Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Cotiera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Intreabrea mea e: cand vine masina la dealer astia mi-au zis ca daca vreau cotriera trebuie sa o cer si mi-o monteaza ei inainte de predarea masinii, ori asta nu prea vreau, nu am chef sa murdareasca sau zgarie mecinii ceva prin masina...asa ca, e simplu de montat cotiera acasa ? din ce am vazut in pozele lui valeriuciprian e super simplu, doar ca sunt 2 "traverse de metal paralele" care nu mi-am dat seama la ce folosesc (or fi oare intaritoarele de sub acea carcasa de platic unde vine montata cotiera ?)


    ps. da covorase, merita sa dau banii pe ele la dealer, sau gasesc in comert unele care sa se potriveasca si sa fie mai ieftine ?

    Comment


    • #47
      Eu zic sa iei covorasele de la dealer.
      Fake-urile din comert nu stau f bine si nici nu arata f bine.
      Eu am luat de la dealer si pot sa spun ca la sofer au si un sistem de prindere in 2 "capse" sa nu fuga pe sub podul pedalier
      (cum se intampla la cele Fake)

      Comment


      • #48
        Si in + mia au si un arici care se sprinde de mocheta (numai la sofer), dar nu are si pt locul unde relaxezi piciorul stang la locurile din spate nu a pus nimic, si aluneca mereu putin sub scaun.
        La locul de la pasager daca era putin mai lung era perfect.

        retul este destul de piperat

        Comment


        • #49
          Da, era frumos daca avea ceva sa acopere mocheta in locul unde se tine piciorul stang cand nu este pe ambreaj.
          Asa este pretul (aprox 40 EUR) este destul de piperat.
          Stiu multi care dupa ce si-au luat fake-uri au zis (mai bine dadeam dublu si imi stateau fixe si aratau bine).

          Comment


          • #50
            Io sunt unul din cei cu fake-uri numai ca am cumparat unele ieftine stiind de la inceput ca le voi lua pe cele de la dealer :P...

            Gata cu off.topic

            Comment


            • #51
              Lasa ca-i bine.
              Inseamna ca ai incurajat productia de piese auto.
              Ai cumparat din 2xlocuri 2xproduse deci ai ajutat de 2x

              Comment


              • #52
                deci, reiau:

                1. cotiera o pot eu monta simplu acasa ?
                2. legat de presuri, dealerul mi-a zis ca-s cam 1.7 milioane presurile: acuma, ce presuri sa iau - cauciuc sau textil ? (as merge pe cauciuc, deoarece mai fac drumuri pe la tara, ori daca e noroi nu prea am chef de curatat presurile textile)

                @Shoot zici ca ti-au dat un arici la presuri ? pai si ariciul ala ce face ? tine covorul sa nu se miste ?

                Comment


                • #53
                  Este langa acele capse care se prind in mocheta are cam 2-3 cm ariciul... probabil in caz ca iese din capse.
                  Cand le mai curatam se mai intampla sa se tina numai intr-o capsa.

                  Comment


                  • #54
                    Salutare.
                    Am si eu o rugaminte la cei care au pe masina cotiera luata de la dealer, si anume as vrea o imagine din care sa reiasa cat de facil/greoi este accesul la geamurile electrice spate si daca ingreuneaza accesul la reglajul lombar si inclinarea spatarului. Din pozele postate se pare ca pe o anumita pozitie a scaunului acele rozete pt reglaj vin exact in dreptul cotierei.
                    In general eu merg cu scaunul pe poz a 2-a (din fata catre spate), si modific inclinarea spatarului in functie de sofer.(las scaunul pe aceiasi pozitie ca sa fie bine si pt sotie...dar ea in general sta mai "ingramadita" pe volan iar eu mult mai pe spate).

                    Bafta!
                    Bafta!

                    Comment


                    • #55
                      Eu cred ca cel mai bine ar fi daca ai putea testa cotiera.
                      Mergi la intalnirile ClubSandero sau ClubLogan si vezi cum se comporta.
                      Si pe mine ma intereseaza dar as vrea sa vad intai cat ii de confortabila la condus.
                      Trebuie vazut cum se comporta la schimbatul in treptele 2,4 si R si la utilizarea franei de mana.
                      Last edited by Goan; 1 June 2009, 09:26.

                      Comment


                      • #56
                        cel mai aiurea e treapta a 3-a. pentru ca din lene nu mai ridici mana de pe cotiera. schimbatul il faci din incheietura mainii, si de multe ori nu impingi suficient de tare pentru a 3-a si caraie. la reglaje te incurca dar daca e cineva cu mana mai mica se descurca. nu am geamuri electrice deci nu ti pot spune nimic. dar merita si e confortabila la condus.
                        -fara-

                        Comment


                        • #57
                          Din pacate intalnirile in Ploiesti sunt aproape nule....o sa incerc la dealer sa ii rog sa puna una de forma sa vad cum vine in masina (n-au montata pe nici una din masini dar o au la accesorii in showroom).
                          Banuiesc ca la drum lung e foarte confortabila...dar din ce spune lumea in oras daca e ridicata dai cu cotul, daca e lasata n-ai loc sa te misti.
                          Si acu sincer sa fiu ma intereseaza si accesul la frana de mana...mai ales cand conduce nevasta-mea

                          Bafta!
                          Bafta!

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by bunicuta View Post
                            [...] 1. cotiera o pot eu monta simplu acasa ?
                            2. legat de presuri, dealerul mi-a zis ca-s cam 1.7 milioane presurile: acuma, ce presuri sa iau - cauciuc sau textil ? (as merge pe cauciuc, deoarece mai fac drumuri pe la tara, ori daca e noroi nu prea am chef de curatat presurile textile)

                            @Shoot zici ca ti-au dat un arici la presuri ? pai si ariciul ala ce face ? tine covorul sa nu se miste ? [...]
                            1. Dacă ai puţină îndemânare, dacă ştii să trasezi poziţia unor găuri, să foloseşti o şurubelniţă, o cheie fixă/tubulară, o maşină de găurit şi ai răbdarea de a alinia bine filetele din armătură cu găurile din mască, da, este simplu, neaşteptat de simplu.
                            2. Îţi recomand preşurile din cauciuc, neapărat cu bordură, pentru că trebuie să fie apa de 1 cm ca să ajungă să debordeze pe podea. Preşul de la şofer este prevăzut cu 2 butoni + 2 arici (aflaţi sub butoni şi care înconjoară butonii) destinaţi fixării preşului de podea, astfel preşul nu poate ajunge să se ruleze sub pedale.


                            Originally posted by yr-zbg View Post
                            [...] Am si eu o rugaminte la cei care au pe masina cotiera luata de la dealer, si anume as vrea o imagine din care sa reiasa cat de facil/greoi este accesul la geamurile electrice spate si daca ingreuneaza accesul la reglajul lombar si inclinarea spatarului. [...]
                            Accesul la geamurile electrice din spate nu este îngreunat de cotieră. Nu este îngreunat nici accesul la înclinarea spătarului. Nu se poate face reglajul lombar cu cotiera lăsată. Nu se poate acţiona frâna de mână decât cu foarte mare dificultate, mai ales într-o situaţie de urgenţă.
                            Cine nu a mai condus cu cotieră, îi trebuie un pic de timp să se acomodeze cu ea. Eu o am de câteva luni şi în prezent nu aş mai concepe să conduc maşina fără cotieră.
                            Last edited by manic_user; 1 June 2009, 18:15.
                            Mama proştilor este mereu gravidă!

                            Comment


                            • #59
                              Multumesc manic_user pentru sfaturi, am indemanare, am si masina de gaurit, nu-i problema. Ideea e ca nu vroiam sa-i las pe cei din service sa o monteze de teama sa nu-mi murdaresca ceva prin masina sau sa nu-mi monteze armatura aia de sub plastic.
                              Oricum nu ma grabesc cu cotiera, acum ca schimb masina trebuie sa invat intai sa o conduc pe asta, apoi va fi timp si de condus relaxa cu cotiera.
                              Presurile cred ca iau in final de la dealer si nu din piata, tocmai datorita acelor canturi care retin bine apa, imi plac cele de pe spate cum sunt modelate, dar asta de la sofer mi se pare putin cam scurt, si ma enerveaza ca nu e proiectat si pentru zona de odihna a piciorului stang.
                              ps. cel mai enervant e insa pretul...am inteles ca sunt cam 1,7 mil

                              Comment


                              • #60
                                Şi pe mine m-a enervat preţul, dar sunt cele mai bune (pe care le ştiu eu) pentru Sandero. Ai grijă să nu ţi le bage pe gât ca fiind cu bordură pe cele din dreapta. Cu mine au încercat. Cele cu bordură (şi un pic mai mari) sunt cele din stânga (vezi imaginea).
                                Attached Files
                                Mama proştilor este mereu gravidă!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google