Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

probleme la franare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme la franare

    Buna am si eu un sandero 1.4 pe benzina din 2008 are 27000km si am crezut necesar sa i schimb placutele de frana. M am uitat la niste tutoriale pe net si apoi m am apucat de lucru.
    Am dat jos placutele la prima roata m am chinuit sa imping pistonasul ca sa intre cele noi si am reusit in cele din urma. De fapt i am dat cheie la motor am apasat de cateva ori pedala de frana si apoi am observat ca pistonul iesise putin mai tare in afara dar intra cu mai multa usurinta ca inainte. Deci am terminat de schimbat placutele la prima roata.
    Problema a fost la a doua ...am facut acelasi lucru doar ca dupa ce am apasat de cateva ori pe frana pistonul a iesit de tot din locul lui si a inceput sa curga lichid de frana pe langa. Am oprit motorul cu mare chin am pus pistonul la loc si am schimbat si placutele. Faza e ca am pierdut lichid de frana si acum sunt putin sub minimul admis. Cand franez pedala se duce pana la fund si abia atunci franeaza putin si am si beculetul de frana aprins tot timpul pe bord.
    Spune ti mi va rog ce as putea face...am aer in sistemul de franare? sau va fi de ajuns sa completez cu lichid de frana? sau e din cauza faptului ca am lichid de frana pe discul de franare? l am sters eu dar...

    Multumesc mult

    uitasem... masia are ABS am inteles ca e o informatie ce trebuie stiuta cand schimbi placutele
    Last edited by stefanav; 30 August 2010, 18:25. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    1.Bun venit pe forum!
    2.Ai facut o MARE prostie! La frana se umbla doar de catre specialist,sau macar daca ai habar de ceea ce faci.Schimbul de placute nu e foarte complicat,dar trebuie sa stii ce faci.Nu te apuci dupa tutoriale.Mare prostie!!!
    3.NU se apasa pedala,cand ai etrierul scos...asta e rezultatul.Si poate ai stricat si garnitura de cauciuc,cand ai pus pistonul inapoi.Mare prostie!!!
    4.Trebuie sa aerisesti sistemul de franare.Altfel degeaba pui lichid.
    Mergi la service si data urmatoare nu te mai apuca daca nu stii.Te joci cu viata ta,dar si cu vietile celor din jurul tau.Mare prostie!!!
    Placutele oricum nu sunt uzate la 27mii km.Cred ca nu ai avut ce face...Mare prostie!!!
    Si daca afla aia de la reprezentanta ca ai umblat la masina,pierzi si garantia.Invatatura de minte!
    Last edited by sanderizer; 30 August 2010, 19:51.

    Comment


    • #3
      nu-l mai speria pe om. a facut o prostie ca s-a apucat de schimbat placutele, dar asta se rezolva. sa mearga la un service si sa ii faca aia treaba cum trebuie. apoi dupa inca 10 000 de km sa mearga la dealer si sa ii lase pe aia de acolo sa faca treaba. si in niciun caz sa nu le spuna ca a umblat pe acolo.
      -fara-

      Comment


      • #4
        mersi pt raspuns

        Mersi pt raspuns dar sa stii ca nu era nevoie sa repeti cuvintele mare prostie de 15 ori ca sa inteleg ce vrei sa zici.
        I am completat nivelul de lichid de frana si beculetzul din bord s a stins imediat.
        In schimb ca sa pot frana putin tre sa ajung cu pedala pana la fund dar din cate am auzit si din ce zici si tu am aer in instalatie pe care l voi scoate de urgentza cu ajutorul cuiva care se pricepe.

        In legatura cu garantia...nu stiu cum e in romania dar aici in franta am garantie doar la motor si la nimic altceva in caz ca crapa. Si masina am cumparat o de la un particular cand avea deja un an si 7000 de km in bord...cu vre o 4000 de eur mai ieftin binenteles.
        Precizez de asemenea ca placutele nu am hotarat eu de capul meu sa le schimb ci la sfatul unui mecanic. Mai aveam vre o 4mm si cum in curand nu voi ma avea timp din cauza serviciului prefer sa cheltui acum enorma suma de 13 eur pe placute si sa mesteresc singur sau cu ajutorul unui sfat de al vostru ca doar e clubul Sandero nu? la ce s bune sfaturile de pe forum daca toti s ar duce sa si rezolve cea mai mica problema la service.
        Hai mersi si Pace Buna

        PS pt amatori cu ajutorul unui kit pus pe motor in loc de benzina pun bioetanol care costa 70 centi L fata de 1.33 benzina...si e si ecologic si mai curat. Se poate amesteca cu benzina in orice proportie dar nu sunt sigur ca se gaseste peste tot in romania.

        Comment


        • #5
          Si mecanicul ala,care te-a sfatuit sa le schimbi,nu ar fi putut face operatia? Sau macar sa te asiste?Sa nu-ti sar eu in cap? Crede-ma ca nu sunt genul care cauta cand si cum poate sa sara la gatul omului din oarece motiv...dar cand te joci cu viata ta si a altora...iar ca sfat,ce sa-ti zic? Ar trebui sa existe pe etrier un surub de 8,pentru aerisire.Ai deci nevoie de un coleg,care sa-ti pompeze pedala de frana pana oboseste,dupa care,cu pedala apasata,sa slabesti surubul,pana iese aer.Cand nu mai iese,strangi la loc si pompeaza iar,slabesti surubul,iese aerul...si tot asa,pana nu mai iese aer,doar lichid de frana.Cel putin asa procedam la vechile mele masini.La Sandero nici nu m-am obosit sa ma uit.

          Comment


          • #6
            Mare atentie la cum aerisesti sistemul... aerisirea se face in cruce indiferent daca masina are sa nu ABS, dupa cum urmeaza:

            1) spate dreapta
            2) fata stanga
            3) spate stanga
            4) fata dreapta
            Sandero R2

            Comment


            • #7
              Care este faza cu aerisirea in cruce?

              Poti detalia putin?

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google