Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Pinion a 5 a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pinion a 5 a

    Salut.Nu am gasit nicaieri pe forum aceasta problema si am indraznit sa o deschid eu . Imi cer scuze daca este in alta parte si nu am vazut eu .
    Cineva de la service mi_a propus sa schimb pinionul de a 5-a la masina mea cu un pinion de cutie de 1.5 dci. Nu ma intereseaza calcule, pareri din auzite...vreau sa stiu de la oamenii care chiar au facut asta, parerea lor.Avantaje si dezavantaje.Multumesc.Masina mea e Sandero Laureat 1.6

  • #2
    Nu stiu pe nimeni sa fi facut asa ceva. Si cred ca este o prostie...

    Comment


    • #3
      Eu stiu pe cineva.si spune ca daca inainte la 3000 de turatii prindea 105km/h acum prinde aproape 120 la aceiasi turatie. Plus o economie de combustibil in afara localitatiilor unde foloseste mai mult a 5 a.dar.....vreau si alte pareri

      Comment


      • #4
        Se discuta mult pe loganclub despre acest subiect. Cica de asemenea scade consumul un pinion de treapta a-5-a de diesel. Iata un link catre o discutie inceputa pe subiectul asta, doar ca se refera la 1.4.Poti cauta in acea discutie sau poti da un search pe loganclub, poate gasesti mai multe : http://www.loganclub.ro/forum/pinion...=pinion+diesel
        Last edited by megyes raul; 22 October 2011, 12:58.

        Comment


        • #5
          eu am pe logan pinion de diesel, dar l-am pus doar ca sa compensez anvelopele cu talon mai mic. una peste alta, acceleratia e un pic afectata pe tr5, in rest, nici o diferenta. la mine a fost si oarece potrivire, dimensiunea anvelopelor a scazut cu 5%, iar tr5 s-a "lungit" cam cu 5%, deci s-au anulat reciproc. pe gume normale n-am incercat, insa daca acum acceleratia e afectata, la gume stock cred ca 1.6 va trage ca 1.4. iar daca nu mergi mult la drum intins, depasirile le faci c tr4, ai "rezolvat" din start avantajul posibilului consum redus.
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #6
            daca pui pinionul de tr5 s-a zis cu acceleratia gata !!! pa !!! cu piciorul la fund , abia o sa se miste acul

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
            Politica de Securitate Google