Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Indoire punte spate dupa impact

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indoire punte spate dupa impact

    eu am un laurreat.si am dat cu roata spate dreapta intr o bordura mai inalta la o manevra de dat cu spatele si mi s a strambat janta si puntea.dintr un asa mic impact.cei de la service au spus ca spatele de la sandero este foarte fragil

    fara tz, sh, si k te rog.
    Last edited by Stefan; 21 December 2008, 23:27.

  • #2
    Am facut un nou topic aici, pentru ca ati luat-o pe coclauri pe topicul cu bara stabilizatoare.
    Last edited by Stefan; 22 December 2008, 22:41.

    Comment


    • #3
      Celebrul raspuns "asa sunt toate" ce jante are sandero aceleasi sunt si pe logan.
      Scz pentru offtopic.

      Am raspuns aici deoarece postul lui soare1990 nu este mutat in alt thread.

      Comment


      • #4
        Originally posted by soare1990 View Post
        am dat cu roata spate dreapta intr o bordura mai inalta la o manevra de dat cu spatele si mi s a strambat janta si puntea.
        mi-e greu sa cred ca ti s-a deformat (strambat) puntea spate, poate doar daca ai lovit bordura aia cu viteza mare (greu de crezut, in marsarier).
        Daca ce sustii tu ar fi adevarat, atunci la un clasic impact din spate la semafor, puntea spate ar trebui sa fie deplasata urat in fata...

        Comment


        • #5
          Stai un pic.
          @soare, cum ai determinat ca puntea s-a strambat in urma acelui impact?
          Cand deschizi capota, dai de un motor:
          Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

          Comment


          • #6
            am fost si mi am indreptat janta si baietii de la vulcanizare dupa ce mi au montat janta la loc,mi au spus k sta roata stramb.am fost la cei de la service dacia si mi au spus ca este puntea stramba.mi au skimbat si puntea si janta.noroc mare cu casco:P

            Comment


            • #7
              Inseamna ca ai intrat tare in bordura.
              1.4
              sigpic

              Comment


              • #8
                punte spate sandero indoita

                salut am si eu nevoie de un pret de punte de spate de sandero 1.4 mpi!!am dat peste o bordura si s-a indoit destul de rau!:helpsmilie!eu locuiesc in italia si ma interesa o diferenta de pret!
                Last edited by khristake; 20 February 2011, 22:46.

                Comment


                • #9
                  Eu nu prea inteleg cum se poate intampla asa ceva ! Sa treci peste o bordura si sa indoi puntile?

                  Comment


                  • #10
                    Asta ma depaseste si pe mine...adica dai peste o bordura si se indoaie puntea?! Eu urc/cobor zilnic de vreo 3-4 ori una destul de inalta,de-mi indoaie aparatoarele...in fine...

                    Cauta pe aici.

                    Comment


                    • #11
                      cred ca aceste masini sunt fragile rau, dar parca prea de tot... pare rau pt cele intamplate
                      La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                      Comment


                      • #12
                        Imi pare rau sa o spun, dar cred ca cineva (pe la service zic eu) exagereaza! Eu am luat o gaura in asfalt cu ambele roti pe partea dreapta pe la aprox. 70km/h si nu s-a indoit decat janta fata mai rau (pentru ca m-a apucat instinctul si am ciupit frana), cea din spate (janta) a fost insesizabil indoita. Nici-una din celelalte componente ale masinii nu a avut de suferit, iar masina a trecut pe la service de doua ori pentru revizie de atunci + ITP. Ma gandesc ca daca era asa fragila, acum pedalam pe trotineta.
                        Doua cuvinte care deschid multe usi: "TRAGE" si "IMPINGE"

                        Comment


                        • #13
                          Poate sunt putin offtopic.
                          Asta vara am lovit la semafor o dacie( s a facut verde coloana s a pus in miscare si individul a pus frana brusca numa el stiind dc, eu am intrat direct in el fara sa apas frana, ma uitam la masina unui prieten era paralel cu mn ) in urma impactului bara spate de la dacie era lipita de portbagaj (bara de fier/tabla din ce o fi fost) cand am coborat din masina si am vaz cum arata dacia am crezut ca fata mea e praff, cel putin ma asteptam ca grila sa fie sparta dar nu a avut absolut nimica, inafara de numar care era sifonat destul de rau) posibil sa fie si bara mea de metal din spatele barii fata indoita...

                          Comment


                          • #14
                            eu am avut accident mi a intrat cineva in spate(mi a facut o vizita in portbagaj) si nu fost chiar asa rau... stiam ca este fragil spatele dar totusi
                            La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                            Comment


                            • #15
                              masina e destul de fragila din spate,pe mine m-a pocnit unu' din spate si m-a sifonat destul de bine,bara sparta,haionul indoit si puntea spate indoita bine.cand au vazut-o baietii de la service si-au pus mainile in cap...cu toate astea au zis ca o sa indrepte puntea n-o s-o inlocuiasca...acum ramane de vazut cat de bine o s-o indrepte

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google