Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Problema aer rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema aer rece

    Salutare.

    Citesc de mult acest forum insa de abia astazi mi-am facut curaj sa scriu primul meu post. Si vin cu o problema sau mai bine zis cu o nelamurire. Am un Sandero 1,6 de aproximativ un an si jumatate insa de 5 luni am inceput sa-l conduc. Ieri am condus pe A1 pentru prima data folosind sistemul de incalzire al masinii setat la nivelul 2. Desi in masina era cald, la viteze de peste 100 km/h simteam la picioare cum intra un aer foarte rece, aproape ca mi-au inghetat picioarele. Inclusiv in parte de jos era cald insa in zona pedalelor simteam acel aer foarte rece extrem de suparator. As vrea sa va intreb daca e normal, daca cineva s-a mai confruntat cu situatia asta. Nu stiu daca are legatura dar in aceeasi zi am montat si o alarma si ma gandeam ca au rupt vreun plastic care impiedica aerul de afara sa intre in masina.

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

  • #2
    Este foarte simplu... te uiti la butonul din stanga jos si vezi cum este pozitionat...
    Attached Files
    Sandero R2

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru reply. Am uitat sa mentionez ca am incercat sa schimb directia aerului cald dar rezultatul era in linii mari acelasi: distributia aerului cald se modifica insa acel jet de aer rece ramanea.

      Comment


      • #4
        Atunci vezi ca cel din dreapta sa fie spre maximum rosu...
        E destul de ciudata situatia descrisa.
        Cel putin la mine dupa ce ajunge motorul la 4 liniute se simte jetul de caldura si inca foarte bine.
        Tot la fel de bine se simte si daca merge tot pe geam sau tot la picioare
        Last edited by Goan; 19 December 2010, 23:17.

        Comment


        • #5
          Corect, este la maxim si pus pe aer exterior. Problema nu este ca nu da aer cald. O face si la picioare insa undeva mai jos se simte, oarecum paralel, jetul de aer rece. Asta se intampla la viteze mari, ma gandesc sa nu vina de afara. Recunosc ca nu am cercetat de aproape masina insa acum m-am uitat cu atentie si am obervat ca in partea soferului langa pedala de acceleratie, in dreapta, plasticul de pe consola centrala nu merge pana jos si se pot observa anumite piese sau angrenaje mecanice. Acelasi lucru este valabil si in stanga pasagerului din fata. La fel este si la voi? Este normal sa nu fie acoperite?

          Comment


          • #6
            La toate e la fel, adica plasticul nu merge pana jos....langa pedala de acceleratie e mocheta, sub mocheta e un fel de material fonoabsorbant.
            Aerul cald ar trebui sa vina la picioare din drepta soferului, daca duci mana pe acolo o sa simti aerul cald...dar atentie !!! nu pune mana exact pe gura aia de ventilatie, daca ai pusa temperatura la maxim, o sa te arda - dupa un timp incepe sa se incinga galeria aia.

            ps. e posibil ca aerul rece sa vina din afara, trebuie doar sa descoperi pe unde...
            ps2. daca circuli cu viteza, si ventilatia e oprita, mai simti aerul rece la picioare ?

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru sugestie. O sa incerc sa merg si cu ventilatia oprita sa vad daca se mai simte.

              Comment


              • #8
                Daca bagi aer de afara, cu cat viteza este mai mare, cu atat aerul care iese din aeroterma este mai rece.
                La peste 130km/h da incalzirea la maximum.
                La 90-100 merge pe undeva pe la mijloc.

                Chiar daca ai ventilatia oprita, la viteze mari (dar nu pe recirculare) intra aer de afara.
                Cel mai bine se simte in zonele cu "parfumuri" mai deosebite (Budesti la trecerea peste Dambovita) cand ajungi sa te intrebi... "cine e de vina"?

                Comment


                • #9
                  aer rece intra pe la usa, in fanta dintre aripa si usa, de acolo pe la fata de usa, apoi pe la boxe...
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google