Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ciudatenie sau normal?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciudatenie sau normal?

    Salut. Am un sandero 1.6l cu 6400km la bord.
    La 110-120KM la ora pedala este deja lipita de podea.....apoi incet creste pina la 160 (atit am avut curaj). Peste tot pe unde lumea se lauda cu viteza atinsa spune :" am atins 160 km la ora si mai aveam pedala....". Este normal ?Este vreo problema? este limitat motorul pina la un anumit kilometraj?Patineaza ambreiajul?Astept un raspuns de la oamenii care au aceiasi problema sau au mai multa experienta ca mine. Multumesc

  • #2
    de ce nu-i spuneti omului ca 160 se prinde si apasand pedaa progresiv si atunci e valabil "mai e pedala", in loc sa radeti?
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #3
      Ori...ori ...

      - ori nu stiu sa dea un raspuns exact si atunci scriu si ei ceva, ca sa nu treaca timpul fara sa fie bagat in seama initiatorul topicului

      - ori n-au experienta atingerii limitei superioare a vitezei si atunci chiar ca n-ai cum sa dai un raspuns argumentat

      - ori nu a existat interes pt asa viteza .... (eu n-am depasit 130 si nici acolo n-am stat mult )
      Last edited by Sand'dana; 26 September 2011, 14:29.

      Comment


      • #4
        Originally posted by GGI78
        @Sand'dana... Cand vei conduce o masina la limita (250km/h) in romania atunci te invit sa comentezi
        Scuze de off topic dar nu e genul meu de a tacea si a accepta palmute nemeritate

        Nu am nevoie de invitatia nimanui pentru a comenta pe forum.
        Nu am jignit pe nimeni si nici n-am facut comentarii "subtile" gen "Problema este intre scaun si volan"
        Postul meu anterior(dealtfel intr-o nota glumeata) facea doar referire la o intrebare devenita deja retorica ... cea pusa de seba ...de ce nu explicati omului ce are nevoie sa auda, in loc sa radeti de el...Dar deh...
        Eu macar am avut sinceritatea sa ma incadrez in categoria nepasionatilor de viteza excesiva.

        Si da, da, BRD, doar ma cunosti stii ca nu mai pot de rasu plansu acu

        Si cica sa fim un club unit, prietenos, eventul sa punem si de-o regionala! Ha ! Cu cine ?
        Last edited by Sand'dana; 27 September 2011, 00:35.

        Comment


        • #5
          Salutare...
          Hop si eu ca tot n-am mai scris nimic de muuulta vreme.

          Pana acum n-am vazut nici macar un raspuns cat de cat acceptabil...
          Nu e nevoie sa te duci pana in limitare la schimbarile de trepte pt. a ajunge la 160...e adevarat ca va dura mai mult dar chiar nu e buba.
          La 620km...e adevarat ca masina e cam la inceput...si 160 ar putea fi considerat "top speed"...desi va spun ca la 30 000km cu motor de 1,6 te duci frumos pana la 175.

          Eu as ruga initiatorul sa ne dea cateva detalii :
          - daca drumul era in usoara urcare (si avand in vedere ca are doar 6200km la bord...s-ar justifica)
          - daca nu cumva a incercat sa ajunga la aceasta viteza plecand de undeva mult subturat in a 5-a (de ex. daca la 1800-2000 ture la a 5-a ii dai talpa te uita al de sus pana ajungi la 160)
          - si nu in ultimul rand daca nu cumva a umblat la cauciucuri..

          Ultima remarca este pt ca sunt stan patitu' ...m-am luat dupa cineva si am pus 195/65 R15...cica sunt la fel dar doar un pic mai late...apoi am studiat si am vazut ca e nu e chiar asa...ci si diametrul e un pic altu...motiv pt. care trebuia sa dau matanii sa ajung la 160km/h...ca sa nu mai zic de consumurile de 14% in oras si 9-10% in afara...

          Bafta!

          ps. nu sunt pasionat de viteza...dar parca uneori drumul e prea atragator ca sa nu te dai un pic la masina...
          Bafta!

          Comment


          • #6
            rezolvare problema

            Salut. e interesant sa vad cum fiecare om isi da cu parerea. Unii chiar incearca sa inteleaga si sa ajute, pur si simplu pedala de acceleratie era reglata prea jos. In 5 minute un prieten "a saltat-o " de la arcul cablului.
            Last edited by Seba; 11 October 2011, 20:01.

            Comment


            • #7
              tureaza a 4a mai mult ~5000 si apoi schimba a 5a si ai sa vezi ca ajungi mai repede la 160 si mai ai si pedala sau poate ca , cablul de acceleratie nu-i reglat cum trebuie si nu se deschide destul clapeta...

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google