Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Colantare caroserie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Colantare caroserie

    Vă salut! Proaspăt posesor sandero stepway 1.5 dci 90cp , rouge de feu. Colegii de serviciu mă preseaza să o colantez cu folie protecție transparenta Ce părere aveți merită investiția? Mulțumesc mult

  • #2
    Bravo, felicitări. dCi-ul este încântător.
    Dacă tu crezi poveștile firmelor care importă folii cum că materialele lor protejează la pietricelele care fisurează parbrizul sau ciobesc vopseaua, te înșeli. Dacă impactul este atât de puternic, folia aceea nu te va scăpa.

    Dacă vrei protecție la pietricele capabile să ciobească vopseaua, atunci cauți așa ceva.
    HDDA505 DACIA SANDERO 2010-2014 CAR BRA HOOD DEFLECTOR BONNET GUARD PROTECTOR. DACIA SANDERO 2010-2014. DACIA SANDERO. BONNET GUARD BUG SHIELD Hood Deflector. PREMIUM hood deflector designed for Bug deflector extends and contours the full length of the hood.


    Sau acesta: high impact acrylic

    Comment


    • #3
      Multumesc mult pt raspuns,
      Inca mai studiez si caut informatii despre subiect. Inteleg ca tabla este punctul slab al masinii motiv pt care ma gandesc cum sa o protejez mai bine. Evident, nu detin garaj, iar parcarea de la bloc este in dreptul unor corcodusi ceea ce face ca sa fie expusa la "gunoi"de pasari, urme de pisici, etc.
      Inteleg ca, in timp se mătuiesc si farurile, inclin sa le protejez măcar pe ele.., dar mai aștept opiniile voastre... Ma gândesc să-i cumpăr o prelată, poate nu rămân fără ea foarte repede ...
      Cele bune ....

      Comment


      • #4
        nu ai ce sa faci, ori ai un garaj si o ti inauntru ori degeaba, e simplu

        Comment


        • #5
          Ascomp are dreptate. Eu am renunțat la parcarea sub copaci. Dacă acolo este locul tău de parcare plătit, asta este. Primăvara (dar nici în iunie nu se oprește) o noapte lăsată mașina sub un copac și am dat jos dimineață o găleată de petale de flori. Și o mulțime de podoabe de la vrăbiuțele din copac.

          Aha, deci scopul tău este folia ca protecție împotriva prafului și vietăților. Nu te aștepta să te apere de o piatră care circulă cu 90 km/h (calculul este simplu, să zicem că tu mergi cu 60 km/h, pietricica a fost proiectată de roata altuia către tine cu 30 km/h iar viteza relativă a pietrei față de draga ta mașină este de 90 km/h). Nicio folie de câțiva microni nu rezistă la așa ceva.

          Atenție la prelată. Va trebui să cumperi o variantă mai scumpă care are un strat suport interior moale pentru a nu zgâria mașina. După cum știi, la uscarea mașinii după spălare sunt obligatorii cârpele de microfibră. Imaginează-ți că freci mașina cu un sac de rafie. Citește aici... oamenii pasionați de detailing sunt cei mai potriviți.



          Am râs copios când am citit acest comentariu așa că îl redau aici:
          "va salut...
          am avut prelata pe masina, am tinut-o cam 2 ani.
          Prelata era dintu-un material impermeabil, ceea ce era bine cand ploua afara masina ramanea uscata, asta pana cand am inceput sa se sparga si toata apa care intra prin mici gaurele nu se mai putea evapora, se incalzea ff tare si pata masina (iesea la polish). Prelata avea pe interior un material pufos si nu zgaraia masina, respectand conditia de a o pune pe masina numai cand e curata.
          Deci per total masina e protejata de vand, soare, excremente DAR tot o data cu prelata au inceput sa se urce cateii sa doarma pe masina. Intr-o noapte, care de fapt a fost si ultima in care am mai lasat prelata pe masina, erau doi caini pe ea si unul incera sa se urce si cum nu reusea la fiecare incercare, initial a rupt prelata, apoi zgaraiat aripa dreapta fata, am coborat la ora 02:00 cu bata in mana la fugarit de caini.
          Next day pocneam cainii si ma certam cu babele ca le "omor copii".
          Deci MAI BINE FARA PRELATA....spala masina mai des, ceara la 3 spalari, eu cel putin asa fac eu."
          Last edited by gecmc94; 27 June 2017, 14:17.

          Comment


          • #6
            Farurile nu se matuiesc...au 4 ani ale mele si arata ca in prima zi. Sau cel mai bine, uita-te la taxi-uri. Nu am vazut nici macar unul matuit, cum se intampla la Logan 1 si o parte din ph2. Nu mai comparati mere cu pere, va dau struguri la final
            Alta zi, alt idiot

            Comment


            • #7
              Informatii foarte utile, midnighte. Multumesc.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google