Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Fire porttbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fire porttbagaj

    Salut tuturor!

    Vreau sa instalez un senzor de parcare, dar nu stiu de unde sa iau anumite fire..

    Trebuie sa leg 4 fire:
    Reverse +12V - l-am gasit
    Earth (presupun ca e masa) - l-am gasit

    Ce nu am gasit(ajung la stop-ul dreapta?):
    - baterie 12v+
    - accesorii

    De unde as putea sa iau cele 2 fire negasite, de la lampa din portbagaj?
    Ma gandesc ca la lampa ajunge un 12v+bateri si un fir de accesorii (merge lampa cand cheia e setata in contact pe pozitia accesorii).

    Mersi!

  • #2
    in bord, daca desfaci cochilia volanului (2 suruburi torx sub volan) dai de firele de la contactul de cheie, acolo ai un fir rosu care e +12V de la baterie si un fir galben, +12V dupa contact.
    la stopuri iti ajung comenzile de becuri, nu plus permanent de la baterie, ca n-ai ce face cu el acolo. in loc de plususl de accesorii, foloseste plusul dupa contact, oricum n-ai nevoie sa-ti mearga senzorii daca motorul e oprit.
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #3
      Ok, dar am nevoie de 12v+ baterie si fir accesorii pentru ecranul lcd(daca nu e in reverse imi afiseaza alte detalii...deci am nevoie de curent sa afiseze..si de firul de accesorii..sa stie cand sa afiseze).

      Alta posibilitate nu exista? Cum am spus, de la lampa din portbagaj?

      Nu siu daca exista un 12v+baterie.. Ca fir accesorii exista.. Se lumineaza in portbagaj cand e cheia pusa pe "accesorii" (si canf e deschis portbagajul).

      p.s.: nu-mi ajung firele de la curent chiar pana in fata (doar firle de la ecran ajung)

      nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post...
      Last edited by Seba; 24 February 2009, 12:01.

      Comment


      • #4
        Odata ce deschizi portbagajul si lampa se aprinde cu cheile scoase din contat, normal ar fi ca tensiunea de +12 V din lampa din portbagaj sa fie permanent iar -12V vine prin contactul portbagajului, din caroserie. Acum depinde si daca diametrul firului si marimea sigurantei permite un consumator in plus.

        Comment


        • #5
          Ok..

          Atunci de unde as putea sa iau un +12vbaterie(fara sa am probleme) si un ACC?

          Indiferent de zona unde se afla..

          Comment


          • #6
            Normal ar trebuii in sigurante sa fie +12v de unde se alimenteaza lampa din interior, portbagaj adica tot ce se poate folosii fara sa bagi cheia in contact, dar cum nu dispun de o schema a instalatiei electrice de logan sau sandero nu pot sa-ti precizez exact care este siguranta. ACC se refera la acumulator. Cel mai bine ar fi sa pui niste fotografii cu senzorul si cu documentatia.

            Comment


            • #7
              ACC vine de la accesorii..

              Firul principal: baterie +12v - de aici isi ia curent cand:
              - pe firul de accesorii vine +12v (cheia este bagata in contact...deci porneste monitorul si afiseaza data/ora..etc)
              - pe firul de mansarier vine +12v (afiseaza senzorii de parcare)

              Mai am nevoie doar de +12V de la baterie..ca ACC iau de la bricheta..

              As putea sa iau 12v de la bricheta.. Numai ca pe acolo trec 12v doar cand cheia e in contact... Si eu am nevoie in permanenta de +12V ca sa se pastreze anumite informatii(ora, data).


              So.. Un +12v baterie.. Am nevoie.. Dintr-un loc accesibil! :P
              Attached Files
              Last edited by Seba; 24 February 2009, 12:02.

              Comment


              • #8
                Principiul este cam acelasi cum este la radio cd, un + permanent si un + la introducerea cheii in contact. Cred ca ai putea sa iei un + permanent din conectorul radio cd-ului. Alimentarea radio cd are trei fire, negru este minus, rosu este plus permanent, galben este plus in momentul cand bagi cheia in contact, cel mai bine ar fi sa masori pentru ca unele cablaje au in loc de galben alta culoare (violet deschis). Ai putea sa mergi dupa plusul permanent din conector si poate este mai usor sa te conectezi de unde vine firul. In concluzie in conectorul radio cd-ului ai un plus permanent. Deci nu sunt electrician auto, ce spun eu sunt doar pareri personale.

                Revin cu o mica rectificare firul rosu fiind plusul de alimentare ai tensiune pe el in momentul in care bagi cheia in contact iar firul galben (violet deschis, roz) pentru afisaj, memorii, ai plus pe el in permanenta.
                Last edited by marian66v; 22 February 2009, 10:08. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  register ce masina ai?
                  daca tu iti montezi senzori de parcare pe sandero o sa fi de rasul tuturor.
                  asta daca nu esti fata.
                  scuza-ma ca iti zic dar frate, daca si sandero e greu de parcat...iti recomand un opel vectra C. acolo e sport extrem.
                  -fara-

                  Comment


                  • #10
                    Spanu sunt unele situatii cand ai nevoie de acei senzori chiar daca e baiat sau fata,

                    Comment


                    • #11
                      =)) senzori de parcare au nevoie aia de la pitesti care si-au luat permisele pe spaga.daca apuc sa vad senzori de parcare pe 107 sau c1 inseamna ca nu mai are rost sa ies cu masina pe drum.
                      -fara-

                      Comment


                      • #12
                        @spanu: omul a intrebat cum se face, nu daca are nevoie sau nu de senzori hai sa-l ajutam sa si-i monteze...
                        @registernow: ti-am spus de unde sa iei plusurile in asa fel incat sa le ai activate fara sa trebuiasca sa aprinzi vreun bec sau sa bagi bricheta sau sa pornesti ventilatia sau sa dai inapoi doar cu portbagajul deschis prelungeste firele fara frica (papucesti imbinarea si tragi tub termostringent peste, apoi incalzesti cu bricheta) si o sa-ti ajunga pana in fata. le duci elegant pe langa unul dintre praguri (de preferat pragul stang), pe sub mocheta, pe sub bancheta si gata, ai rezolvat problema. becul de marsarier nu stiu sigur daca nu cumva e comandat de un retur de minus de la senzorul de pe cutia de viteze. s-ar putea sa ma insel, dar la fel de bine s-ar putea sa nu te ajute la nimic becul ala. iei firele din fata si macar stii o treaba
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google