Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Folosirea eficienta a instalatie de climatizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Folosirea eficienta a instalatie de climatizare

    Salut,
    Vine vara in curand si vom folosi cu totii aerul conditionat. Cred ca nu va fi o problema in acest an, dat fiind faptul ca Sandeii nostri au maximum 11luni.
    Voiam sa va intreb cum va intretineti clima, si daca e adevarat ca trebuie sa-i dai drumul cel putin o jumatate de ora (indiferent daca la aer cald ori rece), cel putin o data pe luna, asa cum am citit in presa auto.
    Eu am dat drumul la clima pe cald de curand, si a mirosit destul de rau, chiar daca nu foarte tare. Ati incercat??
    Cine a calculat consumul pe mai multi km, cam cat consuma masina cu clima pe rece, aproape de maximum?

    Sandero 1.4, noiembrie 2008, 3500km fara nici o problema tehnica

  • #2
    da, e indicat o data pe luna acar sa porniti clima pt 10-15 minute;
    clima e on/off, nu conteaza treapta ventilatorului. consumul creste in medie cu pana la 1litru% cu a/c pornit.
    mirosul vine de la niste bacterii ce se formeaza in tubulatura vaporizatorului. se elimina cu ajutorul unui spray ce se gaseste pe la magazinele de piese auto in general. nu ma intrebati cum se cheama, ca nu stiu
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #3
      si cum se foloseste spray-ul acela?si e valabil si pt ac de apartament?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Seba View Post
        da, e indicat o data pe luna acar sa porniti clima pt 10-15 minute;
        clima e on/off, nu conteaza treapta ventilatorului. consumul creste in medie cu pana la 1litru% cu a/c pornit.
        mirosul vine de la niste bacterii ce se formeaza in tubulatura vaporizatorului. se elimina cu ajutorul unui spray ce se gaseste pe la magazinele de piese auto in general. nu ma intrebati cum se cheama, ca nu stiu
        Foarte pertinent raspunsul, multumesc / multumim

        Comment


        • #5
          Originally posted by dangiurca View Post
          si cum se foloseste spray-ul acela?si e valabil si pt ac de apartament?
          pui pe recircluare, dai cu spray in gurile de ventilatie din bord, eventual jos la aeroterma, pornesti motorul si clima, iesi din masina si-o lasi sa mearga vreo 10 minute. nu mai retin exact, am dat o singura data la un megane si atunci am citit ce scrie pe tubul de spray. a fost acum vreo 4 ani pt clima de apartament nu stiu daca merge si nu stiu daca e necesar...
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #6
            Am remarcat ca in oras trebuie sa am motorul cald (cam patru linii, dupa vreo 3km) pentru ca AC-ul sa fie eficace. Daca pun AC la max imediat ce pornesc motorul, si masina trage mai greu, si aerul e mai putin rece. Si cred ca si consumul e foarte ridicat.

            Comment


            • #7
              nu are a face temperatura aerului a/c cu temperatura motorului. de tras, va trage mai greu chiar si cu motorul cald, pt ca acel compresor tot atata putere "fura" din motor, ori ca e cald, ori ca e rece. nu stiu daca e chiar asa mare diferenta intre un motor cald si un motor rece, pt ca ecu injectie are grija sa gestioneze motorul "ca la carte". consumul e mai mare la motor rece si a/c pornit, logic, pt ca in principiu un motor rece consuma mai mult decat unul cald, tot din cauza ca ecu injectie il supraalimenteaza cu benzina ca sa se incalzeasca mai repede (un fel de soc automat).
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #8

                Comment


                • #9
                  AC

                  sal! A mai incarcat cineva AC ? eu am masina de un an si simt ca nu mai baga aer rece ca la inceput , deci ar trebui sa-l incarc? dar nu stiu daca intra in garantie sau trebuie sa platesc.

                  Comment


                  • #10
                    Crede-ma ca baga la fel ca la inceput ..adica ,,mai deloc"..AC-ul este subdimensionat cu compresor ieftin ...Este foarte slab din pacate dar consumul ti-l creste la fel ca unul performant.

                    Normal trebuie sa intre in garantie ca nu este consumabila.Stiam ca la doi ani se schimba agentul..asa am auzit nu bag mana in foc.
                    Last edited by Seba; 28 April 2011, 22:57.

                    Comment


                    • #11
                      Te dau o tura cu a mea sa vezi ca ingheti de frig indiferent de temperatura de afara? Din comparatie cu fabia , sanedero chiar da foarte bine aer conditionat. Cel putin eu sunt multumit.
                      Last edited by Seba; 28 April 2011, 22:58.

                      Comment


                      • #12
                        Da, la capitolul AC dacia e poate pe primul loc (la cat de rece e aerul) dintre masinile din clasa mica cu AC manual. Am fosr cu Skoda, Fiat...ciu ciu...nu se compara cu AC-ul de la dacia...eu nu prea folosesc AC-ul...e prea puternic...

                        ps. nu, nu laud dacia, pur si simplu la capitolul asta nu am ce-i reprosa....ba pardon, am: butonul de AC e cel mai oribil cu putinta, si un buton de pornit o lanterna e mai estetic, si butonul pe care apas zilnic sa trag apa la WC e mai estetic, si mufa lu' Base' e mai estetica decat butonul asta de AC de pe dacie...mai continui cu analogiile ?

                        Comment


                        • #13
                          Nici eu nu am laudat, doar mi-am spus parerea. Cat despre buton: intr-adevar , 3 urat dar isi face treaba. Bine ca e pus jos( o alta prostie) si nu-l vad prea des.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by SERGHEI View Post
                            Crede-ma ca baga la fel ca la inceput ..adica ,,mai deloc"..AC-ul este subdimensionat cu compresor ieftin ...Este foarte slab din pacate dar consumul ti-l creste la fel ca unul performant.

                            Normal trebuie sa intre in garantie ca nu este consumabila.Stiam ca la doi ani se schimba agentul..asa am auzit nu bag mana in foc.
                            Ma daca toti spuneti ca aerul este super OK la sandero ..poate am eu o problema cu al meu ..Daca stau sa ma gandesc la :nova,VW,Peugeot,Renault 19,ford,mercedes cobra..chiar si ARO (care scotea fulgi de zapada ) ..nu pot clasa dacia decat pe ultimul loc ..(a mea)..O sa o duc la medic sa veden ce si cum.

                            Comment


                            • #15
                              A avut nova sau Aro aer conditionat? Habar nu aveam...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google