Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Furtunasele pentru lichid..spalare parbriz...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    SI mai greu si mai mare ca dimensiuni ...as completa eu.
    Un "soricel" d'ala mic strans acolo si taiat apoi cu un clestisor, o forfecuta sau un clips e cea mai comoda solutie.
    Bafta!

    Comment


    • #17
      Salut. Am si eu o mica problema la duze .... cred, ... Ideea este ca nu prea am destula presiune ca sa stropesc si in dreptul soferului cu lichid de spalare (e cam enervanta situatia), ... se stropeste bine la pasager iar la sofer deabia atinge parbrizul .

      Ma duc la revizie in curand pt. cea de 40000 km .... si cred ca o sa fac un pic de "spume"

      ca sa fiu on topic ,... problema mea are legatura cu furtunasele ???

      Comment


      • #18
        Pai ridici capota si acolo ai un T, scoti furtunasul care merge in dreapta si sufli pe el, daca problema nu se rezolva bagi o sarmulita pe duza, sarmulita mai putin rigida sa nu-i largesti gaurica. Parerea mea.

        Comment


        • #19
          am facut chestia cu sarmulita si .... degeaba. Am mai obturat futunasul inainte de prima duza si tot fara succes.
          Mai e o chestie ... nu sunt cel mai finutz mecanic... defapt nu sunt mecanic deloc, nu ma pricep la masini mai mult decat sa ridic si sa pun lichidul de parbriz, si nici nu ma pasioneaza ... problema e ca ma cam lasa rece umblatul cu litza pe la duze ... mi se pare penibil .... dar mai penibil e ca astept o curba la dreapta ca sa stropesc parbrizul ...
          in fine pe scurt sper sa nu uit sa ii zic mecanicului la service sa se ocupe si de asta
          o seara faina

          Comment


          • #20
            Asta-i cea mai tare cu asteptatul curbei si eu la vechea masina incetineam sa imi stropesc parbrizul, altfel jetul stropea chederul de jos al parbrizului, oricum era mult mai bine decat sa astepti curba. Este posibil sa nu ai presiune, stranguleaza furtunasul din stanga si vezi daca arunca mai bine, sau poate pierde lichid pe la teu, se vede ud pe capacul filtrului de aer.
            Last edited by marian66v; 2 March 2010, 00:39.

            Comment


            • #21
              Originally posted by bogdyman View Post
              Salut. Am si eu o mica problema la duze .... cred, ... Ideea este ca nu prea am destula presiune ca sa stropesc si in dreptul soferului cu lichid de spalare (e cam enervanta situatia), ... se stropeste bine la pasager iar la sofer deabia atinge parbrizul .

              Ma duc la revizie in curand pt. cea de 40000 km .... si cred ca o sa fac un pic de "spume"

              ca sa fiu on topic ,... problema mea are legatura cu furtunasele ???
              Am avut si eu problema asta. Nu e din cauza presiunii, e doar din cauza diuzei, care e probabil infundata. Chiar daca nu te pricepi, sau nu vrei pur si simplu s-o faci, mecanicul de la service tot cu o sirmulita o va desfunda. La mine a fost nevoie in plus si de aer comprimat, dar s-a rezolvat pina la urma.

              Comment


              • #22
                Am rezolvat ... a fost nevoie de schimbarea duzei era infundata rau tare. Am incercat si eu cu aerul comprimat la vulcanizare dar nici asa nu a mers ... Asa e la service au incercat si ei cu "sarmulita" dar degeaba.

                Comment


                • #23
                  mda..de fapt pica pe langa duza...tre sa iau niste silicon..sa pun pe langa duza..

                  Comment


                  • #24
                    Si la mine nu batea pana pe geam, asa ca am bagat un ac si am redirectionat-o.
                    A mai mers putin si apoi la fel, insa de cateva zile am vazut ca s-a desfundat singura.
                    Acum trebuie sa o redirectionez ca bate peste parbriz.
                    Mentionez ca am bagat doar lichid de parbriz, niciodata apa.

                    Comment


                    • #25
                      Montati un filtru pe traseu si scapati de probleme...4ever.

                      Comment


                      • #26
                        la geoalexus am vazut montat filtru cica a scapat de problema asta cu infundatu dozelor

                        Comment


                        • #27
                          Deci garantez pentru tigania cu montatul filtrului de benzina pe traseul dintre bazin si duze. Am facut-o acum 6 luni si nu am nici o problema. Pe filtru am dat 2.5 lei si montajul a fost in 5 min.

                          Comment


                          • #28
                            Lichid spalare prbriz

                            Originally posted by valeriuciprian View Post
                            Montati un filtru pe traseu si scapati de probleme...4ever.
                            Misto ideea! Geniala! Acum pun si eu de la mine: in loc de filtru de benzina, poti intercala intre rezervor si diuze o mica bucata de tifon, bine intinsa. Zic si eu...

                            Comment


                            • #29
                              Cum o poza face cat 1000 de cuvinte...
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                eu am alta problema mi s-au ros toate furtunasele au gauri pe alocuri azi am vazut... acum nu sunt sigur de la ce?! ultima data am pus 3L apa cu 500ml Ajax pt geamuri (mi-a fost lene sa ma duc la supermarket) sa fie asta cauza? sau sobolani? (tin masina afara in parcare)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google