Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

roata rezerva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • roata rezerva

    salut.daca mai e subiectul deschis,imi cer scuze.daca nu,sa-i dam drumu:ce parere aveti de locatia rotii de rezerva?astazi,intr-un moment de plictiseala,mi-am zis:hai s-o dau jos!in primul rand,bara de sustinere presa pe cauciuc,in doua locuri,ceea ce nu mi se pare o idee buna in timp.si in al doilea rand,e tare incomod,cel putin de pus la loc!!!!!ma gandeam s-o tin in portagaj,dar nu e loc.voi ce parere aveti?

  • #2
    salut! Vad ca esti adeptul principiului :"daca n-ai de lucru fa-ti".Eu zic s-o lasi acolo unde este locul ei.N-are rost sa iti micsorezi portbagajul.
    Sandero Laureat 1.4 MPI

    Comment


    • #3
      Multe incearca unii sa faca,de nu era sub portbagaj si era in interiorul portbagajuli nu ne convenea,acuma ca acolo ii este locul tre sa gaseasca sa o puna in portbagaj.In fine fiecare face ce vrea dar las-o domle acolo ca nu deranjeaza pe nimeni si cand o fi sa ai nevoie de ea te chinui un pic si gata nu va mai bateti capul aiurea cut toate maruntisurile.
      ps.mai bine isi luau uni caruta ca acolo nu te deranjeaza unde-i roata de rezerva.

      Comment


      • #4
        Si eu am dat-o jos din curiozitate, era plina de nisip sarit de la rotile din spate. Barele acelea nu cred sa afecteaze cu ceva cauciucul. Pentru a scoate mai usor roata, surubul din portbagaj trebuie desfiletat pana la capat. Inainte de a strange surubul la loc ar fi bine sa se dea cu un pic de vaselina pe acel surub si afara si in interiorul portbagajului. Este cunoscuta problema aparuta la nova unde dupa o perioada, acel surub nu se putea desfileta din cauza ruginii, singura solutie fiind taierea acestuia.

        Comment


        • #5
          chiar vroiam sa-mi iau caruta,dar am vazut ca si-au luat alti masina,si am zis sa nu raman mai prejos. prietene,daca esti prea avansat in alte tehnici,ignora-mi posturile.am crezut ca d-asta e asta e forumul asta,sa discute astia cu "carute",dar vad ca e pentru super mecanici.esti patetic
          Last edited by dangiurca; 24 July 2009, 22:34.

          Comment


          • #6
            Evident ca nu sunt super mecanic dar cu siguranta tu ar trebui sa-ti revizuiesti comportamentul.Chiar nu inteleg comportamentul tau din finalul postulu, citez"esti patetic
            "

            Comment


            • #7
              N-am mai avut demult concurs se vede ca azi a fost cea mai calduroasa zi din an

              Comment


              • #8
                Asa e marian66v si cu aceste temperaturi ridicate ne-a afectat sinapsele neuronale.

                Comment


                • #9
                  eu adresasem o simpla intrebare,nu cred ca trebuia sa fiu luat la misto.daca tu asa consideri ca trebuie sa raspunzi,e treaba ta.

                  Comment


                  • #10
                    Incepe sa devina patetic forumul, pentru ca unii tin neaparat sa scrie ceva pe aici, chiar daca asta inseamna sa jigneasca. Interpelari de genul "mai bine isi luau uni caruta ca acolo nu te deranjeaza unde-i roata de rezerva" sunt efectiv deranjante. Daca vezi un post pe care il cataloghezi "stupid...etc".... nu poti sa nu raspunzi ??? Nu deranjezi doar titularul intrebarii, dar si pe cei care citesc forumul. Crede-ma ca nu e "cool" sa te bagi in seama cu contre de 2 bani. Si folosirea persoanei II singular in exprimare nu inseamna ca este acesta un caz singular.
                    p.s. - probabil ca pentru replica mea o sa par putin vulpe moralista... dar deja se repeta situatia asta in care unii fac pe "super-mecanicii..." si am vrut sa ia la cunostinta ca au mers cam departe. Ma scuzati.
                    Last edited by vic24; 25 July 2009, 07:06.

                    Comment


                    • #11
                      Deci, eu zic ca roata e pusa bine sub masina (desi era bine si daca era in portbagaj, sub mocheta) ajuta masina sa stea mai bine pe drum (fiind montata jos, si chiar inspre spatele masinii - pune greutatea mai aproape de sol)...insa sistemul de prindere e cam idiot...m-a mancat si pe mine in c.r sa o dau jos sa vad daca nu are probleme din fabrica, sau daca nu e schimbata de dealer...si m-am cam chinuit sa o pun inapoi, insa...atentie !!! nu lasati roata cum vine din fabrica, ea vine prea tare umflata, si cum sta presata pe acele bare de sustinere, in timp, o sa se deformeze si o puteti arunca, eu am dat-o jos si am desumflat-o putin, si dupa ce am pus-o la loc, nu am strans-o pana la maxim.

                      Comment


                      • #12
                        am vazut ca totusi au fost un pic destepti si au pus o tabla de protectie intre teava de esapament si roata,sa nu-i cauzeze prea mult caldura.chestia care m-a deranjat un pic e ca ,desi masina are vreo 8 luni,barele acelea de sustinere a rotii deja au inceput sa rugineasca.surubul de prindere se prezinta inca in conditii bune

                        Comment


                        • #13
                          Si la mine au inceput sa rugineasca barele. Masina are 10 luni.

                          Comment


                          • #14
                            Scuze daca am deranjat unele persoane.
                            ps.vic24,eu nu am jignit cu afirmatia respectiva tot asa de bine puteam sa zic 'sa-si fi cumparat alta marca de masina',DAR jignirea mare a fost din partea lui dangiurca. scuze de off

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google