Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Cutie viteza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RBT99
    replied
    marsarier

    Originally posted by Shoot View Post
    Si "SANDilau`" meu nu vroia sa intre din prima in marsarier. Asta cam in prima luna, dupa aceea no problem !!

    fara irc
    si la mine in marsarier intra greu.

    Leave a comment:


  • Goan
    replied
    Da, asta cu temperatura am observat si eu si-i normal sa intre mai greu.
    Mai incolo dupa cativa km se incalzeste uleiul din cutie si-i mai usor de manevrat.
    Dar tr1 tot la viteze mici intra ca acolo problema ii din constructie nu din temperatura.

    Leave a comment:


  • Shoot
    replied
    Sa fie si din cauza temperaturii de afara ??
    Asta vara parca intra mai usor, acum de cateva zile si knd merg cu 20km/h poate nici 20 uneori intra mai greu in treapta 1.

    Leave a comment:


  • Goan
    replied
    Din pacate, tot cam acelasi raspuns o sa primesti.
    Asa este etajata cutia de viteze si nu prea ai ce face decat sa te obisnuiesti cu ideea.
    Si mie mi-ar fi placut tr1 sa fie la lunga dar...nu a fost sa fie.

    Leave a comment:


  • mihaisorin3
    replied
    Originally posted by mediabenny View Post
    Salut!
    eu am aproape 14000 si are in continoare problema asta
    din ce am citit eu pe forumuri cica asa e cutia (sta c-am prost cu sincroanele)
    Am fost azi la service cu masina si am facut un test cu un mecanic de acolo , el zice ca totul e normal, ca asa trebuie sa fie, sa nu poti baga din greseala la o turatie/viteza mare in treapta 1 . Inteleg aspectul asta si sunt de acord cu el dar parca totusi la 20-30 km/h sa nu poti baga in treapta 1 , pierd toata puterea motorului , trebuie sa opresc aproape de tot sa pot baga in treapta 1. E aiurea , poate o sa incerc la un alt service sa vad ce variante mai primesc.
    Ms oricum ptr raspuns.

    Leave a comment:


  • mediabenny
    replied
    Originally posted by mihaisorin3 View Post
    salut ,
    Am 5000 de km cu Sandelul si de ceva vreme am obs. ca in timpul rulajului cand incetinesc sa opresc nu intra in treapta 1 decat pe la 10-5 km/h. Pe loc nu e nici o problema sau la plecari de pe loc . Ambreiajul il calc pana la capat . Asta am obs. acum de cand cu gheata asta pe sosea mai incetineam cu frana de motor.
    E normal asa ?
    Salut!
    eu am aproape 14000 si are in continoare problema asta
    din ce am citit eu pe forumuri cica asa e cutia (sta c-am prost cu sincroanele)

    Leave a comment:


  • ciomp
    replied
    dupa 10.000 o sa vezi ca se va comporta putin altfel. se mai lasa si motorul si va creste si elasticitatea treptelor de viteza. eu unul nu am avut astfel de probleme, desi la inceput ma cam irita ca treapta I e foarte scurta iar cu a doua nu puteam rula mai ales pe drumuri pietruite de munte. de etajarea cutiei nu mai comentez ca am facut-o destul si personal sunt adeptul unei cutii care sa puna in valoare pe deplin un motor. salut
    Last edited by ciomp; 25 January 2010, 11:21.

    Leave a comment:


  • Goan
    replied
    Eu zic ca da, avand in vedere ca totusi este vorba despre tr. 1 si despre cutia de viteze Dacia care stim cat de "bine" este etajata (economic etajata).

    Leave a comment:


  • mihaisorin3
    replied
    salut ,
    Am 5000 de km cu Sandelul si de ceva vreme am obs. ca in timpul rulajului cand incetinesc sa opresc nu intra in treapta 1 decat pe la 10-5 km/h. Pe loc nu e nici o problema sau la plecari de pe loc . Ambreiajul il calc pana la capat . Asta am obs. acum de cand cu gheata asta pe sosea mai incetineam cu frana de motor.
    E normal asa ?

    Leave a comment:


  • Spanu
    replied
    intratul in reverse e conditionat si de alte aspect:
    turatia motorului
    miscarea rotii(va carai daca pana sa se opreasca masina incerci sa bagi in reverse
    temperatura

    daca esti fata sau baiat(fetele care sunt obisnuite cu \"schimbatorul\" si baietii care au \"simtul gaurii\" au avantaj)

    Leave a comment:


  • dann_reg
    replied
    salut.
    Sunt nou pe forum si am si eu un Sandel Laureate 1.4 MPI cu 2000km la bord.
    Si mie mi se intampla faza cu marsarierul si nu numai dimineata dar aceiasi poveste si la Matiz ( condus de mine de la 20000 km la 45000 km) si nu cred ca este o problema speciala a Daciilor .
    Asa ca nu mi se pare o problema destul de grava sa duci masina in service sa o tina acolo o zi fara sa-i faca nimic si apoi sa-ti zica ca au reparat-o (pana data viitoare ) .

    Leave a comment:


  • gabya99
    replied
    De bine ce am laudat-o ca azi de dimineata a trebuit sa incerc de mai multe ori pana sa intre in marsalier. Nu cred ca km. influienteaza acesta problema, eu daca nu reusesc sa bag din prima marsalierul accelerez putin cu ambreiajul calcat si intra fara problema.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    problema nu are legatura cu nr de kilometrii. depinde de reglajul ambreiajului si pur si simplu cateodata se intampla. asa e cutia respectiva, fara sincron pe marsarier si asta e comportamentul cutiilor respective. "asa face toate"...

    Leave a comment:


  • Shoot
    replied
    eu am 3000 km cu masina, a stat in parcare in oras aproximativ 100 min (destul timp sa se raceasca) cand am incercat sa ies din parcare a treb sa o bag d 3 xri in reverse sa plece, ciudat fiind ca nu am mai avut probleme decat la inceput(100,200 km) si acum....

    Leave a comment:


  • dangiurca
    replied
    pai si cati kilometrii ai?si la cati kilometrii a disparut problema.deci eu azi am ajuns la 2200.cat mai trebuie sa astept???

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google