Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.6 Mpi 85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.6 Mpi 85 Cp

    Am deschis acest Thread pentru a discuta despre motorizare 1.6 MPI 85 CP Euro 5

  • #2
    Date tehnice motor 1.6 MPI 85 CP Euro 5
    Attached Files

    Comment


    • #3
      cine are o diagrama putere-cuplu la motorul de 85 CP vs 90 CP.
      Pana la urma care e diferenta intre cele doua motoare ?

      Comment


      • #4
        Nu stiu sa raspund la intrebarea anterioara postarii mele, dar pot sa va povestesc despre Bijou, un Sandero Orange gri platine, cu motor 1.6 MPI, 85 CP,achizitionat pe 27 august.
        In primul rand vreau sa intreb daca versiunea asta are computer de bord? Care stie? Intreb asta pentru ca de exemplu, la bord nu imi apare (asa cum scrie la brosura masinii) date despre consumul facut la ultimul drum, etc. Butonul din capatul manetei din dreapta este nefunctional. Am apasat pe el in toate pozitiile: cu cheia in contact, cu motor pornit, samd. Nu face nimic.
        Asta era o problema.
        Acuma sa va povestesc despre motor. Am luat-o pe Bijou cu 9 km la bord. E mult?
        Duminica am zis sa mergem pana la Valenii de munte, dar am ajuns volens-nolens pe ...serpentine inspre Cheia!!!! Nu eram incarcata, am fost doar 4 persoane in masina, nu mai mult de 240 kg si cu portbagajul gol. Am menajat motorul, nu l-am turat peste 3000, la acele de par doar viteza a 2-a. In rest viteza a 3-a in a fost perfecta. E agila, percuteaza la comenzi, frana sensibila doar la greutatea talpii.
        O intrebare am: la 3000 turatii, nu am reusit decat 120 km/h pe DN.
        O alta remarca ar fi ca viteza 1 si 2 sunt foarte scurte, a 3-a este distincta, la fel ca si a 5-a. Deci din 1, imediat intr-a 2-a, apoi turatie pana la a 3-a, apoi a 4-a si imediat a 5-a.
        Recunosc faptul ca inainte de Bijou, m-am initiat pe o Dacia 1310 TLX, cu care atingeam 25km/h cu a 1-a O crapam nu alta. Dar acum grija e maaare pentru Bijou
        Cu Dacia am facut Dealu Negru si asa am invatat cum e treaba cu frana de motor si reducerea de viteza
        Acum a fost floare la ureche
        Astept raspunsuri despre computerul de bord
        Toate bune,
        Kmlia
        Last edited by kmlia; 30 August 2011, 23:29.

        Comment


        • #5
          Sandero Orange nu are computer de bord.
          Diferenta este la cuplu care la noul motor este mai mare cu 7nm
          Attached Files
          Last edited by angelblack; 31 August 2011, 07:35.

          Comment


          • #6
            Date tehnice 1.6 MPI 90 CP Euro 4
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Originally posted by kmlia View Post
              Nu stiu sa raspund la intrebarea anterioara postarii mele, dar pot sa va povestesc despre Bijou, un Sandero Orange gri platine, cu motor 1.6 MPI, 85 CP,achizitionat pe 27 august.
              In primul rand vreau sa intreb daca versiunea asta are computer de bord? Care stie? Intreb asta pentru ca de exemplu, la bord nu imi apare (asa cum scrie la brosura masinii) date despre consumul facut la ultimul drum, etc. Butonul din capatul manetei din dreapta este nefunctional. Am apasat pe el in toate pozitiile: cu cheia in contact, cu motor pornit, samd. Nu face nimic.
              Asta era o problema.
              Acuma sa va povestesc despre motor. Am luat-o pe Bijou cu 9 km la bord. E mult?
              Duminica am zis sa mergem pana la Valenii de munte, dar am ajuns volens-nolens pe ...serpentine inspre Cheia!!!! Nu eram incarcata, am fost doar 4 persoane in masina, nu mai mult de 240 kg si cu portbagajul gol. Am menajat motorul, nu l-am turat peste 3000, la acele de par doar viteza a 2-a. In rest viteza a 3-a in a fost perfecta. E agila, percuteaza la comenzi, frana sensibila doar la greutatea talpii.
              O intrebare am: la 3000 turatii, nu am reusit decat 120 km/h pe DN.
              O alta remarca ar fi ca viteza 1 si 2 sunt foarte scurte, a 3-a este distincta, la fel ca si a 5-a. Deci din 1, imediat intr-a 2-a, apoi turatie pana la a 3-a, apoi a 4-a si imediat a 5-a.
              Recunosc faptul ca inainte de Bijou, m-am initiat pe o Dacia 1310 TLX, cu care atingeam 25km/h cu a 1-a O crapam nu alta. Dar acum grija e maaare pentru Bijou
              Cu Dacia am facut Dealu Negru si asa am invatat cum e treaba cu frana de motor si reducerea de viteza
              Acum a fost floare la ureche
              Astept raspunsuri despre computerul de bord
              Toate bune,
              Kmlia
              urca niste poze cu masinuta, la My ride.mi-am comandat una identica si sunt curios cum arata gri.
              cat despre CB, cred ca e de bine ca ai maneta cu buton pt ca vor trebui doar activate functiile pe care nu le ai.

              Comment


              • #8
                Sandero Orange

                Salut ,
                si eu am una la fel luata tot in august 2011 1.6 de la Meridian Vest . Pana acum sunt multumit de ea , imi pare rau decat ca nu am putut sa i pun la comanda proiectoare si jenti (300 euro) . In mare e oki masina doar imatricularea m-a cam uscat . Tie ti-a sosit masina ?
                Originally posted by mahay View Post
                urca niste poze cu masinuta, la My ride.mi-am comandat una identica si sunt curios cum arata gri.
                cat despre CB, cred ca e de bine ca ai maneta cu buton pt ca vor trebui doar activate functiile pe care nu le ai.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                Politica de Securitate Google