Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Senzor de presiune anvelope compatibil Sandero II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Senzorii aia au mai multe roluri.Daca nu sunt cititi de calculatorul masinii o sa aveti probleme cu franarea progresiva(abs-ul franeaza si in functie de viteza senzorilor) si o sa pierdeti si controlul tractiunii,care e de folos iarna sau la demarajul in rampa.
    Danut

    Comment


    • #17
      Stii ceva, dar nu prea au treaba cu senzorii de presiune. Ai sau nu senzorii de presiune, franarea cu abs se face la fel...
      Alta zi, alt idiot

      Comment


      • #18
        @danLaza:

        Să o luăm metodic
        TPMS/SSPP/DPRPN
        direct UCH-ul îi citește și dă informațiile pe CAN către TdB
        indirect ABS-ul citește viteza roților și o compară cu o matrice, apoi dă informațiile pe CAN către TdB

        HSA
        senzorul de înclinare/rotație din airbag dă înformațiile pe CAN
        uch-ul știe dacă cutia e în neutru sau marșarier și dă informațiile pe CAN
        ABS-ul frânează toate roțile dacă mașina e pe un plan înlinat de minim 3 grade, viteza 0km/h, ambreiaj apăsat și frâna apăsată treapta I sau R cuplată

        După ipoteza ta toate mașinile cu TPMS indirect au probleme la frânare și ASR
        sigpic

        Comment


        • #19
          Va salut,

          Vad ca din 2017, cand userul "anveloshop" a postat ceva care m-a determinat - acum - sa renunt la serviciile lor, nimeni nu mai este interesat de problema monitorizarii presiunii in pneuri.
          Baiul meu este ca sotia s-a'ncapatanat sa cumpere un Sandero Stepway nou si eu m-am pricopsit cu belelele aferente. Masina a venit acum o saptamana si are gume de vara. Ok, dar vine iarna si m-am gadit sa-i cumpar un set de roti adecvate sezonului, iar gadget-ul asta cu presiunea in pneuri imi pune creierii pe moate(pt. ca nimeni nu pare sa stie cum functioneaza).

          Intrebarea mea este: Stie cineva ceva, concret(fara abureli si speculatii imaginate), ce sistem este implementat pe noile modele Sandero?

          Va urez toate cele bune (TCB) si sper sa-mi acceptati si sa-mi intelegeti indignarea.

          Comment


          • #20
            pai ce am citit eu la repezeala:se cumpara 4 valve cu senzori (ca in poza atasata) ce costa intre 200 si 400 - depinde de unde ii cumperi, se pun pe rotile de iarna - calculatorul trebuie sa ii invete sa ii citeasca ( am citit o teorie ca numai 4 poate sa invete calc deci 4 roti vara + 4 roti iarna nu se poate, nu stiu daca e adevarata chestia).

            Partea buna romaneasca: se poate dezactiva din CB aceasta optiune de senzori presiune roti si gata uita ca exista :-)

            Personal nu ma intereseaza, la Sandero nu am iar la Peugeot masoara presiunea in roti dupa numarul de rotatii al rotii compararate cu cealalte roti e mai simplu si mai logic.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Salut,

              Multumesc pentru raspunsul prompt, dar ramane intrebarea: Chiar are senzori specifici TPMS? sau face calcule in functie de alti senzori?

              Eu am fost indrumat catre "vocea clientului", unde am adresat ieri intrebarea si astazi am fost sunat de una din dragutele operatoare (in ciuda faptului ca i-am rugat sa-mi raspunda pe e-mail). A fost foarte amabila, dar m-a sunat doar ca sa afle ce anume ma intereseaza. Mi-a cerut seria caroseriei si mi-a promis ca va reveni cu raspunsul.

              Suntem in secolul 21! Nu trebuie sa retina/memoreze doua seturi de senzori, ci doar sa soliciti o interogare(in meniul setup -> senzori -> TPMS -> apesi un buton specific timp de 3 secunde), care sa-ti gaseasca noii senzori si sa te-ntrebe: Am gasit "x" senzori noi, vrei sa-i integrez in sistem? ... yes/no.

              "Partea buna romaneasca" este rea, cel putin pentru mine. Am trait experienta unei
              pene pe un run-flat la 140km/h si - pe linga faptul c-am distrus pneul - mi-am fu'ut inutil ore, bani si multi nervi, deoarece nu aveam habar despre aceasta tehnologie si nu-i cunosteam chichitele.

              Atentie! Un pneu RFT XL (de calitate) nu te "anunta" ca are pana decat in momementul in care cedeaza total. "Tire Pressure Monitoring Systems" (TPMS) este singura modalitate in care poti afla de probleme in timp real.

              TCB

              Comment


              • #22
                tu la 140 la ora daca faci pana nu iti dai seama? :-)

                Pai daca faci pe fata poate nu mai esti printre cei vii iar daca e pe spate toti iti dai seama dupa cum trage masina sau zgomot.

                Comment


                • #23
                  Nu stiu cum reactioneaza la o pana pe fata, dar pot sa-ti spun ca pe spate n-o simti decat atunci cand se dezintegreaza.

                  TCB

                  Comment


                  • #24
                    Senzorii de presiune, indiferent de marca pe care sunt "montati" sunt de 2 feluri :
                    - directi - senzori fizici prezenti in fiecare pneu
                    - indirecti - se folosesc senzorii ABS-ului, dupa care un algoritm din blocul ABS-ului care stie ca ai o pana atunci cand roata se invarte "ciudat" ( la viteza X, trebuie sa ai rotatiile Y ).

                    Fiecare sistem are avantaje si dezavantaje
                    - direct - singurul avantaj este ca detecteaza pana pe loc, fara ca roata sa se invarta. Marele dezavantaj ( cel putin, la cei care sunt/erau montati pe Dacia ) este ca bateria lor se termina ( dupa aproximativ 5 ani ) si nu poate fi schimbata. Trebuie inlocuit senzorul cu totul. Logica lor probabil era ca in mod normal, cauciucurile, indiferent de gradul de uzura, se schimba dupa 5-7 ani ( recomandarea producatorilor ). Prin urmare, nu trebuia sa demontezi cauciucul in mod special pentru inlocuirea senzorilor.
                    - indirect - avantajul este ca nu au baterie. Marele dezavantaj este ca detectia unei pene se face doar dupa un numar de rotatii a rotii cu probleme. Adica, daca o faci in timpul mersului, este foarte posibil sa strici anvelopa ( fix ce ai patit tu mai sus )

                    O metoda prin care as testa eu ce fel de senzori de presiune am pe masina ar fi sa dezumflu o anvelopa, undeva la 1- 1.5. Daca sistemul este direct, va aparea martorul in bord aproape instant ( sau in maxim 5 minute, sa spunem ca masina de abia s-a "initializat" ). Daca nu se aprinde, 99% sistemul este indirect. Mai ramane 1%, pentru ca e posibil ca pragul de detectie a unei pene sa fie < 1 bar. De asta, as scadea apoi si sub 1 bar presiunea pe anvelopa respectiva, sa fiu sigur. Testul se poate face foarte usor la o benzinarie.

                    Si ca sa recapitulam si sa nu incepi sa arunci cu banii in stanga dreapta, la sistemul direct, trebuie sa ai senzorul fizic pe masina, deci trebuie sa cumperi inca un set de senzori care sunt pana in 200 lei. La cel indirect, pui doar rotile pe masina ( sa fie cele omologate ). Sa nu pui alte anvelope decat cele recomandate, pentru ca se modifica indicele tahometric, implicit viteza afisata in bord nu mai bate cu viteza reala.

                    Si asa, ca informatie generala, masina poate memora senzorii pentru 8 anvelope - un set de iarna + un set de vara. Indiferent de tip ( se memoreaza in TdB ).

                    Bineinteles, sa nu uiti sa refaci calibrarea senzorilor, de fiecare data cand schimbi o roata, din TdB ( Tabloul de Bord ) - "Set tp"
                    Last edited by Midnighte; 26 October 2018, 09:46.
                    Alta zi, alt idiot

                    Comment


                    • #25
                      Am eu la celalta masina de aia cu masurarea roatatiei la roti - si comparararea lor, e o metoda excelenta am facut odata pana imediat m-a informat care roata este, nu s-a stricat nimic la cauciuc. Nu vad absolut nici un dezavantaj.
                      Cat priveste aia cu senzori in roata mi se pare o bataie de cap cu prea multe chestii.

                      Parerea mea.

                      Comment


                      • #26
                        Ok, va multumesc pentru ajutor. Metoda propusa de Midnighte este total edificatoare (U+1F44D)

                        Astept sa vad ce spun cei de la "vocea clientului", ca sa nu ma trezesc ca le-a trecut prin cap sa puna alt tip de senzori si sa nu fie compatibili cu 407009322R.

                        TCB

                        Comment


                        • #27
                          Va salut,

                          Sa-mi fie cu iertare, dar m-a sunat "vocea clientului" si am ajuns la concluzia ca toate masinile noi sunt o mare teapa pt. cei care habar nu au despre masini.

                          TCB

                          P.S.
                          I'm out. M-am hotarat sa-mi las consoarta sa invete ce inseamna o masina noua si cum sa-i faca fata.
                          Ne auzim cand va iesi din garantie.
                          Last edited by R20; 31 October 2018, 22:37. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Nu cred ca e chiar asa. dupa cum am zis cred ca se poate dezactiva aceasta optiune din CB si uiti de ea ca exista.

                            Comment


                            • #29
                              Numesti teapa necunoasterea si dezinteresul ? Exista manual de utilizare !
                              Daca nu, exista alte mijloace de transport ( taxi, autobuz, bicicleta, chiar si mersul pe jos ).
                              Alta zi, alt idiot

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google