: vroiam sa-mi cumpar aparatori de noroi: 50 RON fata, 56 RON spate + montaj 100 RON. Stiam despre pretul aparatorilor, dar montajul chiar e atat de mult? Oare pierd garantia daca cumpar de altundeva si montez eu sau la un alt service?

          scuze de offtopic, si persi pentru rapunsuri
          "... because life's just too short, to be serious for that long." RDA

          Comment


          • #6
            Pai cu service-ul era de asteptat, astia sunt cu astia mergem inainte, cu aparatorile le poti monta si singur numai sa iei originale, iar la garantie nu cred ca vor fi probleme numai daca nu mergi la ei cu reclamatii ca ti-a iesit rugina sau altele asemanatoare.

            Comment


            • #7
              E antigel,clar. Iar urme de lichid nu vezi,deoarece caldura motorului il face sa se evapore instantaneu.Aburii zboara,reziduurile raman.Iar diferenta de nivel nu o sesizezi pt. ca lichidele isi schimba volumul in functie de temperatura.Si scurgerea respectiva nu este/era semnificativa.
              Despre montaj...da,este legendar,cat sunt astia de scumpi...nu m-am uitat,dar oare nu este posibil sa poti monta chiar singur acele aparatori? Sau este nevoie de dat gauri in tabla? Daca da,mai bine te duci la service pt. ca decat o garantie de 6 ani pierduta,mai bine 100 ron in plus. parerea mea...

              Comment


              • #8
                te-au intzepat. montajul e gratuit daca le cumperi de la ei. asta e politica la orice service dacia.(daca e vb de ceva minor)
                pentru bara stabilizatoare era nevoie de 2 ore si ma costa 9 milioane si 1 milion manopera la mac auto slatina.

                pentru eleron, am dat 450 lei (pretul eleronului. manopera si vopsitul in culoarea caroseriei era inclus in pret la emilian sibiu.)

                aparatorile semonteaza in 10 minute,nu necesita gauri in tabla. doar prinderein niste suruburi.
                -fara-

                Comment


                • #9
                  E corect ce spune Spanu. Eu am cumpărat apărătorile de la Adras şi montajul a fost inclus în preţ.
                  Mama proştilor este mereu gravidă!

                  Comment


                  • #10
                    merci tuturor pentru sfaturi

                    sper, ca problema cu antigel s-a rezolvat
                    legat de aparatori, ma duc maine la un alt service si vedem daca va "trebui" sa platesc pentru manopera sau nu. Zic sa inchidem aici acest offtopic si daca se intampla ceva important legat de aparatori voi posta pe thread-ul corespunzator.

                    drive safe
                    "... because life's just too short, to be serious for that long." RDA

                    Comment


                    • #11
                      rouwlee ai mai avut probleme cu antigelul?
                      Acelea sunt urme clare de antigel.

                      Iti spun asta pentru ca si eu am patit-o.
                      Astept rezolvarea problemei de catre cei din service.
                      Last edited by angelblack; 28 July 2009, 10:51. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        La mine scurgerile au aparut in zona marcata cu albastru.
                        De aceea ti-am zis ca este vorba de antigel.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Da, am mai avut probleme. Nu demult au mai aparut urme de antigel tot acolo.
                          Ma gandeam sa ma duc inapoi cu masina in zilele astea, dar se pare ca viata vroia sa ma duc si mai devreme.

                          Sambata eram sa intru intr-o intersectie (in care eu aveam prioritate), iar din dreapta venea o alta masina si fara ca conducatorul sa se asigure intra in fata mea. Bagam frana dar nu mai puteam evita accidentul.
                          Din fericire numai trebuie revopsita bara + inlocuit farul drept.

                          Am dus-o azi la service si totodata i-am aratat si urmele de antigel.
                          Dar nu inteleg un singur lucru: cum se poate ca masina mea aproape ca n-a patit nimic (putine urme de vopsea de pe cealalta masina pe bara + sticla farului foarte putin spart) pe cand masina cealalta (Fiat Albea) avea ambele usi + pragul stang total deformat..
                          Oare ar fi masinuta mea asa de tare?
                          "... because life's just too short, to be serious for that long." RDA

                          Comment


                          • #14
                            Probabil ca in cazul tau socul a fost preluat de Fiat Albea, si de aceea a lui a fost mai avariata, tinand cont ca tu te-ai oprit in el.
                            Si eu tot azi am dus-o in service pentru scurgerea de antigel.

                            Comment


                            • #15
                              ai lovit cu coltul, e normal s-i produci avarii mai mari daca te freci de el decat daca va pupati frontal...
                              la amandoi e clar antigel acolo. daca nu pierdeti din lichid in mod serios, singurul lucru ce-l puteti face e sa curatati locul si sa strangeti furtunul. ma rog, la service sa curete si sa stranga colierele
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google