Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Problema soft

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema soft

    deci am sadero 1.4 si nu pot spune ca sunt sofer dar am avut ceva masini si conduc de ceva timp(10 ani)...si ce se intimpla...apropo de ce spuneti voi mai sus...daca incerc sa plec normal..dar oarecum sportiv imi face chestia asta urca la 2000 scade la 1700 si apoi urca..daca vreau scart trebuie sa o turez peste 2000 in gol apoi sa-i dau drumu la ambreiaj si pleaca ...eu unul cred ca este ceva din soft..pina la urma are calculator de injectie care controleaza si turatia mototrului nu?

  • #2
    Si la ce turatie ai vrea sa rupa adrenta? La 1.500Rpm, unde ai 100N/m cuplu si 16Kw?
    Cand deschizi capota, dai de un motor:
    Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

    Comment


    • #3
      @agapi: nu e nimic anormal in descrierea ta. motorul se comporta exact cum ar trebui, fara sa fie nici o problema de soft. la 2000rpm n-ai decat vreo 20-25 de cai din cei 75 ai motorului. e normal ca la mers in gol sa atingi 2000rpm si cand dai drumul mai repede la ambreiaj motorul sa piarda din turatie un moment, nu? in momentul cand ecu injectie sesizeaza ca turatia motorului (scazuta la 1700 din cauza ca motorul e supus la efort, nu mai merge in gol) nu corespunde cu pozitia clapetei de acceleratie (tu avand piciorul un pic apasat pe pedala) incepe sa accelereze motorul. poti pleca "sportiv" si la 1500rpm cu conditia ca atunci cand incepe sa prinda abreiajul sa slabesti ritmul de eliberare a ambreiajului si sa accelerezi progresiv. atunci poti obtine "scart" si la 2200rpm
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #4
        Te refereai cumva la faptul ca atunci cand lasi masina pe liber se tureaza singura?
        Am patit asa ceva la Solenza in perioada de rodaj, am pus-o pe tester, am facut tot ce era omoneste posibil si tot facea probleme, dupa ce am terminat rodajul adica la 3000km parcursi nu am mai avut nici o problema din ce in ce mai rar pana cand nu a mai facut deloc.
        Oricum daca e problema la care mam referit eu nu ar strica sa faci o vizita la "medic".
        La sandero nu mai e motorul e7j de la solenza dar banuiesc ca ar putea fi aceeasi buba
        Scoala daca nu poti te ajuta, daca nu sti te invatza daca nu vrei.......bei o bere ca e mai sanatoasa ca munca

        Comment


        • #5
          nicidecum nu se referea la asta...
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #6
            Originally posted by Seba View Post
            @agapi: nu e nimic anormal in descrierea ta. motorul se comporta exact cum ar trebui, fara sa fie nici o problema de soft. la 2000rpm n-ai decat vreo 20-25 de cai din cei 75 ai motorului. e normal ca la mers in gol sa atingi 2000rpm si cand dai drumul mai repede la ambreiaj motorul sa piarda din turatie un moment, nu? in momentul cand ecu injectie sesizeaza ca turatia motorului (scazuta la 1700 din cauza ca motorul e supus la efort, nu mai merge in gol) nu corespunde cu pozitia clapetei de acceleratie (tu avand piciorul un pic apasat pe pedala) incepe sa accelereze motorul. poti pleca "sportiv" si la 1500rpm cu conditia ca atunci cand incepe sa prinda abreiajul sa slabesti ritmul de eliberare a ambreiajului si sa accelerezi progresiv. atunci poti obtine "scart" si la 2200rpm
            adevarul ca inainte am avut o supernova cu chip tunning, apoi un getz pe benzina tot cu tunning si din cate mi-a zis baiatul care mi-a modificat softul ii da cuplu si in turatii mai mici .....ca adevarul ca rupeau altfel asfaltul..oricum ma bate gandul sa-i modific si lu asta softu ...da astept macar sa fac 5000 km

            Comment


            • #7
              la 1.4mpi, 75 de cai si 112Nm la 3000rpm, cat cuplu crezi ca primesti din chiptuning? 12Nm primesti la 1.6mpi sau la 1.6_16v. la 1.4 ai sub 10Nm castigati, dar e adevarat ca se simt un pic si aia. plus ca supernova are cu vreo 150 d ekilograme mai putin decat sandero, roti mai mici...de acolo senzatia ca "rupe asfaltul". mai ales daca n-ai avut nici niste gume calumea pe ea si ai folosit montana, e clara treaba
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #8
                da ..ce sa zic, e posibil, desi sincer gume si jante aveam destul de bune zic eu, imi pare rau ca nu am acum o poza, iar getz-ul era 1.3 82 cai, si avea vreo 105 cum era el modificat :d ...vroiam sa te intreb oricum avantaju-dezavantajul rotilor mai mari fata de cele mai mici pe aceiasi masina ma refer...vreau sa-i pun pe r16

                Comment


                • #9
                  desi suntem off-topic, iti raspund: atata timp cat se pastreaza diametrul exterior al rotii, poti pune si roti pe 17. am facut un topic nou si discutam acolo, hai sa nu amestecam lucrurile.
                  Last edited by Seba; 4 December 2008, 15:32.
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #10
                    ieri am mers cu sandelul meu si daca am prins o vreme frumoasa am zis sa o mai turez un pic iar in treapta a 4 cand ajungeam pe la 4500 ture scadea brusc turatia pe la 4100-4200 dupa care incepea iara sa creasca turatia usor .mentionez ca am un sandero motor de 1.6 . cand scadea turatia se simtea ca scadea si puterea motorului nu era numai o chestie din turometru.va rog sa ma ajutati cu un raspuns sau cu o informatie daca a mai patit cineva asa ceva. am masina de doi ani.

                    Comment


                    • #11
                      Ceva asemanator patesc si eu, din cand in cand. Adica, de exemplu la o viteza de 100 km/h si o turatie de x rpm ( nu stiu exect cat este ) in treapta a 5-a, brusc a scazut acul indicatorului viteza la 90 km/h si implicit acul turometrului la turatia corespunzatoare pentru 90 km/h. Am reclamat la service de fiecare data cand mi s-a intamplat. Rezolvarea??? Nu se poate interveni la auto (nici macar un test de rutina au zis ei) atata timp cat defectul reclamat nu se manifesta in service.

                      Comment


                      • #12
                        Domnii de la service pot f frumos cupla laptopul de teste la masinuta si plecat intr-un test rutier, in conditiile reclamate. Ei pot, dar trebuie sa si vrea !

                        Comment


                        • #13
                          haha...vezi sa nu
                          1.4
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            De ce sa nu? sandalutei mele asa i-a depistat functionarea incorecta a unei sonde de oxigen, verificand in mers, cu laptopul cuplat pe masina(valoarea indicata de una din sonde se bloca la un moment dat). Rezultat : schimbata sonda de oxigen, la foc automat(evident, pe garantie)

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by gogozumi View Post
                              ieri am mers cu sandelul meu si daca am prins o vreme frumoasa am zis sa o mai turez un pic iar in treapta a 4 cand ajungeam pe la 4500 ture scadea brusc turatia pe la 4100-4200 dupa care incepea iara sa creasca turatia usor .mentionez ca am un sandero motor de 1.6 . cand scadea turatia se simtea ca scadea si puterea motorului nu era numai o chestie din turometru.va rog sa ma ajutati cu un raspuns sau cu o informatie daca a mai patit cineva asa ceva. am masina de doi ani.
                              s-a agravat situatia . cand mergeam cu masina turata la 2000 ture si calcam acceleratia mai tare motorul se tura brusc pana la 3500 ture fara ca masina sa accelereze(ca si cum nu ar fi fost bagata in viteza),dupa care scadea turatia pana la 2000 si incepea usor sa accelereze. m-am dus la service la racari langa filiasi (in astia din severin nu mai am incredere) si dupa o proba cu masina au spus ca patineaza ambreiajul.
                              masina fiind in garatntie au schimbat tot chitul ambreiajului(disc, placa si rulment). de atunci masina nu a mai facut figuri. fiind masina in garantie nu am platit nimic.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google