Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Oprire motor in mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprire motor in mers

    A mai avut cineva o astfel de problema? Aseara, dupa un drum de aproximativ 140 km, eram intr-o intersectia, la semafor; cand s-a facut verde si sa plec, s-a oprit brusc motorul si nu a vrut sa o mai ia din loc. am dat de mai multe ori la automat, parca ar da sa o ia, dar totusi nu o ia. indicatorul de benzina imi arata o liniuta. E cumva posibil sa nu imi arate bine, sa se fi defectat si sa fi ramas fara benzina? Cand dadeam la automat imi ramanea becul de la baterie aprins - sa fie bateria? Iar acum, dupa atatea incercari mi s-a resetat si computerul de bord.

  • #2
    Nasoala situatie. Daca s-a resetat computerul de bord eu banuiesc ceva problema de ordin electric.

    Comment


    • #3
      Pai si cum sa moara asa instant si sa nu vrea sa porneasca?

      Hmmmm....... pana in final ai rezolvat? cum?

      Comment


      • #4
        avem un corp clapeta cu probleme? un contact la baterie prost sau un contact pe undeva imperfect? sau un senzor de turatie murdar? orice masina care scanteieste si benzuieste porneste fara probleme.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Winnie View Post
          avem un corp clapeta cu probleme? un contact la baterie prost sau un contact pe undeva imperfect? sau un senzor de turatie murdar? orice masina care scanteieste si benzuieste porneste fara probleme.
          Deci rezulta una bucata diagnoza la reprezentanta si apoi rezolvarea problemei.

          In ultimul timp aud tot mai des la diferite marci de masini ca se opresc si nu mai pornesc decat dupa ce le lasi sa se raceasca putin si printre acestea se numara Alfa 145, Seat Ibitza, Skoda Fabia, acum si Sandero, Ford Fiesta, etc.

          Comment


          • #6
            Cel mai probabil este o problema pe partea de aprindere. Pe vremuri aveam o bujie de rezerva, o bagam intr-o fisa, faceam masa cu ea si dadeam la cheie. daca aparea scanteia inseamna ca scanteia. apoi vedeam cum stam cu benzina. la dacia 1310 si oltcit in anii de mult trecuti, mergeam cu o aprindere electronica de proteja platina la impuscare. isi facea bine treba, aceasta aprindere avea un condensator prost care nu functiona. l-am schimbat si a fost in regula.

            D-asta si se recomanda sa lasi sa se raceasca. Ceva s-a incalzit si nu mai functioneaza in parametrii.

            Comment


            • #7
              "Ondrash", masina rateaza pornirea si cu benzina buna! eu am bagat in ea numai 99plusz de la o vreme ( de cind amvazt ca "bate lantzu') si tot se mai bilbiia la pornire citeodata!...aasa ca relax!!..benzina e proasta la noi. "momental" sunt in uk si iti spoon ca nu pot sa compar calitatea combustibililor de aci cu cei din est

              Comment


              • #8
                * Poate ati ales optionalul: "Stop & Start" pentru economie de carburat si dragoste de mediu.

                ;-) a fost o gluma proasta....

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ascomp View Post
                  * Poate ati ales optionalul: "Stop & Start"

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ninjoaca View Post
                    Sau mai bine zis: Stop & Stop

                    Comment


                    • #11
                      Ai rezolvat-o? Ia vezi alternatorul cat baga, bateria ce varsta are? Contactele la baterie sunt OK, au facut sare? Am patit asa ceva la un passat. Se oprea in mers, asteptam o perioada, dadeam la cheie demarorul facea serviciu, dar nu pleca. Dupa o ora de lasat pornea. Ar mai putea sa fie si bobina. Daca ar fi benzina masina ar merge ca in 3 cilindri cu smucituri.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google