Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.5 dCi 90 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Midnighte
    replied
    Deci, inainte de remapare ( 90 CP ), aveam consum de 5-5.5 mixt ( mers 95% urban, cam 400 km/luna extraurban ). Dar mersul era batraneste spre normal ( schimbat pana in maxim 2250 rot/min ), fara accelerari bruste si cu ECO activ. Am reusit la un moment dat sa fie intre 4.9-5.2.
    Dupa remapare ( 115 CP ), acelasi consum ca si mai sus, doar ca fara ECO, AC pornit permanent. In aceleasi conditii ( mers 95% urban, 400 km/luna extraurban ) insa mers sportiv ( tin peste 2250 turatii, schimbat pe la 2300-2500 ).
    Am facut totusi, un drum mai lung acum 2 saptamani ( concediu, peste 1800 km ) si consumul a fost 4.8 sau 4.9. Viteza medie a fost intre 35-45 km/h. Si am iesit cu consumul asta dupa ce am urcat Transalpina, dinspre Sebes spre Ranca, cu 1-a sau a 2-a maxim.
    Motorina doar de la un singur distribuitor, tot timpul ( cand plecam in concediu, cautam distribuitor oficial, nu partener ) si doar motorina 55 ( sau plus, cea mai scumpa oricum ), iarna doar motorina speciala aditivata ( cu fulg ).
    Masina ta si-a facut sigur rodajul - a fost masina de firma, 99%, deci au alergat-o baietii bine. Vezi nivelul de ulei ( verifici apoi dupa un drum de macar 100 km, sa fie la acelasi nivel ) si pune motorina premium ( recomand doar statiile oficiale, nu parteneri, de la Rompetrol, Petrom. Nu recomand Lukoil... ). Si incearca sa mergi din plin in plin. Am facut eu o alimentare ( nu stiam ca exista statii oficiale si parteneri, de asta tot insist, dar s-a intamplat o singura data si va ramane si ultima ) de la un partener Rompetrol de mergea masina in suturi si consumul era peste 6. Am alimentat apoi de la statia oficiala si consumul a revenit sub 5.5.
    Oricum, consumul depinde de foarte multi factori :
    - motorina pusa
    - stilul de condus
    - schimbatul vitezelor ( mai importanta e turatia la care se schimba )
    - consumatorii optionali ( AC etc. )
    - cauciucurile

    Si consumurile de mai sus, le zic asa, din amintite. Insa, niciodata, cu exceptia acelui incident cu motorina, nu a fost consumul peste 6, garantez. Poate iarna ajunge pe la 6.2.
    Last edited by Midnighte; 17 July 2017, 00:05.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Am mai spus-o:daca iti cumperi o masina numai ca sa fi cu ochii la consum si sa mergi subturat mereu inseamna ca ori stai foarte rau cu banii ori esti f zgarcit orice insa numai placere de a conduce o masina buna nu este. Si in plus mersul la turatii joase la un turbo poate duce la depuneri pe palele turbinei sau/si infundarea injectoarelor - si astea nu sunt mituri ci chestii adevarate tehnice.

    Personal nu cred ca cu un motor 1.5 dCi se poate scoate un consum de 4% extraurban sau/si 6% in Bucuresti.

    Si vorbesc din prisma unui om care a avut si Tico ( consuma 4%) si un Peugeot cu 1.4 HDi sau acum un motor de 1.6 HDi si 120 CP.

    E adevarat ca la nevasta-mea masinile consuma mai putin insa asta inseamna o medie orara cu 10-20 km mai putin si sa stai dupa un camion 100 km :-)

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    @Danyvl, poate că ai dreptate și a fost singurul proprietar în cartea mașinii. Dar ce spui sună ca povestea tipică a samsarilor de mașini care pun și o bătrânică să vândă mașini în târg.

    Mai depinde și de cât de greu este piciorul (și pe accelerație iar apoi pe frână). Dar un consum de 6 - 6.2 l/100 km la dCi este exclusiv urban, într-un oraș atât de aglomerat încât se merge bară la bară cu o viteză medie de 15 km/h.

    La 1.5 dCi 90CP, consumul optim se obține în regim de autostradă pe la 80, mai puțin de 90 km/h. Poți să ajungi si sub 3.5. Eu, pe DN și DJ unde am obținut în 140 km o viteză medie de 60 km/h, dar cu obișnuitele viraje, intersecții rurale după care acceleram, am avut 4-4.2 l/100 km.

    Minighte a spus și el că la un 1.5 dCi de 110 CP, are 6.1 l/100 km, 95% urban dar mers sportiv cu AC pornit permanent. Nu l-a întrebat nimeni ce variantă conduce (Stepway Stage 2) considerând că doar 90 CP există pe Sandero din comerț. Poate este ceva tunat.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    pai si cst sr trebui sa fie consumul mixt? 5? Eu zi ca e ok 6 jumate in oras si afara pe autostrada

    Leave a comment:


  • Danyvl
    replied
    Masina am luat o din italia...are doar 18000 km reali...a fost a unei babute asa ca nu cred ca a umblat ea pe la motor...oare tre sa o las sa isi faca rodajul?

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Dacă ai cumpărat-o de la o persoană fizică, mă întreb dacă nu cumva omul a experimentat remapând motorul. Dacă nu observi lucruri dubioase (vibrații, zgomote, gaze de eșapament altfel decât invizibile vara), poate ar fi bine să faci un diagnostic complet într-un service bun. Cred că te costă 100-200 de lei. Dacă ai luat-o deja de la un dealer, nu știu ce să mai zic altceva decât să îi iei la întrebări.

    Leave a comment:


  • Danyvl
    replied
    Salut! De curand am achizitionat un sandero stepway din 2013 motor de 1.5 dci 90 cp...chestia e ca mie imi consuma cam mult...adica undeva la 6.5 mixt...aveti cumva idee de ce? Adica nu o alerg...merg normal...am facut autostrada cu 110 120 km/h...

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Piratii din Sandero

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Dlor, știți faza din Pirații din Caraibe când două corăbii se agățaseră de vârful catargului și își împărțeau pumni, ghiulele și cuțite în timp ce corăbiile navigau pe marginea unui vârtej precum apa într-un vas de toaletă? Ei bine, am mers cu mașina mea înclinat pe marginea unei gropi cu diametrul de vreo 4 m, adâncimea maximă să fi fost 50 cm. Roțile din dreapta erau pe marginea gropii, roțile din stânga erau în groapă, dar fundul era puțin mai jos. Am mers 2-3 metri înclinat spre stânga .... a fost nostim, aia a fost cea mai lată groapă. La finalul traseului aveam luneta cu 1 mm de praf pe ea.

    Spik, am luat și gropi scurte dar nu de forma bruscă a unei găuri de canal. Pe aia nu aș avea cum.

    Leave a comment:


  • spik1
    replied
    Eee, sunt gropi cu panta mai lungi, nu de alea scurte cat roata!!!

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    gropi de 40 cm? da cat are garda la sol?

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Mult succes și ție. Încep să văd din ce în ce mai multe Stepway în București. Suntem 3 pe o rază de 300 m în zona unde locuiesc.

    Leave a comment:


  • Autistul2017
    replied
    Felicitari !
    Multumesc de raspuns...
    Sper sa fi facut o alegere corecta ...
    Despre "sutiene" momentan le prefer la doamne...

    Cele bune

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Originally posted by Autistul2017 View Post
    Un scurt review la 2,5 ani de rulare, ceva probleme intampinate????
    Am trecut de 3 ani și o să mă duc peste câteva luni la o altă revizie.
    - Service-ul periodic, filtre, ulei și atât. Nici la AC n-am umblat. Pun motorină superioară de la Lukoil în weekend.
    - O urmă de-a lungul mașinii de la o creangă printr-un drum în pădure cu 80 km/h (doar puțin opacizat lacul, o să dispară prin spălare și ceruire, nici măcar polish că nu se simte la unghie)
    - Vopseaua sărită cam 5 mm de la o pietricică pe drum cu viteză, aproape de marginea din față a capotei (s-au inventat "sutiene" din material acrilic care se prind pe primii 20 cm)
    - Sticla unei oglinzi furată.

    Am luat Stepway-ul la o plimbare pe un drum neasfaltat bombardat să probez anvelopele Pirelli P7. Dacă vrei să vezi cum iese din gropi de 30-40 cm fluierând cu cuplul dCi-ului, este lângă Videle, DJ601B intersecție cu 601, în sensul de mers către (nu dinspre) satul Blejești. Unele gropi erau pline cu apă și a urcat valul până peste pragul portierei (că sunt și lungi nu doar adânci tranșeele de acolo). Mai era prin zonă un Duster al unor agronomi ... hehehe, eu eram la plimbare, ei la muncă.

    Leave a comment:


  • Autistul2017
    replied
    Salut,
    Prospăt posesor Sandero Stepway 1.5 dci, identic, varianta Prestige 2017..
    Un scurt review la 2,5 ani de rulare, ceva probleme intampinate????
    Cele bune ...









    Originally posted by miyhai View Post
    Salutare,
    Sunt nou pe forum si sunt nou posesor de Stepway 1.5.
    Masina a fost comandata la Serus Bdul Timisoara(Bucuresti) la inceputul lunii septembrie si pe 11 noiembrie am iesit cu ea pe poarta dealarului.
    Despre dealarul Serus pot spune ca este singurul dintre cei la care am fost incepand din luna august 2014 care mi a permis sa aplic pentru programul rabla 2014. Nici Meridian Vest, nici Autocobalcescu, nici Adras nu s-au batut la cap cu dosarul meu zicandu mi ca nu ma incadrez in termen(adica decembrie 2014 cand se incheia programul).
    Pretul platit in final dupa ce s-a scazut 1650e (prima de casare Rabla 2014) si discountul 400e de la Dacia a fost de 10700e. Accesorii am mai pus: senzori parcare(din partea dealarului) si alarma auto.
    Impresii dupa 500km parcursi din care 70% in Bucuresti:
    Motorul este silentios. Nu inteleg de ce am functia de limitare a vitezei(nu prea vad de ce as folosi asa de mult aceasta functie). Din pacate nu am scaune incalzite si nici posibilitatea sa le fi cerut ca accesoriu din fabrica. Scaunele nu sunt chiar asa de inovative si nimic sportiv in ele. Se vede reducerea de costuri la finisaje. Inca persista prostia cu diverse suruburi la vedere sau mai rau date direct prin elemente de caroserie si lasate la vedere.
    In rest imi place ca este mai inalta decat modelul de baza si sper sa ma duca si fara probleme pe drumurile mai accidentate de tara. Urat din partea celor de la Dacia ca nu livreaza in sezonul rece masina cu anvelope de iarna.
    Partea de navigatie este mai mult decat multumitoare. Am primit si harta Bulgariei pe langa cea a Romaniei desi credeam ca doar cea a Romaniei o primesc. Un aspect negativ a fost acela ca dealarul mi a zis ca masina iese din fabrica cu ultima harta disponiblia ori cand am primit o aveam cu hartile vechi. Abia dupa ce am facut updatarea dispun de ceea ce zic ei ultimele harti.
    Impresia la prima vedere: exteriorul arata foarte bine, interiorul puteau sa lucreze mai mult la el.
    Concluzia mea pana acum este urmataorea: o masina spartana cu accentul mai mult pus pe functionalitate si mai putin pe confort si detaliu.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google