Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

14000 km - schimbat de 2 ori distributia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 14000 km - schimbat de 2 ori distributia

    mai patit cineva asa ceva?
    prima data zanganit metalik la relanti tot timpul
    a doua oara acelsi zgomot ...doar la rece
    sandero motor 1.6 benzina

  • #2
    S-a mai discutat pe forum problema asta,dar de obicei zgomotul apare pe la 2000 rpm.Poate sa fie evacuarea,care intra in rezonanta.Si la mine apare,dar numai cu motorul rece,pe la 2000-2200 rpm.

    Comment


    • #3
      Pe traseul de evacuare ceva intra in rezonanta. Si eu la un Sandel de 1.6 din 2008 am aceeasi problema. Nu stau sa-mi bat capul ca e de la vreun suport, cand il aud, apas mai tare acceleratia si dispare zgomotul. Este ori greseala de proiectare, ori calitate a vreunei piese sub nivelul cerut.

      Comment


      • #4
        E din economie...reducerea costurilor. Le-a fost greu sa puna batatorul acustic.

        Comment


        • #5
          un mecanic mi-a recomandat sa tai evacuarea si sa ii pun un racord flexibil...reduce zgomotul...ce parere aveti???
          -fara-

          Comment


          • #6
            ce legatura are esapamentul cu distributia...mi s_a schimbat distributia si 5000 km fara probleme , apoi iar.....si iar

            Comment


            • #7
              Nu fi evil...nu ai descris nimic,de ce s-a schimbat distributia de atatea ori? ce simptome prezenta masina? Din ce ai descris,automat la evacuare ne-am gandit.Da si tu ceva detalii.Te-ai obosit macar sa cobori din masina,sa asculti din ce zona vine zgomotul?

              @Spanu: posibil sa fie idee buna.Am vazut la mai multe modele racord flexibil,desi ma indoiesc ca asta ar fi motivul.Pe langa asta,eu cred ca nu evacuarea in sine rezoneaza - care e prinsa in bucse de cauciuc - ci tabla aceea izolatoare intre teava si sasiu.Mai cred ca niste ineluse de cauciuc la prinderile acelei table ar putea rezolva.Ai putea incerca cu ceva de prin casa si nu te-ar costa nimic.Poate merita o incercare.

              Comment


              • #8
                Spanule, e foarte mica imbunatatirea la nivel de zgomot cu tubul flexibil. Chiar nu merita investitia. Pune 2 batatoare acustice. Iesi mult mai ieftin si chiar se reduce din rezonanta destul de mult.

                Comment


                • #9
                  Deci....mai multe detalii
                  Pe la 2000km se auzea in partea dreapta a masinii un zgomot metalic ca de rulment..am mers la service si au gasit ceva in neregula la sistemul de intindere al curelei (este distributie cu intindere automata). precizez ca zgomotul se auzea doar la relanti .
                  Pe la 8000 km a reaparut exact acelasi zgomot....dar se auzea doar cind motorul era rece.....schimbat a doua oara distrubutia pe garantie momentan zgomotul nu mai este...
                  Referitor la tubul flexibil...am un prieten care a pus la logan...
                  Parerea lui este urmatoarea: la turatii mici nu se vede nici o diferenta
                  Peste 3000 de ture diferenta este foarte mare in sensul diminuarii zgomotului motorului.....

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google