Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Aburire geamuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aburire geamuri

    salut

    nu am vazut daca a mai fost postat ceva asemanator..daca da va rog sa stergeti treadul.
    problema: se aburesc geamurile excesiv de mult. nu mi se pare normal sa se intample asta. in special geamurile laterale iar parbrizul e aburit in zona in care nu actioneaza stergatoarele. am mai citit pe alte forumuri si am avuzit tot felul de teorii. cea mai des intalnita rezolvare ar fi cica cu schimbarea filtrului de polen...alta ar fi cu nu stiu ce circuit de AC care este blocat...o alta cu o degresare a geamurilor care daca nu sunt curatate pastreaza aburul pe ele. va rog sa-mi dai o idee cum se rezolva aceasta problema la sandero mai ales daca e vorba de filtru de polen(care nu stiu pe unde e) sau etc...
    merci

  • #2
    Sandero nu are filtru de polen (decat daca-l adaugi tu ulterior - operatiune complicata de altfel).
    Ceea ce vreau eu sa-mi spui pentru ca sa te ajut, este felul in care procedezi pentru a dezaburi geamurile. Lasi pe recirculare sau aer de afara? Folosesti botonul de dezaburire? Gurile de ventilatie pentru dezaburire?
    Un alt sfat atunci cand ai nevoie de dezaburire rapida ar fi sa dai drumul la A/C. (da, chiar daca e iarna).

    Comment


    • #3
      Eu am o problema ff mare cu aburirea la geamuri pe logan ph1 (de scoala) mereu trebuie sa deschid geamul (noroc ca asta o face instrucotrul, dar la examen...) sa pot sa vad in stanga sau dreapta, cat despre luneta trebuie sa apas mereu butonul de dezaburire, la sandel nu am intalnit problema asta pana acum, de fapt se abureau(cand mergeam pe reciclare) in rest No problem !!

      Comment


      • #4
        Nu te panica...toate masinile patesc la fel
        Nu am avut asemenea problema decat atunci cand am lasat aerul pe recirculare sau cand in masina era extrem de cald si am deschis geamurile laterale fata, rezultatul fiind unul spectaculos totusi acest lucru e unul normal.

        Oricum verifica
        1)daca aerul e pe recirculare (sub rotita de viteza a aeratoarelor mai e un fel de parghie sau ceva in genul de culoare gri)
        2)verifica geamurile daca sunt bine inchise
        3)nu porni imediat pe aer cald pentru ca exista riscul sa se aburesca gemurile(nu am patit-o asta e numai din auzite)

        Ca sa remediezi
        1)Dai drumul la AC pe (rece) si astepti un pic si o sa vezi ca rezultatul e spectaculos
        2)Coboara parasolarele deoarece dezaburirea e mult mai rapida
        Scoala daca nu poti te ajuta, daca nu sti te invatza daca nu vrei.......bei o bere ca e mai sanatoasa ca munca

        Comment


        • #5
          Pentru geamurile laterale orienteaza aeratoarele laterale catre acestea si foloseste treapta 2,3 la ventilatie.

          Comment


          • #6
            de ce sa orienteze aeratoarele spre geamuri cand deja exista fante speciale pentru ele? trebe doar sa directioneze aerul spre ele de la rotita.

            Comment


            • #7
              pt ca ajuta prin fantele alea nu dezaburesti decat strict zona in care te uiti in oglinda. restul geamului dupa ore de mers. mai ales daca ai 2-3 persoane in masina, dezaburesti geamurile laterale marti si vara, cand vine apa calda in petrosani
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #8
                Pentru a evita aburirea geamurilor, mai ales când nu s-a uniformizat căldura în tot volumul interior al maşinii, este bine să avem un geam deschis cca. 2-5 mm.
                Mama proştilor este mereu gravidă!

                Comment


                • #9
                  ok.am retinut sfaturile primite de la voi. speram sa fie totusi o problema tehnica cu niste filtre, cu niste circuite blocate..etc
                  ca sa detaliez un pic cand sa intamplat problema...ploua torential din fata mai venea cate un tir care imi arunca cate o tona de apa in parpriz iar temperatura afara era destul de aproape de 0 grade(3-4max). in spatele meu era un copil mic. deci exclusa metoda cu geamul deschis. si pt ca mergeam de circa 1 ora eram de mult pe caldura cu ventilatorul pe 2. aerul nu era pe recirculare.
                  ok una peste alta o sa am grija la multe aspecte pt a avea probleme cat mai mici cu aburirea geamurilor si o sa incer sa aplic sfaturile voastre. aia cu A/C mi se pare cea mai controversata pe timp de iarna dar sigur o sa incerc. merci mult inca odata

                  Comment


                  • #10
                    aia cu A/c e cea mai sigura, nu cea mai controversata pt ca circuitul de a/c are dezumidificator, circuitul normal n-are. si poti lasa caldura la maxim si clima pornita, nu se intampla nimic masinii. nu se strica nimic. de ex la hiunday accent cand pui comutatorul pe dezaburire, se porneste clima automat; la alte masini e la fel, crezi ca aia nu stiu de ce fac asta?
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google