Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Laureate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    comparatie cu clio

    mi-a venit acum 5 zile sandelul laureate (la termen) si vreau sa spun ca pana acum sunt multumit.
    la servici am condus zeci de mii de km pe clio de 1,4 (si symbol si fiji) si intre sandero si clio mi s-a parut ca e diferenta imensa intre confort, manevrabilitate (volan, schimbatorul de viteze, etc), aspect interior si exterior, finisaje. clio-ul mi se pare foarte lenes, nu am o vizibilitate buna.
    cam atat am avut de zis.
    voi mai scrie sigur, acest forum e f interesant.

    Comment


    • #47
      Am si eu Sandero de 5 zile, sunt chiar incantat de ea, mai ales citind aprecierile voastre, in general favorabile.
      Singura problema, este legata de martorul luminos al centurii de siguranta, care nu functioneaza. Cei de la Poliserv, (am vazut ca-s si prietenii vostri), mi-au spus ca e normal, ca nu are acel martor nici o versiune, inclusiv de la Logan.
      Are dreptate?

      Comment


      • #48
        Da......... (punctele le-am pus pt. ca mesajul sa aiba 10 caractere :-) )
        Bafta!

        Comment


        • #49
          Originally posted by viragos View Post
          Am si eu Sandero de 5 zile, sunt chiar incantat de ea, mai ales citind aprecierile voastre, in general favorabile.
          Singura problema, este legata de martorul luminos al centurii de siguranta, care nu functioneaza. Cei de la Poliserv, (am vazut ca-s si prietenii vostri), mi-au spus ca e normal, ca nu are acel martor nici o versiune, inclusiv de la Logan.
          Are dreptate?
          Nu!
          Acel martor nu il au versiunile ce se comercializeaza in Romania, ca cele pentru export il au.
          Cand deschizi capota, dai de un motor:
          Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

          Comment


          • #50
            Hai mai baiete!!!...de ce superi omu'..trebuia tu sa ii spui ca exista la cele de export ca sa isi faca sange rau ca traieste in Romania.

            Asa este...suntem romani...si la noi nu e nevoie...ca costa....bine nu te intreaba nimeni daca ai vrea sa il platesti si sa il ai...
            Bafta!

            Comment


            • #51
              In Romania nu-i obliga legea; in alte parti da.

              Comment


              • #52
                frantujii ne cred tara din lumea a treia.ii doare in cot pe aia de comfortul nostru.nu cred ca ar fi trebuit sa platesc mai mult sa am activate unele lucruri al CB.

                Comment


                • #53
                  Nu e vorba doar de o functie care exista si se poate activa printr-un click. La noi nu e activa tocmai ca sa mai reduca din pret valuarea la niste fire contacte senzori etc.
                  In mod normal pt. ca acel martor sa fie activ trebuie sa ai senzori in scaune, pt. ca daca nu sta nimeni pe scaun sa nu iti stea becul aprins ca nu e centura pusa. Cel mai probabil si un buzzer ceva care pe langa martorul ala care se aprinde mai face bip bip...si tot asa...astea costa. Deci nu e vorba doar de neactivarea unei functii pt. ca "aia n-au nevoie".
                  Bafta!

                  Comment


                  • #54
                    inteleg.daca mai puneau un metru de fir si un amarat de senzor era prea scumpa masina pentru piata noastra.habar nu avem cat profit au facut astia pe spatele romanilor.ma intreb oare care este pretul de productie al unui logan.te mai intreb ceva?daca puneau cablajul pt boxele din spate cam la ce valoare s-ar fi ridicat masina?sa fim totusi seriosi,inca le fac la misto.

                    Comment


                    • #55
                      Cel mai corect era sa fie prinse ca optionale. Daca cumparatorul vrea cu martor de centuri sau cu senzor de ploaie sau cu scaun incalzit sau cu... etc. sa aiba posibilitatea sa i se monteze, doar platea pt ce comanda.

                      Comment


                      • #56
                        Nu era prea scumpa...ci un pic mai scumpa...iar cum principalul motiv pt. care se vinde Sandero/Logan este tocmai faptul ca sub 10 000euro ai suficiente dotari sa fii multumit.
                        E adevarat ca logic ar fi fost ca pe versiunea de varf sa ai optional f multe...si AC automat si tot felul de senzori...etc. repet eu asa as fi facut...optional...daca cineva vrea sa dea 12000 e problema lui...eu ii ofer...dar cei de la Dacia gandesc altfel.
                        Bafta!

                        Comment


                        • #57
                          daca nu au fost in stare sa puna AC-ul optional ce sa mai vorbim despre incalzire in scaune.totusi ma gandesc ca renault daca ar fi dotat asa loganul pai atunci ce faceau cu megane,ca s-ar fi batut rau cu masina produsa la pitesti.asta e singura scuza pe care o pot gasi francezilor pt nedotarea masinilor noastre.

                          Comment


                          • #58
                            Absolut...francezul stie sa vanda. Inexistenta motorizarilor diesel la sandero pe piata romaneasca e un exemplu. se vinde sandero diesel...dar in franta...la noi abia cand vor scadea vanzarile la sandero vor aparea si dci-urile.
                            Apoi priviti la reducerile cu ocazia crizei. Renault...taxa cadou, sistem bay-back, etc..... La Dacia...la sandero se ofera doar 3 posibilitati de creditare, la facelift iti da o cotiera sau un kit bluetooth....si ma rog...au si ei reducere 800 euro la modelele logan ph1...dar asta ca sa lichideze stocul.
                            Mentalitatea e alta...si din pacate este tot in avantajul francezului (renault).
                            Bafta!

                            Comment


                            • #59
                              e strategie...produci o masina care face concurenta cu alte firme rivale, pui un pret mai mic..si daca vrei ceva calitate iei un renault care nu e cu mult mai scump. Asa am impresia ca gandesc. Din cate stiu si meganul e mai ieftin decat un astra sau auris, C4..iar laguna la clasa ei tot asa.

                              Comment


                              • #60
                                Mie Laureate cu toate optionalale mi se pare super ca raport pret/dotari

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google