Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ce benzina folositi?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Conteaza mai mult furnizorul decat cifra octanica

    Eu unul am observat ca daca alimentez de la anumite statii nu am probleme, fie ca benzina e de 95 fie ca e de 98, in schimb am o "lista neagra" cu statii de la care nu cumpar, nu conteaza numele firmei. Chiar dupa prima alimentare am avut probleme cu pornirea in sensul ca la prima cheie nu pornea sau mentinea relatiul cu dificultate - s-a discutat despre asta pe forum dar n-am vazut pe cineva sa dea vina pe benzina. Pana sa ajung la service am avut inspiratia sa fac un plin din alta parte si problema a disparut.

    PS: Din ce am mai citit eu exista si benzina cu cifra octanica peste 100, se pare ca nu e legat de puritate -cum zicea cineva- ci mai mult de aditivii bagati in ea.

    Comment


    • #32
      Fratilor ce sa-i fac am bagat de la rompetrol efix 95 si merge parca in 2 timpi si un cilindru..........am facut plinul si imi e frica ca am stricat-o de tot. Ce fac?
      1) NU trage
      2)Agatza
      3)Trebuie sa o turez pana in 3500 ca sa pot sa obtin ceva decent de la ea si tot agata
      Imi e frica ca s-a infundat sau a patit ceva dar pana una alta ce sa-i fac sa isi revina?!!!!
      Treaba asta ma patit-o cand am bagat benzina intr-un cielo de la "meseriasi" sau "baieti" si am platit la reparatii de m-a uscat........cred ca imi lauam maybach sau cel putin porsche
      Scoala daca nu poti te ajuta, daca nu sti te invatza daca nu vrei.......bei o bere ca e mai sanatoasa ca munca

      Comment


      • #33
        daca esti convins ca e de la benzina, scoate-o afara. sub rezervor ai furtunul de alimentare, desfa colierele, ia o galeata/oala si pune pe cineva sa puna contactul. cand nu mai tasneste benzina, ia contactul, ca arzi pompa daca o lasi sa merga "pe uscat". remontezi furtunele si faci plinul de la o benzinarie calumea. ti-as recomanda petrom99+ sau mol98, desi asta e mai scumpa. daca banuiesti ca ai apa in benzina, ceea ce-i foarte probabil, baga 1-2 litrii de spirt (alcool etilic concentrat 98%) la un plin de benzina. spirt de-ala incolor, nu albastru, sanitar, asta nu e bun. alcoolul e o substanta ce nu dauneaza motorului si e cam singura ce se amesteca atat cu apa cat si cu benzina, in felul asta consumi apa din rezervor si dupa ce-ai "papat" vreo 10-15 litii din rezervor, baga benzina calumea. in 2 ture de completat cu benzina buna, scapi de problema.
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #34
          Sau, daca mai ai bonul de benzina, du-te la service si, in functie de ce-ti zic oamenii aia (scris, nu vorbe) du-te la OPC. Mi se pare normal ca, daca scrie ca masina merge cu benzina de 95, sa pot pune benzina de la orice statie. Ca doar nu e benzina de sandero si de restul. Sau daca e asa, sa scrie: Benzina fara plumb, CO95, pentru orice cu exceptia daciei sandero.

          Comment


          • #35
            eu am folosit benzina de 95 de la Petrom, am 13. 000 km si totul a mers foarte bine. Accidental am pus de la Lukoil si nu au fost probleme. totul e sa pui de la statii cunoscute, cred.

            Comment


            • #36
              Multumesc mult si scuze de intarziere.
              I-am dat masina tatalui meu care a scos o parte din benzina si a completat cu 99+ restul in ideea ca va iesi un amestec mai bun.
              Rezultatul nu a fost spectaculos la inceput dar incet incet si-a dat drumul am mai pus ieri tot 99+ si vad ca merge mai bine
              Sfatul acela cu alcoolul pare extrem de practic chiar ma gandeam sa caut cava care sa "scoata apa din benzina" sau macar sa o mai reduca.
              Acum ma intreb daca toata nebunia asta nu a lasat vre o urma masinii in sensul ca sa nu fi imbatranit ceva prematur la motor.
              Scoala daca nu poti te ajuta, daca nu sti te invatza daca nu vrei.......bei o bere ca e mai sanatoasa ca munca

              Comment


              • #37
                mai da-o dracu' ca nu-i motorul de carton. a trecut vremea motoarelor de dacia 1300. chiar daca scrie dacia pe cojile noastre, motoarele sunt dintre cele mai fiabile din grupul renault. asa simple si depasite moral, sunt motoare ce si-au dovedit fiabilitatea in timp pe masinile renault inca din anii '90. dati in ele fara frica, mai ales la benzinare, n-au nici pe dracu'. astept cu nerabdare vremea cand vor incepe discutiile daca sa-si faca lumea sau nu chiptuning, daca se strica, etc. nu se strica, taman la astia care au chiptuning si le dau de sar supapele, la aia tin motoarele. nu cunosc personal pe nici unul care sa-si bata joc de motor si la care sa nu tina chiar si dupa 90000km facuti cu chiptuning si schimbari de viteza la 5500-6000, chiar 7000rpm. in schimb, aia de merg ca si cu oul, ca e dacie si na, se strica, la aia ba se infunda, ba tremura, ba scuipa ulei...
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #38
                  fara Pb 95 Petrom si e OK
                  @vic24: Carrera95 nu da apa?! Inseamna ca nu arde!

                  Comment


                  • #39
                    98 si 95 de la lukoil si merge foarte bine.

                    Comment


                    • #40
                      apa

                      apa se face in toba de esapament si de la condens. Si e indicat ca pe timp de iarna sa tii rezervorul de benzina cat se poate de plin, sa nu se faca condens pe pereti din cauza variatiilor de temperatura.

                      Comment


                      • #41
                        Eu pun de la Petrom, 99+ sau de la OMV Carrera95. Mai rar 95 de la Petrom, dar se mai intamla cand e coada la pompa cu 99+ si nu am rabdare.
                        Scuzati absenta indelungata. I'm back

                        Comment


                        • #42
                          Până acum am alimentat numai de la Petrom, de regulă de la aceiaşi staţie, la început cu CO 95, iar în ultimii 2500 km parcurşi cu CO 99+.
                          Mama proştilor este mereu gravidă!

                          Comment


                          • #43
                            domnilor, avem doua topicuri unde se dicuta acelasi lucru. nu ca ar fi prima oara cand avem parte de asa ceva , dar cum aici se discuta de mai demult si in ultimele zile tot acolo s-a postat, acest topic se inchide. va rog sa continuati discutia pe topicul indicat in link. mersi de intelegere.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google