Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Tabla asta din Cehia...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tabla asta din Cehia...

    Hai salut! Eram multumit de faptul ca Sandelul nu are tabla de Galati ci importata din Cehia (speram sa fie mai buna), si in plus cica galvanizata. Dar este FOARTE MOALE !!!!!!!
    A aparut pe aripa stanga o "depresiune" de marimea unui nasturel, care in lumina puternica se observa destul de bine.... si oriunde ai apasa pe masina constati ca tabla este foarte moale.... Aveti idee daca pot scoate infundatura din aripa tragand de ea cu o ventuza (gen cele de la lamaile de incepator....) ? La voi au aparut deformari pe tabla ?
    Last edited by vic24; 1 December 2008, 20:41.

  • #2
    M-am mai gandit asta-noapte... (am si dormit, desigur )
    Avand in vedere cat de greu se observa (tre sa te sucesti dupa lumina), oare sa fi fost acolo de cand am luat-o? Credeti ca dupa montarea tablei se fac operatiuni in compartimentul motor in timpul carora sa se fi putut atins cineva/ceva mai tare de aripa? "Nasturelul" e pozitionat sus, deasupra evazarii aripii, deci o usa deschisa nu pare a fi vinovata, cred ca s-ar fi proptit in evazare......

    Comment


    • #3
      Asta e probabil e una din realizarile vecinilor sau copiilor vecinilor. Din nefericire desi neplacut acest lucru o sa apara la toti in masura mai mare sau mai mica.
      Rezistenta tablei nu e data de tara de productie ci de grosime. Faptul ca e produsa in cehia o face sa fie mai rezistenta la coroziune decat cea autohtona.
      Din punct de vedere al sigurantei nu asta e problema (grosimea tablei) ci rezistenta lonjeroanelor si a structurii de rezistenta. Tabla de deasupra are numai rol estetic.
      NU te ingrijora tabla e rezistenta (uite cazul passat 2003 care are o tabla execrabil de moale si tot e o masina buna), tabla nu e asa moale pe cat pare plus ca va tine faorte mult pana sa o manance rugina.
      Iar cu lovitura....parerea mea e sa o lasi asa mai mult ca sigur o sa ai altele in viitorul apropiat (traiasca vecinii, soferii neatenti si in mare masura ghinionul nostru), oricum te costa muuuult sa o faci si nu merita. Asa ca mergi mai departe si nu te mai ingrijora toti avem din vina noastra sau a altuia "cicatrice" pe masina indiferent de marca, an si "meseria" soferului care o conduce.
      Scoala daca nu poti te ajuta, daca nu sti te invatza daca nu vrei.......bei o bere ca e mai sanatoasa ca munca

      Comment


      • #4
        plus ca aducerea "la linie" a sandelului e mai grea decat la logan sau alte masini cu design "clasic", din cauza numeroaselor suprafete curbe si din cauza asta s-ar putea sa nu iasa bine la reparatie, in sensul ca oricum vei vedea urme daca esti atent.
        ca sa citez ce-a zis un tinichigiu de la dacia cand a vazut primul sandero "a belit p*** cine cumpara masina asta, ca la orice indoitura o sa se vada urme de reparatie si am belit p*** si noi tinichigii....o sa indreptam la ele de o sa ne iasa pe ochi si tot n-o sa fie la linie"
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #5
          Eu cred ca totusi tinichigii "belesc" mai mult. Hai sa fim seriosi sa sunt masini mult mai rotunjite decat Sandero si tot se repara frumos. La noi ii "belita" conceptia: "asta e, nu pot sa ti-o aranjez mai bine" si de acolo si vina Sandel-ului. Sandelu ii de vina ca de ce ii asa cu forme "Daca era o cutie de 3/2 atunci faceam frumos, dar asa, mi greu sa scot la linie". Romania...Romania...Romania...

          Comment


          • #6
            tu ai dreptate, eu doar am zis ce mi-au spus respectivii si adevarul e ca undeva au dreptate, e mult mai usor sa scoti la linie un logan decat un sandero...
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #7
              e, acum sa vedem daca sunt si avantaje: daca nu se poate repara usor, probabil se va recurge de la inceput la inlocuirea elementelor de caroserie in caz de, Doamne fereste, incidente (desigur privesc lucrurile prin prisma asiguratului casco)

              Comment


              • #8
                daca nu ma insel eu, in caz de casco, exista o lege care zice ca la masinile sub 5 ani vechime, piesa respectiva se inlocuieste, nu se repara. mie pt o adancitura in aripa au trecut-o pe deviz inlocuita, pt o cuta la butucul cheii cand mi-au spart masian, au trecut de inlocuit toata usa, nu reparatie.
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #9
                  la un logan vechime 1 an si jumatate, busit in spate de un sprinter, au inlocuit bara spate,stop, iar usa portbagajului (care era indoita ceva si zgariata), a fost reparata, nu inlocuita (ma rog, arata ca noua, dar in deviz era trecut reparare nu inlocuire)

                  Comment


                  • #10
                    la mine au schimbat si spoilerul si portbagajul ... si portbagajul se putea reface
                    acum ca am avut doua zgarieturi adancite pe amandoua usi de pe dreapta trebuia schimbate ? au fost facute cu pedala de la bicicleta .. s-a bagat in ea
                    usa de la sofer a fost bagata in interior putin si zgariata .. trebuia schimbata ?a iesit perfect nu se vede nimic ..
                    Logan , Gri Perlat 1.4 8v

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google