revin cu noutati legate de ce am scris la normal sau anormal 1
Am fost la service:schimbat corp clapeta,schimbat garnitura conica intre catalizator si teava esapament.Rezultal 0.
Huruitul a revenit (in jurul turatiei de 2000)ture.
2.Din cind in cind cu ventilatia oprita vine miros puternic de ars....nu esapament ci ars...
3.Am pornit masina...era rece ..a urcat pina la 1000 si ceva de ture si relantiul a inceput sa oscileze puternic (150-200 ture) urca...cobora...urca cobora...am oprit am repornit si turatia si-a revenit fara sa mai oscileze...
a mai patit cineva asa ceva?la mine e a doua oara....in 6 luni
PLS Help
Am fost la service:schimbat corp clapeta,schimbat garnitura conica intre catalizator si teava esapament.Rezultal 0.
Huruitul a revenit (in jurul turatiei de 2000)ture.
2.Din cind in cind cu ventilatia oprita vine miros puternic de ars....nu esapament ci ars...
3.Am pornit masina...era rece ..a urcat pina la 1000 si ceva de ture si relantiul a inceput sa oscileze puternic (150-200 ture) urca...cobora...urca cobora...am oprit am repornit si turatia si-a revenit fara sa mai oscileze...
a mai patit cineva asa ceva?la mine e a doua oara....in 6 luni
PLS Help
Comment