Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Lucrari intretinere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lucrari intretinere

    Am facut operatie de revizie constand in urmatoarele:

    - reglaj joc culbutori cu schimbare garnitura capac culbutori
    - curatat corp clapeta
    - schimb ulei si filtru
    - schimb ulei transmisie
    - schimb filtru de aer

    Masina are 5 ani si 39000 km. Am cumparat consumabile originale de la niste persoane pe care le recomand cu caldura www.daciashop.ro.

    Am vrut sa impart niste idei folositoare pentru cei care se pregatesc in viitor de asa ceva. Am folosit urmatoarele in premiera:

    - Castrol Edge 5W-40 FST pentru motor
    - Motul 70W80 pentru transmisie

    ULEI MOTOR: trecerea de la Castrol Magnatec 5W-30 la Edge FST este notabila. Am mers pe Bucuresti - Ploiesti autostrada cu 130 extrem de lin. O placere pentru mine si pentru masina. Motorul este mai silentios, mai dornit de turatie. Un ulei deosebit, departe de ELF are l-am folosit la inceput si apoi SLX si Magnatec. 165 am dat pe 4 litri.

    ULEI TRANSMISIE: am luat decizia sa schimb la 5 ani desi multi spun sa nu-l schimbi. Sunt inginer, stiu ca orice lubrifiant are o durata de viata expus la aer, variatii de temperatura. Mi-a fost greu sa aleg. Am vrut Castol dar nu face decat 70W90, am citit despre Dacia Oil, Elf. Am ajuns intr-un final la Motul dupa ce am citit pareri pe LoganClub. Vreau sa spun ca s-a schimbat clar ungerea, intra in viteza foarte fin si fara joc, nu mai agata, o placere sa imping cu un deget schimbatorul. Chiar daca am dat 200 lei pe ulei, rezultatele sunt vizibile. Din pacate din cand in cand mai apare zgomotul de rulment de la cutie, ca este zgomot tehnologic, care dispare cand se apasa ambreiajul. Acel mic rontait de rulment. Per ansamblu am facut o treaba buna cu schimbatul uleiului la cutia de viteze.

    Reglajul de culbutori l-am facut din curiozitate dar si din faptul ca la relanti facea pac-pac. Am gasit diferente admisie/evacure nu mari dar erau. Clantanitul culbutorilor este normal, si acesta este un zgomot tehnologic, dar motorul este mai silentios si nu mai tacane la 2700 rot/min.

    Corpul clapeta l-am curatat pentru intretinere. Nu aveam probleme cu relantiul sa nu porneasca. L-a gasit foarte imbacsit si l-a curatat. Am schimbat si filtrul. Acum porneste masina la o atingere de cheie. La fel am verificat si senzorul de turatie, murdar si curatat.

    Filtrul de aer dupa 1 an nu era imbacsit, culmea la mizeria care exista in Romania, totusi l-am schimbat.

    Masina merge superb, consumul cu 130 a fost undeva la 5.1 - 5.4, depinde si de vantul care uneori il aveam din spate sau din fata. Masina avea tractiune buna intre 2500 - 4000 rot/min. Am schimbat doar la 3250.

    Concluzie daca vreti sa schimbati uleiurile apelati cu incredere la Castrol Edge si Motul. Costa, dar stai in fata.

  • #2
    l'ai laudat asa de tare incat pe mine m'ai convins
    Castrol Edge 5W-40 FST sa fie! poate asa imi dispare si mie zgomotul metalic de la accelerare
    Sunt persoane care l'au folosit? Ce au de zis despre el?
    ms,

    Comment


    • #3
      Tacanitul de la culbutori nu dispare indifererent de ulei, ar fi un schimbat de piese acolo dar nu se merita. Este doar o treaba psihologica legata de zgomot. Cel mai important este reglajul distantelor. Un meserias stie sa-si faca treaba.

      Am fost utilizator de Elf, Mobil, apoi de Castrol SLX si Magnatec. Schimb uleiul nu mai mult de 12.000 km, in general se nimereste vara pe calduri toride. Cu acest Edge FST am avut o placut surpriza. Nu este deloc efect placebo, ci o placere in mers, un motor mai silentios si mai dornic de zvac. Sincer ma gadesc acum sa dau in cap la bujiile originale Renault cu 2 electrozi cu altele mai meseriase. M-am prins ca nu peste tot originalul este si performant. Nu fac rabat la curele, placute, role, dar cand vine vorba de bujii cred ca sunt altii mai buni ca Renault.

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
      Politica de Securitate Google