Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Stergatoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da si aceea din cauza cauciucului. la mine inca e in regula! nu mi-au scirtiit niciodata asta vara pe ploaie si am facut si 400 km odata pe ploaie..oi fi al naibii norocos!..cum de nu is si cu altele!..acuma toamna o singura data cind a scazut sub 0 am auzit usor ceva la capat de cursa pe partea sofer...dar nu e grav...sa vedem la iarna ce mai spun astrele.

    Comment


    • E adevărat că comparativ cu alte probleme mecanice asta cu ștergătorul e mizilic, dar știți cât costa doar un braț? Cca 2oo ron !!! Parcă nu mai vreau la pretul asta sa mi-l schimb pe banii mei.Mai ales că eroarea nu a fost a mea.
      Sandero Laureat 1.4 MPI

      Comment


      • oare pe mine cit ma costa sa imi schimb toata fata sa scap de probleme si batai..sau sa montez ce nu au montat in fabrica si eu am platit!? toate costa! si cica masina e una eftina! cred ca si capacelele alea de stergatoare costa al dracului...si au seria masinii pe ele!...nu?

        Comment


        • Ok se schimba stergatorul si ce fac cu vopseaua cojita?
          Pierd garantia pe vopsea din cauza fabricii?
          Vai da faian firma multinationala.

          Comment


          • Ciomp si eu as vrea bara stabilizatoare, o vopsea mai de calitate (asta observ ca sare foarte ușor), o insonorizare mai bună(sa nu mai aud zgomotul ala de piatra în găleata când iau câte o pietricică pe sub caroserie).Sigur că toate costă suficient de mult chiar dacă avem CASCO)mai ales ca fransiza anul acesta, a sărit la unii asiguratori de 100 de euro. Nu vreau sa ne contrăm pe ce este mai important. După mine toate aspectele sunt importante şi e dreptul nostru să cerem celor de la Dacia să ne ofere un produs de bună calitate. Cei circa 9000 de euro daţi pe un Sandero nu sunt bani puţini. Imi pare rău să aud că cineva are probleme cu "fata" însă asta dacă nu e un defect de calitate a materialului(lucrul cel mai greu de demonstrat dar nu imposibil), nici o eroare de proiectare (ca braţul stergător) şi alţi sanderişti nu au aceeaşi problemă e mai greu de dovedit ceva in fata Dacia.
            Eu susţin pe oricine are o problemă reală, chiar dacă pare mai puţin importantă din principiu.Dacă problema ta afectează mai mulţi sanderişti sunt gata să mă alătur cauzei tale.
            Si ca sa nu uit : mulțumesc încă o dată celor care au trimis mail către VC si OPC pe problema brațului ștergător.

            Am sa va comunic ce soluție au adoptat cei de la Dacia in privinta capotei in cazul meu. Ieri mi-au schimbat braţul ştergător şi luni m-au programat în service sectia tinichigerie-vopsitorie pt remedieri.Vă anunţ şi eventual o să pun 2-3 poze.
            Last edited by sv03tbh; 6 November 2009, 22:42. Reason: Automerged Doublepost
            Sandero Laureat 1.4 MPI

            Comment


            • 9000 Nu sunt putini defel, asa este.eu nu sunt pretentios din fire, dar problema cu "fata" e una a naibii de reala si concreta. eu am ales sa imi remediez singur (am mai spus-o) zgirietura de pe capota si mi-am luat vopsea. am noroc ca e foarte foarte mica. nu am apucat sa dau inca din cauza timpului...si mai am si pragul de rezolvat putin.oricum iti multumesc mult pentru suport sv03tbh! ..sa auzim numai de bine in legatura cu Dacia. Poate noile generatii de masini vor fi altfel..cine stie?....8imismul meu nu mai are margini acum, aici..azi.
              a-propos RCA am platit si eu deja cu aproape 1oo RON mai mult pe al doilea semestru!..si zic ca mai pluseaza 35%.
              Last edited by ciomp; 6 November 2009, 22:57. Reason: corectare

              Comment


              • scuze de calitate, dar poza e facuta cu telefonul
                in dreptul pasagerului stergatorul are 21 inch, iar cel de la sofer 24
                Attached Files

                Comment


                • Pe de alta parte, puteti vedea in poza lui mmarza, cum arata bratul stanga, schimbat de dacia.

                  ps. mmarza, vezi in poza cum iti tii centurile de siguranta fata, ca la cum stau acuma o sa bata in plasticul de pe stalp...si nu o sa-ti convina...trage de ele sa stea drept pe langa stalp.

                  Comment


                  • ups... ms de sfat ;)
                    cat despre capacel, acest model nu are ... tipul a desigilat ambalajul de la brat in fata mea

                    Comment


                    • Centurile naibii...fapt interesant: la mine (sofer) de cate ori ies din masina,centura sare la loc,normal,dar la nevasta-mea ramane intotdeauna cum e in poza lui mmarza. Tind sa cred ca tine de utilizator,si nu vreo proiectare gresita.Mai multe nu zic ca ma acuzati de ...stiti voi

                      Comment


                      • Pai daca la tine sare la loc, frumos, paralel cu stalpul....atunci sigur lateralul scaunului tau e fie dat tare pe spate, sau foarte in fata. Daca lateralul scaunului e in dreptul stalpului, e imposibil ca centura sa se aseze frumos la locul ei...
                        Deci ? cum e la tine ?

                        Comment


                        • Pff,mie mi se pare ca e in pozitia normala...am statura normala,nu conduc nici lipit de volan,dar nici de pe spate

                          Dar hai sa terminam aici,ca ne luam warn pt. offtopic...
                          Last edited by sanderizer; 8 November 2009, 20:55.

                          Comment


                          • acest tip de brat are capacel detasabil. el se prinde pe pilulita cu care se stringe bratul, avind un locas hexagonal.
                            modelul difera putin. la bratul de tip vechi capacelul era rabatabil si facea parte din brat.

                            Comment


                            • am fost azi la automarcus pt problema stergatoarelor ...mai exact faptul ca bratele ating capota in momentul ridicarii acestora la spalatorie sau cu alte ocazii.in prealabil am luat legatura cu Vocea clientului si am fost indrumat catre autmarcus din pantelimon bucuresti. odata ajuns acolo pe la ora 9 am luat legatura cu persoana agreeata de dacia si anume un domn Amza .foarte amabil nici nu a comentat cand a auzit de problema , a facut un raport catre dacia care in 10 minute sa aprobat...mai exact a primit ok pt a inlocui cu brate de stepwey pe cele "vechi" .din pacate nu aveau pe stoc asa ca o sa dureze cam 2 zile pana se rezolva treaba .
                              ca idee ..tipic romanesc.. imi spune un inginer al locului "domne au la plangeri astia de la dacia pe problema asta si pe bara stabilizatoare de nu se poate ,acum au hotarat chipurile sa schimbe stergatoarele pe garantie celor ce fac mai mult scandal pe la VC pe la OPC ca de bara stabilizatoare....doamne fereste sa se intample un accident din aceasta cauza"
                              deci cum spuneau SV03TBH in postul nr 132 si alti colegi de suferinta ..trebuie sa fim uniti si sa nu cedam .si probabil paradoxal vad ca se mai misca ..infim dar se misca spre bine treaba si pe la noi
                              Mother Theresa : Daca judeci oamenii nu vei mai avea timp sa ii iubesti

                              Comment


                              • Gopoman o sa-ti inlocuiasca ambele brate de la stergatoare sau doar ce-l din stanga?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google