Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Pornire esuata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire esuata

    Salut,

    Am un Sandero 1.4, din octombrie anul trecut, 12.000km.
    Azi am observat o chestie ciudata, am parcat undeva unde era soare, am stat 20 de minute, si cand am dat la cheie nu a mai pornit. Se auzea ca la daciile vechi cand motorul incepea sa porneasca si apoi se oprea. Mentionez ca AC-ul era pornit in prima sau a doua treapta.

    Am oprit AC-ul, am dat iar la cheie si a pornit motorul.

    A mai patit cineva asta?

    Multumesc
    http://acupuncturablog.wordpress.com/

  • #2
    eu o am din 2008 12 septembrie, si nu am avut niciodata o pornire esuata, incearca sa nu fie nimik pornit inainte de a porni masina, apoi le deschizi( AC ,casetofonul etc )
    La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

    Comment


    • #3
      Ok, dar totusi nu mi se pare normal sa nu porneasca chiar de ar fi aprins AC-ul. Asa putem spune si despre radio.
      Oricum in momentul parcarii s-a auzit un sunet ciudat la motor.
      In fine o sa vad diseara cand plec daca mai face asa.
      http://acupuncturablog.wordpress.com/

      Comment


      • #4
        Se mai intampla, vara trecuta si eu am patit acelasi lucru. A pornit dupa a treia cheie, dar de atunci nu sa mai intamplat. Eu zic sa stai linistit ca vara se mai intampla asfel de cazuri toate din cauza calduri.

        Comment


        • #5
          Eu pornesc motorul inainte de a da drumul la AC. Cu AC pornit, motorul "gafaie", trage mai greu si are un huruit mai pronuntat (schimbatorul de viteze vibreaza mai tare). Am ajuns la 60 km/h si turometrul arata doar 2500 rotatii (fara AC pornit cand sunt la 60 intr-a treia am deja 3000 rotatii). Motorul e 1,6 MPI 90 CP.

          Comment


          • #6
            Pai merge aerul(AC), daca nu-i motorul pornit?
            Eu nici n-am vrut sa probez, dar daca nu ma insel compresorul aerului e angrenat de catre motor. Daca gresesc ...
            Last edited by Seba; 29 July 2011, 00:08.

            Comment


            • #7
              Nu cred ca gresesti, si eu stiu ca AC merge doar cu motorul pornit. Nici eu nu am incercat sa vad daca merge si fara motor pornit, dar sincer nu ma roade curiozitatea asta

              Comment


              • #8
                Nu merge , deoarece compresorul de ACeste actionat printr-o curea de catre motor. Butonul ce se apasa pentru pornirea AC activeaza ambreajul electric din compresor. Chiar daca l-ai apasat si ai motorul oprit , ambreajul este cuplat dar nu exista rotatie a compresorului , deci prin urmare freonul nu este comprimat si impins in vaporizator.

                Comment


                • #9
                  Pai d-aia ziceam si eu ca nu merge fara motor pornit.
                  Last edited by Seba; 29 July 2011, 00:09.

                  Comment


                  • #10
                    Ha Ha! Azi am patit si eu exact acelasi lucru!
                    75 de grade C in masina, aerul ramasese pornit de ieri dupa un drum de 300 de km.
                    Am inceput cu un harrr harrrr harrrrr bruummm (ca sa zica asa) dupa care s-a oprit turometrul la 1250 rpm si acolo a ramas. Chiar ma gandeam la batranele dacii.
                    Asa ca, oprit motor, oprit aer - a pornit apoi imediat.
                    De obicei opresc aerul inainte de a ajunge la destinatie dar aseara am uitat.
                    Cred ca are o legatura cu temperaturile ridicate sau, pur si simplu, masinuta are si ea nevoie de... atentie.

                    Comment


                    • #11
                      Nu am mai patit de atunci. Am testat in ambele situatii, AC pornit/oprit. A pornit motorul intotdeauna.
                      Probabil de la temperatura a fost.
                      Am observat altceva. Cu plinul facut masina abia trage si cu AC pornit. Cum incep sa se consume liniutele trage bine.
                      Acum poate mi se pare, dar asta am observat vinerea trecuta, cu plinul facut ochi, AC pornit, era sa mi se opreasca motorul de cateva ori cand plecam de la semafor. Nu mi se pare o problema, doar ca o observatie.
                      http://acupuncturablog.wordpress.com/

                      Comment


                      • #12
                        Pai doar ai greutate in plus cu atata benzina in rezervor, daca mai pui AC-ul normal ca trage mai greu.
                        La mine cu 1.2 si AC-ul pornit + 2 persoane in masina, iar rezervorul aproape gol abia a mai plecat de la semafor in oras(asta in rodaj), insa acum cu 4 persoane, Ac-ul pornit si portbagajul plin pleaca de pe loc incomparabil cu primii 4 mii de km.
                        Referitor la problema cu pornirea, scriau pe loganclub ca de la temperatura ridicata face aceste figuri, deci banuiesc ca nu este nicio problema tehnica(cum vechiile dacii nu porneau la foarte frig, astea noi nu pornesc la foarte cald).

                        Comment


                        • #13
                          Astazi am patit si eu aceeasi chestie,dar lucrul ciudat a fost ca afara nu este foarte cald si nici nu batea soarele pe masina.
                          Cand sa plecam, am dat la automat scurt ca de obicei si a vrut sa porneasca, dar nu a pornit.Am mai incercat odata lung de tot si nu a pornit.Am mai incercat o data si iarasi nu a pornit.Dupa, am ridicat capota motorului, am lasat-o asa vreun minut,dupa care am mai incercat odata si a pornit normal(la a-4-a cheie).
                          Mentionez ca mai erau in rezervor 8 litri de benzina(conform meniului secret din CB).
                          Oricum multi posesori de 1.2 aveau probleme cu pornirea de la frig,fiind o problema de soft, care din cate stiu s-a remediat la motoarele euro5 prin inlocuirea softului.Mentionez ca nu am avut probleme cu pornirea la frig niciodata, oricat de frig era pornea la prima cheie.
                          Last edited by megyes raul; 28 July 2011, 15:56.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by nmariuscalin View Post
                            Eu pornesc motorul inainte de a da drumul la AC. Cu AC pornit, motorul "gafaie", trage mai greu si are un huruit mai pronuntat (schimbatorul de viteze vibreaza mai tare). Am ajuns la 60 km/h si turometrul arata doar 2500 rotatii (fara AC pornit cand sunt la 60 intr-a treia am deja 3000 rotatii). Motorul e 1,6 MPI 90 CP.
                            asta-i buna a/c nu schimba rapoartele in cutia de viteze, la aceeasi viteza, trebuie sa ai mereu aceeasi turatie, indiferent de sarcina motorului. ca ajunge mai greu la o anumita viteza, corect, dar sa difere turatia, asta e autosugestie.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #15
                              Tocmai spuneam aseara pe un post pe cafenea/floricele pe tavan cum e treaba cu pesimistul si optimistul ...
                              Se pare ca's o optimista sadea...In aceasta dimineata am experimentat o pornire aproape esuata... A se lua in calcul faptul ca era o pornire dupa o noapte racoroasa deja, deci nu e vorba de ce s-a spus in posturile anterioare(temperaturi ridicate). Nici un consumator pornit. AC nu am, radio-cd nepornit, lumini nu, deci...dat cheie si ....ce sa vezi : o incercare de pornire plangacioasa si anemica ....apoi si un zgomot continuu infundat ( îmfîm îmfîm îmfîm îmfîm...) la cate am auzit eu la masina asta o sa invat sa fac / sa vorbesc limba motorului ista....ca a portierelor sau a politei de la haion, sau a stopului de frana care zangane pe geam, etc le stiti si voi ....

                              Deci ce sa fie ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google