Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Baterie fara intretinere Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La mine bateria are 8 ani si 6 luni. Este bateria originala Rombat-Dacia. Daca cedeaza voi lua Rombat PREMIER cu 3 ani garanție. Menționez ca Sandero-ul meu e pe benzină și nu am pe masina nici o modificare electrica.
    Sandero Laureat 1.4 MPI

    Comment


    • #17
      Puteti sa cumparati si din Honolulu...nici o baterie, la nici o marca nu va tine cat cea originala din fabrica. La fel in cazul tuturor consumabilelor!

      Comment


      • #18
        Vorbești din experiență sau din informații de la producătorii de baterii? Eu personal nu cred că producătorii de baterii folosesc o rețetă specială a chimicalelor din baterie pentru producătorii de mașini, iar o altă rețetă pentru vânzătorii de baterii. Dar diferența vine de la retailer. Modul în care se păstrează o baterie poate un an, doi, în depozitul vânzătorului, va determina timpul de viață. Pătrează bateria la peste 30 de grade C, într-un depozit fără aer condiționat permanent și i-ai afectat timpul de viață. Dacă alergi după baterii la promoție, atunci probabil că sunt baterii care au stat măcar 6 luni, dacă nu mai mult, în condiții improprii. Caută baterii "proaspete", "calde" ieșite de la producător, și te vor ține ca și cele venite cu mașina.

        PS: temperatura recomandată pentru păstrarea pe termen lung pe raft ar fi în jurul a 10C
        Last edited by gecmc94; 3 April 2017, 01:08.

        Comment


        • #19
          Cea mai buna baterie romaneasca este Rombat Premier (si cea mai scumpa) e verde inchis, am avut si eu asa ceva 4-5 ani pe o masina diesel si s-a comportat OK.

          Cele mai bune baterii sunt cele cumparate de dincolo, din tari dezvoltate. Varta, Bosch sau ce vei mai cumpara din Romania au componente romanesti si sunt convins ca nu vor tine ca cele de dincolo. 4-5 ani pentru o baterie este un timp decent.

          Comment


          • #20
            Originally posted by ascomp View Post
            Cele mai bune baterii sunt cele cumparate de dincolo, din tari dezvoltate. Varta, Bosch sau ce vei mai cumpara din Romania au componente romanesti si sunt convins ca nu vor tine ca cele de dincolo. 4-5 ani pentru o baterie este un timp decent.
            Varta a anunțat în 2014 că va deschide o fabrică la Brașov. Iată care este rezultatul ei în 2016. Doar împachetare. Bateriile vin din Asia. Fie că le cumperi din inima Germaniei, fie că din altă țară europeană.

            2016: "Varta Microbattery, producă*torul german de baterii care are o fabrică la Braşov de la începutul anului 2014, a intrat anul trecut pe locul 340 în topul celor mai mari exportatori din economie, potrivit datelor preliminare ale Institu*tului Naţional de Statistică.
            Valoarea exporturilor făcute de companie nu este publică, acest tip de informaţii fiind considerate a fi „confidenţiale“ de către Statistică dacă se referă la o singură persoană juridică.
            În prezent, la fabrica de la Braşov nemţii desfăşoară doar activităţi de ambalare a bateriilor, nu şi de producţie sau de asamblare a acestora, potrivit unor surse din piaţă. În sediul din Braşov, aflat pe Bulevardul Griviţei nr. 1, lucrează circa 50 de angajaţi.
            Varta Microbattery este unul dintre cei mai mari producători de baterii din lume, cu birouri în Germania, Franţa, România, Statele Unite ale Americii, precum şi în state din Asia (China, Japonia, Singapore, Taiwan şi Indonezia), potrivit datelor publicate pe site-ul companiei. Varta Microbattery a fost fondată în urmă cu 129 de ani.
            Compania are la nivel global 2.000 de angajaţi (dintre care 150 în departamentul de cerce*tare-dez*voltare), are sucursale în peste 100 de ţări, iar centrele de dezvoltare ale grupului sunt în Europa, Asia şi SUA.
            Potrivit datelor publicate de companie, fabricile de asamblare ale Varta Microbattery sunt localizate în China şi în Indonezia."

            Comment


            • #21
              La o cautare simpla pe net am gasit de exemplu:Auto Varta Black 56Ah pe emag garantie 2 ani ( si asta e o garantie buna pt Romania) iar aceiasi baterie pe un magazin din UK 3 ani garantie.

              Deci in Romania pe o baterie primesti o garantie de 1 an sau 2 iar dincolo in occident primesti garantie de la 3 ani in sus.

              Romania, vezi Doamne tara UE. Acuma sa nu spuneti si voi motivul de la magazinele auto de cartier: in Romania e garantia mai mica pentru ca avem drumuri mai proaste :-)

              Raman la parerea ca multe din ce se vind in Romania sunt de calitate mai prosta ca cele ce se vand in Occident. Ca e mancare ca sunt piese auto sau cate sau mai cate. Sper ca nu si la masini, adica iti comanzi o masina noua din Romania si iti vine cu componete cu probleme, mai cu probleme decat daca ti-ai comanda-o din Germania sau Franta sa zicem ...

              Repet, pe o masina noua frantuzeasca, am avut un acumulator Varta (cu care a venit din fabrica de la Sochaux) care m-a tinut 8 ani, si dupa 8 ani eu l-am schimbat ca imi era frica sa nu ma lase nu ca s-a intamplat ceva, sau sa nu porneasca.

              Daca un rombat tine 4 sau 5 ani e OK.

              Comment


              • #22
                Comparația nu este în regulă. Media temperaturilor maxime în UK pe timp de vară este de 20C. La noi se apropie de 30C. Chiar și așa, cei de la Tayna, specializați în baterii, mai dau rateuri și livrează baterii care nu se încarcă. Eu dacă aș fi în locul lor, mi-aș face depozitele de baterii unde prin Scoția, în nordul UK, unde media temperaturilor maxime este de 15C. De acolo poți livra în tot UK în 1-2 zile. Vei putea ține bateriile în depozite aproape de temperatura ideală de 10C. Nu are legătură cu calitatea produselor ci cu condițiile de stocare.

                Condițiile de garanție a bateriilor nu acoperă decât defecte de manufacturare, nu de stocare sau de utilizare. Poate că dacă vei cumpăra o baterie și nu se încarcă bine din prima, cei de la Tayna o vor înlocui. Altfel, o vei arunca așa cum faci și în România.

                "Tayna: The warranty does not cover the following:
                - Sulphation
                - Wear and Tear
                - Deep or Over Cycling
                - Overcharging
                - Physical Damage
                - Incorrect Application"

                Și da, mai bine iei o baterie premium dintr-o fabrică românească, o baterie "proaspăt fabricată", decât una Varta, fabricată în Asia, transportată și stocată cine mai știe cum de către români. Bateria găsită de tine pe eMag este vândută de ePiesa, eMag fiind doar intermediar "marketplace".
                Last edited by gecmc94; 3 April 2017, 16:49.

                Comment


                • #23
                  Varta ofera garantie 3 ani in orice tara occidentala fie ca e Germania fie ca e Franta sau alta. Nu are legatura cu temperatura tarii respective :-)

                  Fabrici Varta sunt peste tot in lume, chiar si la Brasov. :-)

                  Acuma ce sa zic, nu or fi bateriile noastre Rombat mai bune ca altele straine, sa fim seriosi.

                  Sau poate Rombaturile o sa echipeze masinile care sunt echipate cu Varta:

                  Automotive/Start-Stop

                  Honda
                  AUDI
                  BMW EfficientDynamics
                  Ford ECOnetic
                  GM ecoFLEX
                  HYUNDAI Blue Drive
                  KIA EcoDynamics
                  Land Rover
                  Mercedes-Benz BlueEFFICIENCY
                  MINI MINIMALISM
                  SEAT Ecomotive
                  SMART micro-hybrid drive
                  Volvo DRIVe

                  Heavy Commercial

                  Scania
                  DAF-Leyland
                  Daimler
                  MAN
                  EvoBus
                  Neoplan
                  Solaris
                  Iveco
                  Kion Group
                  Viseon
                  Volvo
                  Caterpillar
                  Bomag
                  Valtra
                  Massey Ferguson
                  John Deere
                  Fendt

                  Comment


                  • #24
                    Văd că nu mi-ai citit comentariul anterior în care spuneam că la Brașov, Varta nu produce baterii. O ții pe-a ta. Uite articolul original din care am preluat informația. Varta NU PRODUCE BATERII ÎN ROMÂNIA.


                    PS: Varta a oferit și 2 ani garanție în Germania, țara lor de origine. Acum producătorul pe care Amazon îl intermediază, oferă 5 ani. Dacă ai timp pentru studiu, poți traduce din germană părerile cumpărătorilor nemți, austrieci sau danezi care au cumpărat o baterie auto Varta din seria Silver. https://www.amazon.de/product-reviews/B005M0JDVK

                    Dacă ai răbdare să te uiți la părerile scrise și le iei pe cele 8 cu o stea, până la cele cu 3 stele, o să observi că sunt oameni frustrați care au cumpărat bateria și care au avut diferite termene de garanție. Unul scria chiar de 2 luni. Un altul, neamț, spunea de 2 ani. Un altul, austriac, de 3 ani. Altul de un an. Sunt absolut sigur că acela care a cumpărat bateria cu garanție de 2 luni și, probabil, la un mare discount, exact cum este acum la Amazon, a cumpărat baterii stocate aiurea în depozite și care începeau să se degradeze prin descărcare lentă. Toți acești oameni spun că aproape imediat după ce a expirat garanția, bateria a început să moară. Săracii. Dacă ar ști ei că sunt niște privilegiați fiind occidentali care beneficiază de produse pe care sărăntocii din România le invidiază (asta reiese destul de des din ceea ce spui).

                    Eu am citit câte ceva despre baterii atunci când am înlocuit celulele Li-Ion de la o baterie pe care Sony nu o mai producea. Am transplantat celule de la un model Canon la bateria Sony. Cu ocazia asta m-am documentat destul de riguros. Știu ce spun despre viața și păstrarea bateriilor, de diferite tipuri, despre cicluri de încărcare, etc. Am citit materiale tehnice și date statistice. Între o baterie stocată la 10C și una la aproape 30C, procesul de descărcare reziduală este de câteva ori mai mare (8x). O baterie care stă o lună la 30+C este afectată ca una care a stat jumătate de an la 10C sau ca una care a stat un an la aproape 0C. O baterie auto de tip "starter" trebuie mereu încărcată. O descărcare de tip "deep cycle" îi distruge din capacitate. Varta posibil să nu aibă încredere în dealer-ii români că le păstrează bateriile în condițiile optime. Sfatul meu rămâne valabil. Cumpără cea mai "proaspătă" baterie pe care pui mâna și cel mai bine dacă a fost produsă la final de iarnă, cumpără-o primăvara. Lasă promoțiile că sigur este vorba de baterii abuzate de condițiile de păstrare.

                    Uite, și eu am pățit-o. Am cumpărat cred că acum un an sau doi din Auchan acumulatori Sony, AAA. Lichidare de stoc. Preț 5 lei unul, în pachet de 4. Eram perfect conștient că este ceva suspect. Sony este un lider în acest domeniu. Dar produsul era vechi pe raft și păstrat în condiții improprii. De asta era la promoție. L-am luat făcând următorul calcul. Le voi folosi la o tastatură wireless care consumă o baterie pe lună. La un preț de cca 1 leu bateria alcalină, dacă reușesc să încarc acumulatorul de 4-5 ori, mi-am scos banii și ies pe plus. Unul dintre acumulatori a cedat după vreo 6 luni. Așa cum mă așteptam. Altul încă rezistă destul de bine. Deci mi-am scos banii dați pe ei.

                    PPS: Articolul din ziarul brașovean ar trebui actualizat. Ca urmare a victoriei lui Trump, Johnson Controls a anunțat în feb 2017 un plan de extindere de $450 mil a capabilităților de producție/reciclare din SUA. Jumătate de miliard de dolari. Este o sumă uriașă care mai mult ca sigur că merge și în producție, nu doar reciclarea plumbului. Ca termen de comparație, când deschideau o nouă fabrică în China, spuneau că o fabrică de $200 mil urma să producă 6-7 milioane de baterii auto pe an.

                    Înainte de acest plan, o știre din 2011 ne arăta cum funcționează fabricile Varta și putem înțelege ce face cea din România. Singura fabrică de baterii din SUA era la Middletown. Nucleul bateriei este produs într-o fabrică iar acolo se pun toate elementele importante mai puțin soluția electrolitică (acidul sulfuric și apa distilată). Poate nici carcasa de plastic nu se pune. Nucleul este transportat la fabrica de asamblare, bateria fiind "uscată". Acolo are loc asamblarea finală, adăugarea acidului și încărcarea bateriei. Apa distilată este la fel peste tot. Acidul sulfuric nu este mare scofală... dacă nu fură cineva la concentrație ca în cazul dezinfectantelor din spitale. Și nu cred că este vorba de furt aici. Dacă furi 10% din acidul sulfuric calculat de proiectanții bateriei, ajungi ca ea să funcționeze cu totul altfel și să nu mai meargă decât 100 de cicluri de încărcare.

                    "The building, located in the Westown Business Park at 50 Patriot Drive, is set for completion in August 2011. It will have a capacity of 8.5 million units per year with the capability of expanding to 14 million units. It will employ up to 225 employees at full capacity and the company will begin transitioning production to the facility throughout September and October.

                    Currently, Johnson Controls manufactures the complete battery at its existing Middletown facility. With the new distribution center, the process will be divided between the two plants. The battery core will be manufactured at the company’s existing plant, and then sent to the new distribution center as a dry battery. At the distribution center, the batteries will be filled with electrolyte, charged, tested and packaged for shipping."
                    Last edited by gecmc94; 4 April 2017, 00:28. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google