Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Turatii si turatii...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Merge si cu Consum Instantaneu

    Mergi linistit, ce daca e mai turat cum zici tu. E sanatate pentru motor, altfel mai tarziu o sa ai probleme cu toata calamina care o sa se depuna pe interiorul motorului..
    Last edited by Al3cks; 20 March 2009, 22:57. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      Eu am mers in vacanta cu 100 - 110 constant pe europeana fara sa depasesc 3000 - 3100 tr/min si chiar se simte cum masina toarce frumos. Mai mare placerea sa auzi doar murmurul motorului. Am oprit si muzica din masina doar ca sa aud motorul cum toarce la 3000 ture.

      Comment


      • #18
        da si eu tot asa l-am invatat pe al meu nervos,si mie de cand am luat masina de la reprezentanta mi-au spus dupa rodaj sa schimb pe la 3000 de ture,el mi-a spus ca cum o invat asa o sa mearga dupa rodaj,un coleg o patit chestia cu calamina o inceput sa se aprinda becul de la catalizator si a mers la service si l-au intreb cum schimba vitezele el schimba sub 2000 de ture si ia spus ca daca mere tot asa o sa aiba probleme cu ea.a mea toarce super peste 3000 de ture in a cincea cu 120/h.

        nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post. foloseste "post reply" din josul paginii.
        Last edited by Seba; 22 September 2009, 11:26.

        Comment


        • #19
          turatii

          eu am cu sandelul meu 19000 km si il duc in turatie la peste 5000rot/min,am atins cu ea 180km/h viteza sustinuta kilometri buni. Am fost anul acesta la mare cu el si l-am facut pe unul cu passatul. Ori ala mergea incet ori eu sunt un sofer bun sau nebun.

          Comment


          • #20
            Am si eu aceeasi masina, o conduc de un an si 3 luni, am facut cu ea 30.000 de km, dar sunt convins ca la 180 ori s-ar dezintegra, ori ar decola.

            Comment


            • #21
              180 km/h asta e un vis frumos la un motor 1.4 ... Eu am ajuns la160 si cat am tras de ea... nu cred ca mai urca dar nu am mai avut unde sa ii dau .. 4 pers in masina(mai slabute)
              Last edited by Shoot; 29 October 2009, 22:24.

              Comment


              • #22
                Asta nu inseamna ca merg cu aceiasi viteza mereu si sa stii ca nu se dezintegreaza si nici nu isi ia zborul ba chiar se aseaza mai bine pe sosea.In orice caz sunt multumit de masina si spun asta pentru ca am condus mai multe tipuri de masini,nu este o masina extraordinara dar trebuie luata asa cum este ea,exploatata la performantele pe care la dezvolta este o masina buna.

                Comment


                • #23
                  nici o dacie de cand s-au construit si inca 20 de ani n-o sa se aseze mai bine pe drum cu cat mergeti mai tare. nu mai incercati cascadorii cu 180 cu suspensiile stock si masina cocotata la etajul 2. o rafala de vant lateral sau un camion care vine tare pe contrasens te poate sufla in sant daca e ud pe jos sau sunt denivelari sau...ma rog, conditii defavorabile
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #24
                    Nu se dezintegreaza deloc la 180.Am atins viteza asta si cu aerul conditionat dat drumu.Asa ca.....
                    Spuneti NU drogurilor

                    Comment


                    • #25
                      cu super nova am ajuns foarte usor la 160 cu 5 in masina si bagaje, motorul de 1,4. nici nu se simtea si ar mai fi vrut lejer. masina aia m-a uimit cit de misto mergea. la solenta insa a fost pe dos, extrem de lenta, de abia prindeam 120 lansat lung, iar la sandero nu i-am dat inca mai mult de 120 ca nu am avut unde pe minunatele noastre drumuri valurite. oricum e lent sandero- cutia...bat-o vina!. si parerea mea e ca la viteze mari (mai mari de 140) precum fulgul esti pe asfalt. revenind la turatii de regula o tin peste 3000 , undeva catre 3500, la mersul normal/uzual si ii place foarte tare.
                      Last edited by ciomp; 30 October 2009, 20:18. Reason: completare+corectie

                      Comment


                      • #26
                        Pai cum cu minunata dacia nova ai avut unde sa-i dai 160 si la genialul sandel nu ai unde ?

                        Comment


                        • #27
                          poate pe drobeta-craiova dar masina nu avea kilometri necesari pt a putea sa o fortez si nu am vrut sa o fortez inainte de 5000. in rest infrastructura rutiera e deplorabila. in sud circul destul de rar si unde circul e dezastru, pe autostrada aproape niciodata in romania, o evit! pe meses in jos nu am fos de un an .. iar pe feleac la vale nu m-am gindit inca ..oricum ai dreptate..masina e geniala!

                          Comment


                          • #28
                            Dupa cate stiu motorul si cutia de pe sandero sunt aceleasi ca pe super nova, solenza si logan, singura diferenta in favoarea celor doua supernova si solenza pentru un demaraj mai bun fiind marimea rotilor si greutatea. Pentru cine vrea o viteza superioara intr-un timp scurt sau daca ai neaparat nevoie intr-o depasire este bine sa ducem turatia motorului cat mai sus la schimbarea vitezelor, ca un exemplu se poate schimba din treapta a IV-a in treapta a V-a la 110 km/h, adica ai un surplus de putere cu treapta a IV-a decat sa urci din treapta a V-a incepand cu 70-80 km/h pana la 110 km/h.

                            Comment


                            • #29
                              motoarele sunt aceleasi, cutiile difera, masele amsinilor difera, dimensiunile difera, mai toate in defavoarea lui sandero. adica o fi avand el cx0.35, dar la cati metrii patrati de aer are de impins, comparativ cu sperienova sau nasolnita...
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #30
                                Ai dreptate, forma si dimensiunile conteaza . In urma discutiilor de aici, ieri am calcato un pic pe coada si pot spune ca sunt multumit, am ajuns intr-un timp destul de scurt la 120 km/h dar, dupa cum am spus si in postul anterior, schimbarea vitezelor trebuie facuta la turatii cat mai mari.
                                Last edited by marian66v; 1 November 2009, 08:05.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google