Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Top Speed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    si eu tot undeva aproape de 180 km. e limitat la atat, am mers cu un prestige si ajunge si la 200

    Comment


    • #17
      Mai mult de 150 pe ora nu am mers,insa viteza asta am avut-o in tr. a 4a.Turatii pe la 5400,daca nu ma insel.Va invidiez pe voi astia,care aveti autostrazi in zona,eu nu am...

      Comment


      • #18
        Mai mult de140km/h n-am mers cu Sandero. Consider ca nu avem drumuri pentru asa viteze, acesta fiind un motiv pentru care am si optat pentru un motor asa mic, pe langa consum, taxe mai mici si altele. Acum se face autostrada Arad-Nadlac si atunci sper sa pot testa un Top Speed cu 1.2 16v.

        Comment


        • #19
          Originally posted by andreas.dinu View Post
          si eu tot undeva aproape de 180 km. e limitat la atat, am mers cu un prestige si ajunge si la 200
          e limitat de aia 75 de cai, alta limitare nu are. sau aia 30 de cai in plus la prestige nu conteaza, 1.4 ar trebui sa mearga si el 2 foi?
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #20
            cu doua foi si o un pic mai mult .ce nu ai vazut ?

            Comment


            • #21
              la modul serios, unupatru cu 2 foi, n-am vazut, doar am auzit de colegul MCD, dar el nu are un simplu 1.4...
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #22
                160, 5000 rot/min logan cu 4 persoane in masina si portbagajul full , cand am fost in italia , pe autostrada , am pus benzina din tara de la omv , la noi era benzina 3lei/l si in afara era 5 lei/l , acuma am ajuns si noi la pretul asta ...

                Comment


                • #23
                  De unde ai luat benzina cu 3lei/litru? Vreau si eu. Cred ca cel mai bine testati viteza maxima cu radarele Politiei- vitezometrul da erori . Am mers si eu cu 1.6 pe la 165 km/h si sta destul de bine pe drum. 200 la Logan! mi se pare cam tras de par (sau de ac)

                  Comment


                  • #24
                    A zis ca acest lucru se intampla cand a fost in Italia(candva in trecut, probabil cativa ani in urma).Benzina a fost la noi in tara 3 lei pe vremea cand circulam cu Dacia 1310 pe benzina(inainte de a o trece pe GPL-2007).Acum si GPL-ul la noi in tara are pretul undeva la 3,2-3,5 lei("pe vremuri" acesta era 1.5-1,7lei ).
                    Oare exista posibilitatea sa se monteze GPL pe Sandero(benzinar evident) cu butelia in locul rotii de rezerva(sub masina) sau nefiind "troaca" pt. roata in portbagaj trebuie rezervor din acela in portbagaj??
                    Last edited by megyes raul; 6 January 2012, 22:58.

                    Comment


                    • #25
                      atata era atunci cand am fost eu in vacanta (2007) 3lei era peste tot

                      Comment


                      • #26
                        In vara trecuta pe A3 am ajuns la 160 km/h, simteam ca mai poate dar s-a crizat pasagera de pe scaunul din dreapta
                        Sunt mandru de Sandelu' meu...

                        Comment


                        • #27
                          160 km pe autostrada in italia, mai mult nu merge

                          Comment


                          • #28
                            Salutare,

                            Hai sa ma bag si eu in seama; deci:
                            - Sandel 2008; 1.4 mpi; 70.000 km
                            - 4 persoane in masina (aprox 320 kg = total)
                            - autostrada Ungaria aproape de Budapesta

                            Sandelul a prins 175 km/ora; sincer as mai fi fost curios pana unde duce, dar a trebuit sa franez. Sungura mea problema la viteza de peste 130 km/ora cu Sandel-ul nu este sunetul scos de motor sau de tabla care sta sa isi ia zborul, etc - problema mea sunt franele - de acolo o reduci destul de greu (inainte de asta am condul o Alfa1 45).

                            Poate pe viitor o sa primeasca si discuri ventilate - mai este destul pana atunci.

                            Ce ma surprinde cel mai mult la masinuta asta este ca pana la 70.000 km nu am schimbat decat ditributia, bujiile o singura data, placute frana fata o singura data; in rest NIMIC.

                            Asa fiabile sunt toate sau am eu noroc cu ea?

                            Comment


                            • #29
                              eu am 120 000 si am schimbat la 110 000 telescoapele spate...ATAT.(se mai pune si o caseta de directie in garantie pe la 40 000km).

                              on: 165 pe A1. mai mult nu vrea!
                              Last edited by Spanu; 8 May 2012, 21:46.
                              -fara-

                              Comment


                              • #30
                                Spanu-le, multi km sanatosi inainte .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google