Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

bataie gen tacheti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bataie gen tacheti

    salutare,
    sandero de 1.4 trei ani neimpliniti, 56.000 km. benzina 99+. de vreo doua saptamani a aparut un zgomot la ralanti (probabil ca si in mers, dar nu se aude) exact ca un tachet - deci o clapaceala pac pac pac. problema care ma uimeste e ca apare aleator. adica cu motorul rece poate aparea sau nu, la fel cu motorul cald. vin de pe drum, nu se aude nimic. las masina cateva ore, pornesc si se aude din prima. o mai las si poate la urmatoarea pornire nu se mai aude. ulei daciaoil 5w30, are 12.000 de la schimb. la 60.000 urmeaza distributia. am o pata tip scurgere la rola de la direstia asistata (prima de sus pe cureaua de accesorii), dar parca nu se aude de acolo. ar putea fi tachetii , asa, o zi bate una nu ? ce ar putea fi ? o sa semnalez la revizie, dar... o idee este binevenita. multumesc.
    Last edited by vic24; 14 August 2011, 08:13.

  • #2
    Fa scimbul de ulei din 8000 de km in 8000(daca citesti o carte de service de la primele loganuri scimbul se facea la benzinare din 10 in 10.000km).
    Cu cit tii uleiul mai mult in motor fie el sintetic sau semisintetic(mineral aditivat )-cifra de acciditate creste si asta face ca proprietatile de ungere sa scada odata cu cresterea nr de km
    Eu folosesc Mobil 1 Peak Life 5W-50 (10.000 la 10.000 km) si am 48.000 km
    Zgomotul poate sa fie de la tacheti-asculta si la alte masini si fa comparatia: -1 daca este acelasi stai linistit
    -2 daca este de alta tonalitate cauta cauza


    *am o pata tip scurgere la rola de la direstia asistata *-curat-o si vezi daca reapare

    Comment


    • #3
      ieri am folosit masina de doua ori, adica doua drumuri de cate 20 km, cu 2 ore pauza intre ele. nu a facut nici rece nici cald. asta ma mira. tachetii cand incep sa se auda nu se mai opresc, decat cand ii reglezi sau pui un ulei vascos. gresesc ?

      Comment


      • #4
        Nu cumva e zgomotul arcurilor de la discul de ambreiaj ?

        Comment


        • #5
          in functionare tachetul se roteste in jurul axei sale (contactul de suprafata nefiind tot timpul acelasi) .poate de aici aparitia aleatoare
          Last edited by BRD; 15 August 2011, 10:57.

          Comment


          • #6
            nu, ambreiajul nu e. pe ala il stiu foarte bine, stiu cum se aude cu el calcat sau nu. e o clapaceala exact ca aia de tachet. dar care nu apare mereu. o fi cum spune colegul brd... dar asta inseamna ca nu sunt perfect plane suprafetele de contact, daca uneori bate alteori nu ??? si pot incadra asta la defectiune ?

            Comment


            • #7
              Am avut la munca pe un motor cumins(komatsu)-o defectiune cauzata de spargerea unei role de pe tachet care a dus mai departe la uzura axului cu came

              La aceste motoare acum nu mai au tachet cu role ,dar se poate ca o mica uzura sa apara pe suprafata de contact si de aici coroborat cu prorietati scazute de ungere sa-ti apara acel zgomot

              In zona de contact presiune de contact este cea mai mare si daca uleiul este slab dispare filmul de ulei din acea zona

              incearca mai intai cu scimbul de ulei -daca se acutizeaza cred ca trebuie sa umbli ,dar repet vezi si la alte masini daca se aude s-ar putea sa te impacientezi degeaba

              Comment


              • #8
                mda. eu am un daciaoil de 12.000 km. e posibil sa nu mai unga cum trebuie... tre sa merg la revizie si sa pun unul mai bun de data asta...

                Comment


                • #9
                  @brd: ar vrea dacia sa aiba culbutori/tacheti cu role. din pacate sunt cu patina, deci nu se roteste nimic, doar freaca pe cama, nimic mai mult. solenza sau supernoa avea role, astea de logan n-au. totusi, zgomotul poate fi de la reglaj defectuos sau destrangere a culbutorilor, acelasi lucru l-am sesizat la masina lu'soacra-mea, logan 1.4mpi, la rece cloncane ca un tractor, apoi totul merge frumos, fara zgomote parazite. sfatul meu e ca sin-n cazul soacra-mii, mergeti la service si cand motorul e rece, chemati-i sa asculte si ei zgomotul.
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #10
                    tot ascult mororul si ma minunez. acum parca nu ar fi pacaneala aia asa pregnanta. se aude tot motorul foarte tare. parca huruie tot. si la cald si mai abitir. momentan incerc sa schimb benzinele sa vad daca o fi de la ele. sa fie totusi uleiul...?

                    am fost la reprezentanta dacia. au ascultat motorul, l-au ambalat putin, iar l-au ascultat. concluzia - nu are nimic. citez din memorie - asa au astea, ralantiul mic, si pe caldura asta, uleiul mai slab, se aude mai tare motorul. in functie de conditiile meteo se aude altfel. pe caldura asa se aude, e ok, nu bate nimic. am incheiat citatul aproximativ.
                    Last edited by vic24; 18 August 2011, 12:55. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      incearca si schimba uleiul -nu mai fa experimente pe bunul tau cu ulei asta -ars si cu cifra de aciditate marita .functionarea cu astfel de ulei timp indelugat duce la uzuri ale pieselor din motor,si atunci o sa ai ce asculta -te asigur de lucru asta

                      Comment


                      • #12
                        da, cam in 2-3 saptamani ma duc la revizia 4 si bag un unei bun. pana atunci merg mai batraneste, nu o mai calc.

                        Comment


                        • #13
                          Seba -tind sa cred ca citesti pe alte pagini si postezi aici.Citesti cumva pe diagonala ,pe sarite ca nu te inteleg .Tu esti contra la toate
                          Unde in postarile mele vezi tu ca am spus eu ca aceste motoare au tacheti cu role ?P e 15th August 2011 20:07 am spus "La aceste motoare acum nu mai au tachet cu role ,dar se poate ca o mica uzura sa apara pe suprafata de contact si de aici coroborat cu prorietati scazute de ungere sa-ti apara acel zgomot"

                          Daca era un reglaj defectuos din fabrica se auzea de la primii km parcursi ,nu este cazul nostru , dar cum masina are 56000 km este clar au aparut mici uzuri in lantul cinematic format de cama, tachet ,culbutor si supapa datorita presiunilor de contact dintre aceste piese

                          http://www.scribd.com/doc/56135273/Deficiente-Si-Calitati-Dacia-Logan

                          puncyul 22 si 23
                          Last edited by BRD; 18 August 2011, 20:27. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            cred ca vorbim aceeasi limba, dar in dialecte diferite... eu am inteles din postul tau ca te referi la uzura rolei care la noi nu exista. nu-s contra, decat atunci cand ce stiu eu nu "se pupa" cu ce zic altii. ma rog, cand diferentele sunt importante. una peste alta, zgomotul ala il are si loganul soacra-mii si tare-mi-e ca-i de la un mic "dereglaj" in timp al tachetului/culbutorului. cunosc oameni la care s-au reglat in service dupa 20-30000km si a disparut zgomotul.la fel d ebine, stiu masini cu >100000km care nici n-au avut zgomotul ala.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #15
                              bine ca-i la loganul lui soacra-ta,si nu-i la al tau

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google