Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Vand un set de carenaje suplimentare roti spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand un set de carenaje suplimentare roti spate

    Asa cum spune si titlul, vand un set de carenaje suplimentare roti spate. Carenajele sunt sh si provin de pe un Sandero 2011. Se dau cu tot cu suruburile de prindere.

    Pret: 40 RON.

    Am citit regulamentul si sunt de acord cu el.
    Attached Files
    Stock is boring...
    My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_r...85#post1410785

  • #2
    astea nu sunt carenaje ,sunt aparatori de noroi

    Comment


    • #3
      Aparatori de noroi care vin invers sunt puse in dreapta rotii ca sa nu arunce noroiul in fata.

      Comment


      • #4
        Acestea nu sunt aparatori de noroi. Fac parte din "kitul aerodinamic" impreuna cu deflectoarele de sub masina si au ca efect reducere consumului si apar in special pe 1.2 16v sau 1.5dci.

        Comment


        • #5
          nu am auzit de "kitul aerodinamic" la dacia, dar daca esti "sandel de 5 stele" trebuie sa luam in serios ce spui. NU te-ar interesa niste carenaje spate nefolosite?

          Comment


          • #6
            M-ar interesa asa ceva sa cumpar, problema e ca pana la introducerea motorului de 1.2 16v pe sandel(2009) masinile nu au gauri in fata rotii din spate pentru prindere. Ca daca le aveam le cumparam cum postai anuntul. Daca o sa le mai tii pana gasesc gasesc vreo solutie ca sa le prind acolo cum trebuie le iau.

            Comment


            • #7
              Eu am masina cu motoryl de 1.2. Am aparatorile astea puse invers am si deflectoarele alea pe sub masina in spate.

              Insa carenajele astea puse invers la roti chiar nu inteleg ce rol aerodinamic au poate doar opresc mizeria sa sara. Mai bine puneau aparatori normale din fabrica.

              Comment


              • #8
                Chestiile alea se numesc mass air dumper din cate tin minte si au rolul sa mai elimine turbulentele de aer din fata rotii. Lucru care il fac si deflectoarele de sub masina.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bogdan_cj View Post
                  M-ar interesa asa ceva sa cumpar, problema e ca pana la introducerea motorului de 1.2 16v pe sandel(2009) masinile nu au gauri in fata rotii din spate pentru prindere. Ca daca le aveam le cumparam cum postai anuntul. Daca o sa le mai tii pana gasesc gasesc vreo solutie ca sa le prind acolo cum trebuie le iau.
                  carenajele nu vin in fata roti din spate .Cum te uiti la roata dreapta spate ele vin in patrea dreapta nu in stanga.

                  Comment


                  • #10
                    V-am pus o poza cu masina mea unde se vede bine carenajul spate.

                    La Ferrari nu am vazut de astea la roti pt reducerea turbulentelor.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Adica nu puneau filtru polen, au scos reglajul lombar dar s-au introdus deflectoare pentru reducerea turbulentelor la motorizarea de 1.2?
                      Eu nu stiu cum am trait pana acum cu turbuentele produse de rotile spate!
                      La coeficientul aerodinamic al masinii - similar cu al unui frigider in cutie tras cu sania pe A3 - cred ca ajuta mult!
                      Ferrari sunt mici copii, eu cred ca am vazut din astea la McLaren!

                      Dar cine are deja gaurile date, trebuie sa le umple cu ceva!

                      Comment


                      • #12
                        daca va uitati la maini gen opel, skoda, vw le veti vedea prezente acolo, doar ca acolo ele sunt in continuarea contraaripii din interior ce inchide toata zona de acolo.

                        Comment


                        • #13
                          Da asa este este ca o contraripa coborata cred ca s-au inspirat de aici la Dacia mea:
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Sus!......
                            Stock is boring...
                            My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_r...85#post1410785

                            Comment


                            • #15
                              Se poate inchide.

                              Multumesc!
                              Stock is boring...
                              My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_r...85#post1410785

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google