Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Easy-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VreauSandel
    replied
    Salut multumesc pentru informatiile utile postate. As fi vrut sa ii intreb pe posesorii de easy r benzina care este opinia lor acum: si ar cumpara din nou easy r benzina sau ar prefera sa isi ia cutie manuală benzina si sa economiseasca 500 eur? Inteleg ca ar fi anumite aspecte de îmbunătățit dar totusi merita easy r comparativ cu manuală ai ales pentru traficul din Bucuresti? De asemenea au mai aparut probleme noi / trepidatii/ smucituri? V ati acomodat cu schimbarile de viteza? Multumesc! PS: intenționez si eu sa imi iau easy r benzina dar in continuare nu exista disponibil pt test drive

    Leave a comment:


  • nmariuscalin
    replied
    Revin cu informatii. Azi dimineata am fost cu masina in service la Dacoserv, unde un domn inginer a conectat o la un calculator. In urma verificarii nu a rezultat niciun defect, mi-a spus ca masina merge perfect, in parametri. Mentionez ca dimineata, la pornire am vrut sa vad daca mai face figuri, motorul a pornit, a stat vreo 2-3 secunde la o turatie mai inalta, pe la 1000 rpm dupa care a inceput sa scada, acul turometrului a luat o in jos si eram convins ca se va opri motorul. Ei, cand a juns pe la 250-300 ture a avut o zvacnire, acul a luat o in sus si astfel motorul nu s-a oprit. Filmam cu telefonul in speranta ca ii voi putea arata inginerului cum face. Dimineata in Bucuresti a fost polei, masina era acoperita de o crusta subtire de gheata. Deci, pe tester a iesit ok, inginerul mi-a zis ca daca se mai manifesta aceasta oprire a motorului sa o duc la ei in service si s-o las acolo o zi ptr a o putea porni si ei " la rece" si a vedea cu ochii lor defectul. Acum, nu exista nicio garantie ca daca o voi lasa acolo motorul se va opri la pornirea la rece, dimineata, dar asta e. Sper sa nu mai faca. Printre altele, desi eu stiam ca pornirea motorului se face dupa stingerea martorilor din bord, inginerul mi-a spus ca nu trebuie sa astept stingerea martorilor, pot porni motorul dupa 2-3 secunde (martorii se sting cam dupa 4 secunde), ptr ca asa isi face nu stiu ce calibrare.

    Leave a comment:


  • Vecchio
    replied
    Să o folosești sănătos! Cât mai mulți kilometri parcurși cu plăcere și fără evenimente!

    Leave a comment:


  • Sanderodiesel
    replied
    Salut. Eu am Sandero Diesel cu Easy -r de prin Noiembrie 2017. Sunt f multumit de performantele si tinuta de drum a masinii. A pornit perfect la -20 grade si nu am probleme cu cutia. Sunt incantat de masina. Am 4700km.
    Anterior am avut tot Sandero 7 ani.

    Leave a comment:


  • Dorin_IF
    replied
    Originally posted by nmariuscalin View Post
    Maine merg cu ea la Dacoserv sa vedem ce vor spune.
    Te rugam sa ne tii la curent cu explicatia primita si mai ales cu "solutia".
    Eu zic ca "asa face toate" o sa fie prima explicatie primita, daaaar, nu se stie niciodata.

    Leave a comment:


  • Barba
    replied
    Nu te supara pe mine, eu am vrut sa te scutesc de un drum la Dacoserv, sau unde doresti sa ajungi. 99.99% asta o sa fie si raspunsul lor. Parerea mea... pentru asta este forum... sa ne spunem parerile.

    De fapt, eu trebuie sa tac din gura, n-am pornit niciodata masina la minus grade, am garaj.
    Last edited by Barba; 2 March 2018, 23:03. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • nmariuscalin
    replied
    Daca tu consideri ca e normal, chiar si de la frig, ca un motor de pe o masina in 2018 sa se opreasca dupa ce l-ai pornit... E inadmisibil asa ceva! Chiar daca e un motor mic, 3 cilindri, nu are voie sa faca asa ceva!

    Leave a comment:


  • Barba
    replied
    Nici chiar asa baiatule cu chibritele
    Daca luam cu banii jos, probabil nu plateam casco, dar de restul nu scapam, si pe 3 ani asigurarea obligatorie cu impozitul ajungea la 3k E, deci jumatate.
    Dar pentru asta trebuia sa am toti banii, care n-am avut...
    Plus de asta este un risc sa umbli cu o masina nou-nouta fara casco, fie si Sandero... de numa' 13k E.

    Si de fapt asta a fost un argument solid pentru care am ales Dacia, alta marca, 15-20k E, asigurarile erau mult mai mari.

    Originally posted by nmariuscalin View Post
    ...motorul a recidivat in a se opri dupa ce l-am pornit...
    Eu sincer nu mi-as bate capul, 99,99% este de la frig.
    Last edited by Barba; 2 March 2018, 22:45. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • nmariuscalin
    replied
    Azi dimineata motorul a recidivat in a se opri dupa ce l-am pornit. A doua oara i-am dat nitica talpa si nu s-a mai oprit. Masina e de doua luni, 1700 km la bord. Am dat pe ea 10.200 euro, banii jos. Prestige plus, am tot pe ea, mai putin tapiterie din piele si cotiera. Maine merg cu ea la Dacoserv sa vedem ce vor spune.
    Last edited by nmariuscalin; 2 March 2018, 22:44.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Tot pe aici am mai spus: cumpărarea unei mașini prin credit este ca și cum ai lua banii, ai turna benzină pe o parte dintre ei și le-ai da foc.

    Leave a comment:


  • Barba
    replied
    Daca 13mii ti se pare mult atunci iti dau si o alta cifra... in cei 3 ani de leasing, total asigurari si impozit platite se ridica la 6k E.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    daca dai 13 mii Euro pe un Stepway ( ceea ce tot am zis aici - mi se pare mult) incerci sa te bucuri de masina, inclusiv de condus. :-)

    Leave a comment:


  • Barba
    replied
    @ascomp
    Nu-mi vine a crede ca cineva isi cumpara Sandero pentru placerea de a conduce, pe bune.

    @Vecchio
    Ador sa merg cu 100 in panta la relanti
    O fi avand pe stoc cateva... zeci de mii de Easy-R.

    Leave a comment:


  • Vecchio
    replied
    @Barba: Nu e așa. În perioada frânei de motor, acesta lucrează ca un compresor și e tăiată alimentarea cu combustibil. Când e scoasă din viteză, regimul este de ralanti chiar dacă mergi cu 100 în pantă!

    Un lucru de care nu mă dumiresc este de ce au mai pus pe mașini cei de la Dacia cutia Easy-R (precursoare Quickshift5 -Renault) când au avut atâtea probleme cu ea și pe Twingo și-n Brazilia.
    Actual pe Twingo au doar manuală, iar pe Clio - EDC ????
    Vor să-și amortizeze investițiile sau e apucătură niponă ?
    Last edited by Vecchio; 2 March 2018, 09:19. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Cred ca obsesia pentru consum strica placerea de a conduce masina si de te a bucura de ea :-)

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google