Uleiurile sintetice au fost dezvoltate special pentru a face faţă condiţiilor extreme care se regăsesc în motoarele moderne. Acestea sunt mult mai fluide decât uleiurile minerale tradiţionale.
Cel mai mare beneficiu este că acestea cresc semnificativ protecţia motorului. Atunci când un motor este pornit pentru prima dată, durează ceva timp pentru ca un ulei mineral să circule, frecarea dintre piesele nelubrifiate cauzând uzură. În contrast, un lubrifiant sintetic începe să circule imediat, protejând fiecare piesă mobilă din motor.
Sa nu uitam ca dupa 10.000 km rulati cifra de aciditate a uleiului ajunge spre maxim, ceea ce duce la uzuri ale motorului .Din 4 l ulei la final numai 1.5-1.8 l de ulei mai au proprietatile uleiului ,diferenta de cantitate fiind produse petroliere rezultate din arderile de combustibil din motor
Cel mai mare beneficiu este că acestea cresc semnificativ protecţia motorului. Atunci când un motor este pornit pentru prima dată, durează ceva timp pentru ca un ulei mineral să circule, frecarea dintre piesele nelubrifiate cauzând uzură. În contrast, un lubrifiant sintetic începe să circule imediat, protejând fiecare piesă mobilă din motor.
Sa nu uitam ca dupa 10.000 km rulati cifra de aciditate a uleiului ajunge spre maxim, ceea ce duce la uzuri ale motorului .Din 4 l ulei la final numai 1.5-1.8 l de ulei mai au proprietatile uleiului ,diferenta de cantitate fiind produse petroliere rezultate din arderile de combustibil din motor
Comment