Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Probleme la acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la acceleratie

    Buna ziua. Este primul post pe acest forum, si bineinteles ca o problema m-a pus sa caut un forum specializat sandero. Detin un sandero laureate 2008 si pana acum nu am avut cine stie ce probleme. Ieri 15.06 am efectuat cel de-al doilea schimb de ulei. si la schimbul de ulei stiu ca sunt zeci si zeci de forumuri legat de acest subiect si fiecare cu parerea lui. Am pus Mobil 1 fabricat SUA si specificatiile de pe bidon 5w40. Acum totul bine si frumos, motorul are mai putin zgomot decat cu elf-ul dinainte , vibratii vizibil mai mici insa dupa 5-10 km o problema a aparaut. Nush daca are legatura cu schimbatul uleiului sau cu benzina. La viteza constanta (sa zicem 50 km/h) motorul nu e rotund ca si cum ar fii gatuit, da sa accelereze si totusi reduce imediat viteza. Nu e prima masina, inainte de ea am avut o batranica Lada 1200 am avut aceeasi problema. Acolo am rezovat cu asa zisul avans la delcou + avea ceva si pompa de benzina. Acum la masinuta asta nu m-am bagat deci sunt cam pe langa cu evolutia in materie de auto. Ce poate sa aibe? Gunoaie in benzina? Sa schimb bujiile? (am 16.000 si nu am schimbat pana acum). Astept o parere ceva. Multumesc

  • #2
    ma indoiesc sa fie de la ulei..ai alimentat intre timp..???

    Comment


    • #3
      Nu am alimentat.Nu am spus ca masina a stat pe loc vreo luna. Ieri dimineata am bagat benzina de la OMV 95 de vreo 50 de lei. Acum are o linie. Sa fie de la benzina? sau ceva mai grav?

      Comment


      • #4
        ma nu stiu cert e ca si eu am avut ceva asemanator si am alimentat tot de la omv..... din sectorul 5 alimenteaza eventual din alta parte..

        Comment


        • #5
          coincidenta sau nu , treaba sta in felul urmator. Am alimentat de 50 de lei de la OMV sector 6 apoi am mers tocmai in Titan pentru schimb.Dupa ce s-a efectuat schimbul de ulei , admiram impreuna cu sotia noul ulei si cat de mult s-a imbunatatit mersul general al masinii si am mai mers 5-10 km si a aparut problema.

          Comment


          • #6
            Originally posted by 3VIL View Post
            Nu am spus ca masina a stat pe loc vreo luna.
            Si eu ce sa inteleg de aici ?!

            daca masina a stat o luna nemiscata e clar ca e de la benzina, daca masina nu a stat ca proasta 1 luna de zile in concediu...atunci poate fi de la motorasul pas cu pas care trebuie curatat...

            Comment


            • #7
              sper sa fie de la benzina. nu voi mai alimenta de acolo. o sa pun rompetrol sau petrom si mai vedem. Mai astept si alte pareri. Multumesc.

              acum am citit de acel motoras pas cu pas . Nush exact unde se afla. Imi puteti spune mai exact? Multumesc.
              Last edited by 3VIL; 16 June 2011, 20:47. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                undeva sub capacul de la filtrul de aer...e putin complicat...

                Comment


                • #9
                  Am demontat capacul de la filtrul de aer sa il schimb dar nu-mi duc aminte sa fi vazut vreun motoras pe acolo. hmmm

                  Comment


                  • #10
                    nu e un motoras propriu-zis, arata ca un cui cu o carcasa de plastic in fund, in care carcasa se afla motorasul. oricum, mpp face figuri doar la regaljul ralantiului, nu are treaba in mers la peste 1500rpm.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #11
                      Am inteles.Zilele ce urmeaza voi alimenta de la Petrom si va voi comunica daca s-a schimbat ceva.

                      Comment


                      • #12
                        scuze de intarziere

                        Asa cum am primis am revenit cu un raspuns.
                        Ce am vazut diferit la modul cum se comporta masina cu uleiul Mobil 1 fata de uleiul Elf:
                        1.masina porneste mai usor
                        2.masina are un sunet mai rotund
                        3.trage mult mai bine (parca mi-am pus 1.6 in loc de 1.4)
                        4.Un lucru pe care nu l-am remarcat inainte, sau poate nici nu a existat este ca la pornire primele cateva secunde se tureaza putin masina singura (ajunge pe la 1500)dupa care in urmatorul minut coboara si ramane constant la 500.

                        Drum bun si multi km fara probleme va urez.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by 3VIL View Post
                          la pornire primele cateva secunde se tureaza putin masina singura (ajunge pe la 1500)dupa care in urmatorul minut coboara si ramane constant la 500.
                          1. E normal ca la pornire sa se tureze putin, pentru ca motorul e rece si pentru a "forta" pompa de ulei sa faca ungerea cat mai rapid
                          2. coboara la 750 - 800 rpm nu la 500 rpm

                          Comment


                          • #14
                            asa face si la mine cu 1500 de rotatii..

                            Comment


                            • #15
                              se poate sa ai dreptate , nu te contrazic dar am banuit ca e 500 ptr ca sta constant exact la jumatatea lui 1000, urca pe la 700 numai cand are AC pornit.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google