Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Iarna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iarna

    Apropo de iarna, cam ce ar mai trebui facut ca sa pregatesc mititelul in afara de lichid de parbriz de iarna si lanturi (eventual)?
    Trebuie pus antigel cumva sau...? Am mai auzit o chestie. Iarna se recomanda benzina cu cifra octanica mai mare. Asa e?
    Scuze daca am pus intrebarile, dar sunt cam novice la partea tehnica

  • #2
    Stai linistit...

    Salut.
    Au trecut vremurile cu antigelul si alte alea.
    Sa ai lichid de spalare parbriz pt. iarna (-20°C), si conform legislatiei daca mergi pe drumuri europene (parca si nationale) musai sa ai lanturi, lopatica si sac cu nisip.

    Masina porneste f. bine si cu benzina de 95...chiar la temperaturi f scazute. Ce ar fi de verificat (cunascand obiceiurile Dacia)...ar fi starea baterie...pt. ca stiu multi care in prima iarna au pus bateria la incarcat dupa ce i-a lasat balta dimineata.

    Bafta.
    Bafta!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Spadan View Post
      Apropo de iarna, cam ce ar mai trebui facut ca sa pregatesc mititelul in afara de lichid de parbriz de iarna si lanturi (eventual)?
      Trebuie pus antigel cumva sau...? Am mai auzit o chestie. Iarna se recomanda benzina cu cifra octanica mai mare. Asa e?
      Scuze daca am pus intrebarile, dar sunt cam novice la partea tehnica
      1. Nimic.
      2. Are.
      3. Ai auzit prostii.
      Cand deschizi capota, dai de un motor:
      Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

      Comment


      • #4
        Ținând cont tot de obiceiurile Dacia, pe lângă verificarea stării bateriei, eu cred că nu ar strica și verificarea concentrației lichidului de răcire.
        Mama proştilor este mereu gravidă!

        Comment


        • #5
          Si cum sa verifice concentratia fara a scoate lichidul din instalatie?
          Cand deschizi capota, dai de un motor:
          Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

          Comment


          • #6
            Cu o sculă care se numeşte densimetru pentru lichide de răcire. Pentru a face o astfel de verificare îţi trebuie o cantitate foarte mică de lichid pe care îl iei din vasul de expansiune.
            Mama proştilor este mereu gravidă!

            Comment


            • #7
              Cam cat de mica? Aici e important. Si daca nu are areometru? Cum sa masoare?
              Cand deschizi capota, dai de un motor:
              Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

              Comment


              • #8
                Depinde de densimetru. În ĂSTA intră cam 100 ml.
                Mama proştilor este mereu gravidă!

                Comment


                • #9
                  Ai dreptate. Dar cine isi cumpara areometru numai pentru asta. Densitatea lichidului de racire, mai ales daca masina este noua, nu trebuie verificata.
                  Cand deschizi capota, dai de un motor:
                  Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                  Comment


                  • #10
                    Ai dreptate, în principiu "densitatea lichidului de racire, mai ales daca masina este noua, nu trebuie verificata". Dar pentru a avea inima împăcată, eu personal voi face această verificare.
                    Mama proştilor este mereu gravidă!

                    Comment


                    • #11
                      Daca dispui de un densimetru, atunci nu ai decat. Dar nu merita achizitionarea unui doar pentru a fi folosit o data in an.
                      Cand deschizi capota, dai de un motor:
                      Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                      Comment


                      • #12
                        Sunt densimetre pentru toate buzunarele, de 7,5-10 RON, cam cât 3-4 cutii de bere (nu indică foarte precis), de 15-20 RON, cam cât 6-8 cutii de bere (indică acceptabil) sau (semi)profesionale, 50-75 RON, cam cât 20-30 cutii de bere. Există şi varianta verificării în Service, 5-6 RON, cam cât 2 cutii de bere - 2 cutii de bere + 1 acadea. Faci verificarea şi scapi de piticul care te stresează tot spunâdu-ţi că antigelul care îl ai în maşină s-ar putea să fi fost mânărit de băieţii deştepţi.
                        Mama proştilor este mereu gravidă!

                        Comment


                        • #13
                          Adevarul ca la rusi in obor cu 15 lei iei set...densimetru si pt. antigel, pt. acidul din baterie si pentru tuica + un tub sa verifici nivelul lichidului in baterie.
                          Logic ca valoarea indicata e..."cam pe acolo".
                          Dar eu zic ca nu se pune problema botezarii antigelului, mai ales ca sunt convins ca la Dacia acesta vine cu cisterna...deci ne-a gogu daca vrea si el 2l ...nu baga apa....ci pur si simplu ii ia. La 100 de masini daca in loc de 6l baga 5,9 nu se vede...mai greu de scos pe poarta fabricii.

                          dar revenind la topic...de verificat lichid spalare parbriz si starea bateriei. De pregatit lanturi, lopatica si saculet de nisip. Pt. sacul de nisip nu va ganditi la 50kg de nisip....eu la Slz. am facut un saculet dintr-o bucata dintr-un crac de la o pereche de blugi mai vechi. Intra in el cam 3kg de nisip....suficient pt o interventie...si pt. a scapa de garcea.

                          ps. nisipul l-am pus intr-o punga de plastic si cu totul in "saculet". Astfel nici nisipul nu trage umezeala nici nu risc sa curga pe la cusaturi si sa imi faca mizerie in porbagaj.
                          Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            Nu trebuie să uităm ungerea chederele uşilor cu glicerină pentru a preîntâmpina îngheţarea uşilor (lipirea acestora de chedere). Această operaţie trebuie făcută la o temperatură de peste 5 °C pentru că altfel vom scoate glicerina din recipient cu şurubelniţa.
                            Chiar dacă avem închidere centralizată, este bine ca preventiv să folosim un spray cu lichid pentru dezgheţarea yalelor sau cu o seringă să introducem în yale 2-3 picături de lichid de frână. Această operaţie este obligatorie pentru yala buşonului rezervorului de benzină.
                            Mama proştilor este mereu gravidă!

                            Comment


                            • #15
                              Foarte corect, si imi permit sa completez ca in lipsa de glicerina merge si cu silicon (burete cu silicon) iar la yale sincer va recomand sa evitati lichidul de frana pt. ca e f nociv pt. vopsea iar riscul ca o picatura sa ajunga pe vopsea e f mare.
                              Bafta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google