Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Huruit la motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si ca sa ba bag si eu putin in seama: astazi m-am strecurat pe sub masina (mea) si am legat cu o bucata de sarma toba finala de cea intermediara care are o imensa gaura in ea (chiar langa imbinarea celor doua), si imi era frica sa nu cada toba finala pe jos...

    DISCLAIMER pentru cei care doar viziteaza acest site: masina este o dacia 1310 (nu Logan sau Sandero)
    Last edited by bunicuta; 6 May 2009, 23:14.

    Comment


    • #32
      Foarte bine ca ai scapat de huruitul la motor. Dar nu vrei sa ne spui care a fost problema decat daca te tragem de limba ?!?!

      Comment


      • #33
        Scuze, eram in graba dar "happy" si voiam sa impartasesc bucuria cu voi.
        "Fleacul care determina huruiala cu pricina provenea de la traseul de evacuare, pe o treapta intermediara lipsea un element de prindere." Asta este explicatia, data cu greu de cei de la Nalba - Galati. Am intrebat daca se trece in fisa de observatie acest amanunt ( si interventia...ca tatonare ...) si au zis ca e chiar rusinos sa treaca asa ceva, avand in vedere durata incercarii de depistare a problemei ( cate 1 - 2 ore pe zi, apoi masina lasata in service pt a avea timp destul, inca o zi). De acum incerc sa fac drumuri mai lungi in weekend pt. ca mi se tot spune : caaaa pedala de acceleratie vibreaza sub talpa pt ca ....masina e "stransa", ...caaaa maneta de viteze are o miscare odata cu accelerarea / deccelerarea, respectiv inainte inapoi, din acelasi motiv , sau ca motorul nu e "asezat", si primesc aceleasi sfaturi : MERGI ! MERGI ! MERGI ! nu o lasa sa se odihneasca ! Invat-o sa mearga ! oki...deci la drum ! deocamdata nu am decat 740 km , peste ceva timp o sa va mai spun cum o mai simt ! sper sa ma obisnuiesc cu ea ! ( trecerea de la Tico la Sandero e ...hmmm...un pic cam ciudata ) Oricum , vreau sa cred ca e o evolutie, chiar daca varianta mea nu e prea dotata ;). O zi buna !

        Comment


        • #34
          Miscarea schimbatorului de viteze in momentul cand accelerezi pe undeva este fireasca pentru ca, cutia de viteze este prinsa pe motor si montate pe caroserie prin intermediul unor tampoane de cauciuc. Eu cred ca singura posibilitate pentru a dispare acea miscare a schimbatorului este montarea unor tampoane mai dure.

          Comment


          • #35
            Huruitul se datoreaza faptului ca ...1900 ture sunt prea putin pentru treapta a -5-a pe loc usor inclinat sau denivelat....1900 ture sunt prea putine iar 3800 sunt prea multe...daca ii dai peste 3800-3900 ai sa vezi ca atunci cand eliberezi acceleratia ,aceasta va intra in trepidatii si nu se va opri pana nu exerciti din nou o presiune cat de mica asupra acesteia...cred ca stiu de la ce este...insa nu am cum dovedi si nici interes nu am fiindca ca imi fac iar inima rea..la fel cum am facut cu precablarea audio-inexistenta,su presurile,chederele de la usile din spate si firele neizolate de la inchidere si geamuri...pur si simplu firele alea m-au scos din sarite fiindca erau lasate balalau sa atarne prin portiere!

            Comment


            • #36
              3800 ture in treapta a 5-a ..prea mult ?? Vorbim de diesel sau benzina (chiar si la diesel nu este prea mult )..uruitului stiam ca i s-a stabilit cauza cu multe topicuri in urma..

              Comment


              • #37
                Si eu aud un zgomot ciudat cand merg cu masina in aglomeratie bara la bara. Sotul meu a mers cu ea dar nu aude nimic. Nici macar nu stiu sa ii reproduc zgomotul pe care il face. Am inceput sa aud pe la 6500 km. Astept sa merg la revizie sa vad daca depisteaza acolo ceva.

                Comment


                • #38
                  4000 rot/min in treapta a 5-a pt un motor de 1,4l. nu e foarte mult bici macar pe un Diesel cu turbo.
                  Si eu simt trepidatii in pedala de acceleratie, chiar si la relanti.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by alintga View Post
                    Si eu am o problema legata de acest aspect problema care a inceput de pe la 1500 km desii cei din service spun ca exista din momentul in care am ridicat masina. Daca ascultati cu atentie dupa ce se incalzeste motorul si tot o data si cutia ve-ti auzii un zgomot (un huruit) ce apare dupa ce luati piciorul de pe ambreiaj si lasand cutia in punctul mort.. Am mai observat ca daca se calca din nou pedala de ambreiaj zgomotul dispare.... Service-ul mi-a comunicat ca zgomotul este de la rulmentul de ambreiaj si nu se va putea inlatura deoarece rulmentul este conic si zgomotul este intalnit si la logan asa ca nu exista remediu...Nu mi se pare normal sa nu gaseasca o solutie la aceasta problema. Astept si eu raspunsuri sau pareri in cazul in care ati constat aceeasi problema si daca ati gasit in vreun fel o posibilitate de remediere
                    aceiasi problema am si eu dar am sunat si maine ma duc la service sa vad despre ce e vb.
                    Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

                    Comment


                    • #40
                      la mine a aparut dupa primii km. nu aveam 100. prima data am crezut ca e din tacheti. insa m-am lamurit repede caci o aveam si o cunosteam si de la masina veche.
                      asa va si "muri" si nu it va dispare niciodata. problema e intr-adevar
                      din rulmentul conic si tine de proiectare respectiv de toleranta.

                      Comment


                      • #41
                        Salutari,

                        La cca 3300 km a aparut o vibratie,troncanit la accelerare,in special in treptele de viteza II si III,intre cca 1200-2000 la cresterea rapida in turatii a motorului.Zgomotul se aude in zona compartimentului motor si parca ar fi o componenta/piesa slabita ce vibreaza/intra in rezonanta...

                        Ciudat este ca sunetul a aparut imediat dupa montarea unei alarme la AutoVit.Initial am crezut ca goarna alarmei ce a fost montata in compartimentul motor atinge pe undeva,am verificat,am mai strans piulita sau unitatea centrala ce a fost plasata sub bord atinge pe undeva si vibreaza,am fixat cu soricei,dar zgomotul nu a disparut...

                        Voi ajunge la service(la cel de pe Bd.Nicolae Grigorescu,stau in zona) sa vad despre ce este vb...Va voi tine la curent in legatura cu eventuala rezolvare.

                        Numai bine!

                        Comment


                        • #42
                          Este posibil ca atunci cand ti-au montat alarma sa fi intrat sub masina si au tras/impins de toba, de scut sau cine stie ce piesa care acum la o anumita turatie sa intre in rezonanta.

                          Comment


                          • #43
                            Multumesc mult,marian66v,

                            Nu au intrat sub masina,am stat langa ei,au montat sub bord unitatea centrala si goarna in compartimentul motor,dar ipoteza lansata de tine este cat se poate de logica.

                            Am primit un mesaj pe PM de la un coleg de pe forum in care imi sugera eventuala cauza:goarna alarmei se afla la cca 6-8 mm de suportul filtrului de aer fiind posibil sa-l atinga la vibratii.Si eu m-am gandit la asta,am strans mai bine piulita de fixare,zgomotul s-a diminuat,dar nu a disparut.Maine voi incerca sa verific ipoteza...

                            Multumesc mult,voi reveni cu informatii...

                            Comment


                            • #44
                              verifica si sa nu se fi destrans suruburile ce tin carcasa filtrului de aer pe motor, nu doar sa nu atinga ce alarma. fixeaza bien tot ce e surub in zona goarnei/carcasei filtrului si apoi fa un test de drum.
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #45
                                Gata,am identificat sursa zgomotului.In timpul accelerarilor rapide capacul filtrului de aer de pe motor intra in vibratie si atingea goarna alarmei cauzand zgomotul.Am scos goarna si totul este OK.Acum ii caut un alt loc de montare,undeva unde sa nu fie expusa,dar nici sa cauzeze sunete/vibratii...

                                Va multumesc tuturor pentru ajutor!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google