Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Placi pe sasiu,anticorosiune,aerodinamica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Placi pe sasiu,anticorosiune,aerodinamica

    Am gasit aceste poze pe site-ul Logan din Ungaria.Aceste placi sunt facute din fibra si montate pe sasiul masinii,pentru:
    - anticorosiune
    - aerodinamica
    Inventia apartine lui Werling Gyula si dateaza inca din 1967.Desi si-a patentat inventia,mai multi producatori au furat ideea.In fine,nu stiu cum se monteaza placile,daca se gaureste sasiul (bad idea) sau se lipesc,sau cum naiba.
    Dar sunt cativa pe site care confirma ca au aceste placi pe masini de 20 si ceva de ani,fara pic de rugina,maxim panze de paianjen...ba mai mult,spun ca le-a scazut si consumul.Pare posibil,mai ales la viteze mari,constante.Ce credeti,este ceva ce merita pus pe masina?Astept pareri!
    Sursa: http://www.werling.hu/main.php desi nu stiu cat va ajuta.
    Attached Files

  • #2
    Interesanta idee, dar totusi nu mi se pare foarte bine sa avem pe Sandero asa ceva , deoarece este evident ca se schimba mai greu "Caseta de directie".
    Imi place foarte mult aspectul masinii pe dedesupt cu acel "scut", mai ales grilajele de la esapament.

    Comment


    • #3
      daca ar fi gasit alta metoda de a raci evacuarea, merita din plin. asa, fluxul de aer pe sub masina nu e uniform, desi, evident, e mult mai bun decat la masina stock. masinile de curse au podeaua plata dar nu au canalul ala pt evacuare. oricum, din pct d evedere aerodinamic, e o imbunatatire
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #4
        cat costa jucaria ? ai cumva idee?

        Comment


        • #5
          Din ce am citit la comentarii,ar costa in jur de 100.000 de forinti,adica vreo 1500-1600 lei.Ceea ce mi se pare mult.Procesul nu este foarte tehnologizat,e un singur batranel care face treaba,de aici si aparenta de amator pe alocuri.Cred ca ar putea fi la fel de eficient facute din plastic,nu neaparat fibra - cel putin placile plate.Ce ma intereseaza pe mine: ce modalitate de prindere va vine in minte? Gaurirea sasiului nu mi se pare o idee buna.

          Comment


          • #6
            ai niste suruburi lasate sub masina, sa prinzi diferite chestii, pe langa tunelul central, unde sunt deflectoarele termice, pe margini cred ca trebuie cumva sa te "agati" de buza pragului. iar in spate, bagi surub cu tampon de cauciuc pe dopurile din locul rotii de rezerva, asa inchizi "fusta" spate. partea din fata n-as fi modificat-o, plasticaraia din fabrica are deja canale de dirijare a aerului in deflectorii aia.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #7
              Scump domne scump. Si pana in final nu cred ca se merita sa iti pui pentru ca oricum nu ii creste stabilitatea cu cine stie cat si la prima denivelare mai serioasa cand ai atins le-ai si spart.
              Mai bine niste cauciucuri mai late si garda la sol mai mica, un eleron spare si ai rezolvat ft mulr. Parerea mea; dar in acelasi timp creste si consumul daca ii pui roti mai late.

              Comment


              • #8
                Roti mai late nu le-as pune deloc.Poate distantiere de 20 mm,ar fi o treaba.Insa cu agatarea si pierderea placilor nu sunt de acord,nu prea vad sa se intample.Eleron i-as pune,dar cel din fabrica e prea scump,aftermarket cat de cat aratos nu am vazut inca...cu partea de fata modificata sunt de acord,e prostie.Scutul ala isi face treaba.

                Comment


                • #9
                  de ce ai merge pe distantiere si nu pe cauciucuri mai late. Scuze mai devreme in loc de cauciucuri am spus roti.
                  Pe mine ma bate gandul la vara sa ii pun 195/50/15. In schimb nu stiu cum va arata - cred ca va ramane ft mult spatiu intre cuciuc si aripi.

                  Comment


                  • #10
                    Cauciucuri mai mari,pe langa avantajul aderentei marite inseamna si talonul posibil ridicat (chiar zilele trecute al unei cunostinte).Pe cand distantierele nu se observa chiar atat de usor - cel putin cele de 20 mm - si ofera ecartament marit cu 4 cm,deci stabilitate mai buna in curbe.

                    Comment


                    • #11
                      pai nu. talonul este mai mic. eu am spus 195/50/15 - care este mult mai jos si mai lat decat cel standard de fabrica. si astfel castigi si aderenta si stabilitate, pentru ca si talonul este mai jos si cauciucul este mai lat deci castigi si asa acei centimetri. nu? eventual poti adauga si distantiere, dar nu cred ca va mai fi cazul. Eu unul personal nu prea am incredere in acele distantire - pentru ca distantierele inseamna greutate suplimentara pe roata si atunci in viraje.... nu stiu ce sa spun dar raman numai la cauciucuri.

                      Comment


                      • #12
                        Cand am spus talon,m-am referit la certificatul de inmatriculare.Scuze pt. confuzie.
                        Distantierele de calitate sunt facute din duraluminiu,deci nu inseamna multa greutate in plus.In schimb,distantierele mai late solicita mai mult rulmentii,de aia m-as rezuma la cele de 20 mm.In fine,deja suntem off...

                        Comment


                        • #13
                          daca nu-i creste stabilitatea, poate ne explici de ce astia la F1 au masinile cu "burta" plata. eleronul nu cred ca te ajuta decat la curse, in rest, o placa deflectoare (ceea ce nenea ala insa n-a facut) te ajuta oricand. in alta ordine de idei, loganul eco challenge care a caastigat prin 2008-2009 competitia michelin bibendum, avea fusta spate inchisa, acea "mustata" la spoilerul fata si deflectoare la roti, generatoare de vortex pe acoperis. rezultatul, cx scazut de la 0.36 la 0.29 si economie de 0.7litrii la suta de km. daca mai spun si ca era diesel, deja mergea gratis.
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google